SPOILER: NIET KIJKEN HAPPEL. IS SPOILER VAN UFCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 3 februari 2013 05:45 schreef mrstylo het volgende:
SPOILER: NIET KIJKEN HAPPEL. IS SPOILER VAN UFCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Je eerst geopende topic (op dit account?) is wel voor te lachen.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:28 schreef Helpmefok het volgende:
Stylo vuile teringhomO ik wist tvwel dat je van lullen houdt
Die gast is zo verschrikkelijk dom.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:07 schreef Happel het volgende:
Deze neger buigt voor niemand.
[ afbeelding ]
Nog dommer dan Bonnie St. Clairequote:Op zondag 3 februari 2013 11:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gast is zo verschrikkelijk dom.
zal 'm even erin gooien bij Spotifyquote:Op zondag 3 februari 2013 11:42 schreef kapiteintje het volgende:
Dario G - Sunchyme op de radio bij je ontbijtje. Niks mis mee.
Voor Stinho die 't nummer wrs niet kent.
"Wij zijn er kapot van. We kenden dit meisje al van onze tochten in de wijken. Onderdeel van ons werk in de wijken is dat elke voetballer een probleemgezin toegewezen krijgt. Dat uitgerekend ons werk in de wijken een van onze voetballers tot deze daden heeft aangezet, is verschrikkelijk."quote:
Ken die de PSV-supporters enquote:Op zondag 3 februari 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Joop kan zo de wijken in als vervanger van Pipo de Clown.
Strootman krijgt woensdag een gescheurde meniscus. Zaterdag verliezen ze met 3-0, rode kaart voor Van Bommel, Dickie naar de tribune gestuurd.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ken die de PSV-supporters enMacca728
gelijk meenemen.
De_kromme gespot.twitter:Zico079 twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 22:49:08Dat ado zeg, niet te geloven. Blijf maar lekker spelers verkopen jo driebergen krijg kanker man reageer retweet
Die zat in een film die ik gisteren keek, Dark Shadows. Baggerfilm, dat wel.quote:
Is ze ook. En nog niet legaal, HMF. Handen thuis dus.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]Lijkt op dat kindsterretje van Kick-ass
Ah joh. Over 7 dagen al 16 en ze is rijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:13 schreef Happel het volgende:
quote:
Op zondag 3 februari 2013 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt op dat kindsterretje van Kick-ass
Is ze ook. En nog niet legaal, HMF. Handen thuis dus.
Voor HMF is alles legaal.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:13 schreef Happel het volgende:
Is ze ook. En nog niet legaal, HMF. Handen thuis dus.
Ik ben sinds kort ook rijkquote:Op zondag 3 februari 2013 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh. Over 7 dagen al 16 en ze is rijk.
Even de post opzoeken waarin ik zeg dat Vitesse vandaag verliest en vervolgens komende week keihard revanche neemt op PSV. Vervolgens overklast het zeer sterke Utrecht PSV in eigen huis, en maken wij definitief korte metten met de kampioensaspiraties van PSV in De Kuip, het stadion waar we tegen die tijd 24 keer ongeslagen zijn en PSV de 25e keer ongeslagen wordt: een mooie winstpartij na de 3-1 en 2-0, de afgelopen keren dat we de boertjes in ons stadion mochten verwelkomen.quote:
Het probleem dat ik hier zie is dat mijn die hard Utrecht fan huisgenoot dan onuitstaanbaar wordtquote:Op zondag 3 februari 2013 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even de post opzoeken waarin ik zeg dat Vitesse vandaag verliest en vervolgens komende week keihard revanche neemt op PSV. Vervolgens overklast het zeer sterke Utrecht PSV in eigen huis, en maken wij definitief korte metten met de kampioensaspiraties van PSV in De Kuip, het stadion waar we tegen die tijd 24 keer ongeslagen zijn en PSV de 25e keer ongeslagen wordt: een mooie winstpartij na de 3-1 en 2-0, de afgelopen keren dat we de boertjes in ons stadion mochten verwelkomen.
Groot voordeel is dat het kampioenschap tegen die tijd weer enkel tussen Feijenoord en Ajax loopt: Twente is tegen die tijd ook al op hun bek gegaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Het probleem dat ik hier zie is dat mijn die hard Utrecht fan huisgenoot dan onuitstaanbaar wordt
Hoiquote:
UFC helemaal afgekeken of ging je ook gelijk slapen?quote:
Ik heb het wel afgekeken, achteraf wel spijt. De Overeem partij was toch wel het leukste.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
UFC helemaal afgekeken of ging je ook gelijk slapen?
Dan heb ik geen spijt.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het wel afgekeken, achteraf wel spijt. De Overeem partij was toch wel het leukste.
Vond je...quote:Op zondag 3 februari 2013 14:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het wel afgekeken, achteraf wel spijt. De Overeem partij was toch wel het leukste.
Wat vechten betreft wel.quote:
Hou en dan bij de feiten ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
Eerst wil je een man pijpen en nu zo'n TT![]()
Onzin, Stylo wilde enkel door een man gepijpt worden.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
Eerst wil je een man pijpen en nu zo'n TT![]()
Ohja, still gay though.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin, Stylo wilde enkel door een man gepijpt worden.
Ja gelukkig wel. Bedankt voor je bezorgdheid. Doet me goed dit.quote:
Daar zal hij wel geen antwoord op geven.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zal het proberen. Ik zal j0rdiii vragen voor tips.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zal hij wel geen antwoord op geven.
haha, snap je.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zal hij wel geen antwoord op geven.
haha, snap je.
Wat is er leuk aan?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben zeker weer de enige die HMF wel leuk vind
Nee hoor, Kapi ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
gebeurt dit:quote:Op zondag 3 februari 2013 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Pffffff ik ben net van de trap gevallen, kutpantoffels
Nu zit mijn scheenbeen onder de blauwe plekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
ik vind hem wel leuk en grappigquote:
Ow ja dat wist ikquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:57 schreef mrstylo het volgende:
Door dit:
[..]
gebeurt dit:
[..]Thx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karma.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffff ik ben net van de trap gevallen, kutpantoffels
Grappig is hij wel idd. Maar dan is hij meestal serieus.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind hem wel leuk en grappig
Ik denk dat Charmed 'grappig' en 'lachwekkend' door elkaar haalt.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grappig is hij wel idd. Maar dan is hij meestal serieus.
Ik haal helemaal niks door elkaarquote:Op zondag 3 februari 2013 19:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik denk dat Charmed 'grappig' en 'lachwekkend' door elkaar haalt.
Dan ben je gewoon niet wijs.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik haal helemaal niks door elkaar
Ik heb een redelijk doorsnee mening over HMF. Jouw mening wijkt af.quote:
Ik vind HMF ook prima hoor. Ik heb mij weer prima met hem vermaakt vandaag.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffff ik ben net van de trap gevallen, kutpantoffels
Nu zit mijn scheenbeen onder de blauwe plekken
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind HMF ook prima hoor. Ik heb mij weer prima met hem vermaakt vandaag.
Zoveel leugens in een postquote:Op zondag 3 februari 2013 19:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmf is een baas!
Verder Toornsta is beter dan Strootman !.
Inderdaad. Toornstra mag de schoenen van Stroot nog niet eens aflikken.quote:
Shut de fuck op.quote:
Hij wil dat niet, aangezien hij iedere week een vers paar krijgt van zn grootste aanbidder messi.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:08 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Inderdaad. Toornstra mag de schoenen van Stroot nog niet eens aflikken.
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij beseft ook heus wel dat ik tot onze dubbeldate je naar de mond zal praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |