Die zat in een film die ik gisteren keek, Dark Shadows. Baggerfilm, dat wel.quote:
Is ze ook. En nog niet legaal, HMF. Handen thuis dus.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]Lijkt op dat kindsterretje van Kick-ass
Ah joh. Over 7 dagen al 16 en ze is rijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:13 schreef Happel het volgende:
quote:
Op zondag 3 februari 2013 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt op dat kindsterretje van Kick-ass
Is ze ook. En nog niet legaal, HMF. Handen thuis dus.
Voor HMF is alles legaal.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:13 schreef Happel het volgende:
Is ze ook. En nog niet legaal, HMF. Handen thuis dus.
Ik ben sinds kort ook rijkquote:Op zondag 3 februari 2013 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh. Over 7 dagen al 16 en ze is rijk.
Even de post opzoeken waarin ik zeg dat Vitesse vandaag verliest en vervolgens komende week keihard revanche neemt op PSV. Vervolgens overklast het zeer sterke Utrecht PSV in eigen huis, en maken wij definitief korte metten met de kampioensaspiraties van PSV in De Kuip, het stadion waar we tegen die tijd 24 keer ongeslagen zijn en PSV de 25e keer ongeslagen wordt: een mooie winstpartij na de 3-1 en 2-0, de afgelopen keren dat we de boertjes in ons stadion mochten verwelkomen.quote:
Het probleem dat ik hier zie is dat mijn die hard Utrecht fan huisgenoot dan onuitstaanbaar wordtquote:Op zondag 3 februari 2013 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Even de post opzoeken waarin ik zeg dat Vitesse vandaag verliest en vervolgens komende week keihard revanche neemt op PSV. Vervolgens overklast het zeer sterke Utrecht PSV in eigen huis, en maken wij definitief korte metten met de kampioensaspiraties van PSV in De Kuip, het stadion waar we tegen die tijd 24 keer ongeslagen zijn en PSV de 25e keer ongeslagen wordt: een mooie winstpartij na de 3-1 en 2-0, de afgelopen keren dat we de boertjes in ons stadion mochten verwelkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |