quote:
Te goed..quote:Op zondag 3 februari 2013 03:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Juist mooi, dan ga ik nog even kijken.
PSV heeft het goed gedaan vandaag.
Dat had een hoop opgeleverd, het is een beetje raar met PSV dit jaar, of ze winnen met fantastische cijfers van kleine clubs, of ze maken er helemaal niks van.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Te goed..ik had op 6-0 gewed godverdomme.
Odds van 34..quote:Op zondag 3 februari 2013 03:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat had een hoop opgeleverd, het is een beetje raar met PSV dit jaar, of ze winnen met fantastische cijfers van kleine clubs, of ze maken er helemaal niks van.
Ja maar heb slaap.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Juist mooi, dan ga ik nog even kijken.
PSV heeft het goed gedaan vandaag.
Ik denk dat Vitesse het heel slecht gaat doen met al die vage problemen. PSV wint daar ook met ruime cijfers denk ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar heb slaap.
Maar was leuke 2e helft, maar ben bang voor Vitesse uit.
Feyenoord uitquote:Op zondag 3 februari 2013 03:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat Vitesse het heel slecht gaat doen met al die vage problemen. PSV wint daar ook met ruime cijfers denk ik.
Hoop het maar.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat Vitesse het heel slecht gaat doen met al die vage problemen. PSV wint daar ook met ruime cijfers denk ik.
Ik denk dat het uiteindelijk tussen PSV en Ajax gaat dit jaar, Feyenoord vind ik de laatste tijd ook niet erg goed, veel spelers die niet in vorm zijn.quote:
Vind Ajax nog steeds topfavoriet eigenlijk. Ze spelen heel goed voetbal.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk tussen PSV en Ajax gaat dit jaar, Feyenoord vind ik de laatste tijd ook niet erg goed, veel spelers die niet in vorm zijn.
AZ heeft ze 2 keer verslagen deze competitie, en die verloren weer van Groningen vandaag. Gelukkig werdquote:
Maar het blijft Feyenoord-uit.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk tussen PSV en Ajax gaat dit jaar, Feyenoord vind ik de laatste tijd ook niet erg goed, veel spelers die niet in vorm zijn.
Of PSV, op het moment hebben ze ongeveer een even grote kans denk ik.quote:
Maar tegen PSV is het toch anders dan tegen een AZ. Ze hebben daar paar oud PSV'ers die zo nodig iets moeten bewijzen tegen ons.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
AZ heeft ze 2 keer verslagen deze competitie, en die verloren weer van Groningen vandaag. Gelukkig werd![]()
![]()
Maaskant weggestuurd.
[ afbeelding ]
We zullen het zien, ik denk dat PSV dat vrij makkelijk gaat winnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar tegen PSV is het toch anders dan tegen een AZ. Ze hebben daar paar oud PSV'ers die zo nodig iets moeten bewijzen tegen ons.
Ik hoop dat jij gelijk krijgt.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We zullen het zien, ik denk dat PSV dat vrij makkelijk gaat winnen.
30-45 minuten.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:59 schreef AFCNiels het volgende:
Het duurt nog wel even voor Overeem komt zie ik
Het is toch al laat, ik probeer toch maar wakker te blijven.quote:
Main card is begonnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is toch al laat, ik probeer toch maar wakker te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |