Beetje jammer wel...quote:Op zondag 3 februari 2013 02:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je had 'rawr' in je post al klaar staan zeker?
hier geen naakte foksters
Mijn toestemming heb je.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:11 schreef j0rdiiii het volgende:
betweters nog niet gezien
maar even kijken
Goeien garpquote:Op zondag 3 februari 2013 02:11 schreef Adames het volgende:
Maar of je daarom je fok ster laat zien?
quote:Op zondag 3 februari 2013 02:13 schreef j0rdiiii het volgende:
die week daarvoor ook al hahaha
[ afbeelding ]
jij bent een beetje partijdig als gullitfanboyquote:Op zondag 3 februari 2013 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Hugo is een vervelend mannetje die mensen waarmee hij in gesprek is zelden respecteert en/of in zijn waarde laat. Hij moet lekker programma's over vader en zoons blijven maken en overspannen en al uit het voetbal blijven
hugo toen bij dwdd met die tom die alleen maar rauw eetquote:Op zondag 3 februari 2013 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Hugo is een vervelend mannetje die mensen waarmee hij in gesprek is zelden respecteert en/of in zijn waarde laat. Hij moet lekker programma's over vader en zoons blijven maken en overspannen en al uit het voetbal blijven
Sowieso, al ging het mij meer om zijn zure act bij Studio Voetbal en dan met name toen Van Basten er te gast was. Kritisch zijn is goed, maar het moet wel onderbouwd zijn en niet omdat een alternatieve mening hebben nou eenmaal je rol aan tafel is.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:19 schreef Adames het volgende:
[..]
jij bent een beetje partijdig als gullitfanboy
quote:Op zondag 3 februari 2013 02:22 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik nu om een pijpbeurt vragen of is dat nog te vroeg?
quote:
ik heb het gevraagd voor jequote:Op zondag 3 februari 2013 02:22 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik nu om een pijpbeurt vragen of is dat nog te vroeg?
Bedankt. Jij bent de beste Wingman die ik kan wensen.quote:
Wist ik echt niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je nou net doen alsof je dat niet wist?
Nee man. Hij is nu al weer omlaag.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:29 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit nog een tijdje blijft hangen.
Ludo is ineens zwart en dat is wennen.quote:
Vind ik ook ja. Sowieso alle oud KLB mods die opeens weer zwart posten voelen raar. Heb daar vroeger echt teveel rondgehangenquote:Op zondag 3 februari 2013 02:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ludo is ineens zwart en dat is wennen.
Wauw, door dit verzonnen verhaal vergeet op iedereen dat je graag door mannen wordt gepijptquote:Op zondag 3 februari 2013 02:35 schreef mrstylo het volgende:
Waarom krijg ik ineens DM's van GGMM dat hij samen met mij naar een darkroom wilt gaan?
Je geeft er wel een goede draai aan.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, door dit verzonnen verhaal vergeet op iedereen dat je graag door mannen wordt gepijpt
DM openbare, ban!quote:Op zondag 3 februari 2013 02:35 schreef mrstylo het volgende:
Waarom krijg ik ineens DM's van GGMM dat hij samen met mij naar een darkroom wilt gaan?
Laat hem met rust joh.quote:
Ruimte geven.. want de kast is klein.. i get it.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat hem met rust joh.Hij is een beetje verward door z'n eigen gevoelens, laten we hem de ruimte geven om zelf het een en ander te ontdekken.
Te klein voor GGMM en ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ruimte geven.. want de kast is klein.. i get it.
Bij DWDD was ook zoiets, zusje ging der zus opvangen.. gaat ze er achter staan, laat die zus zich voorover vallen ipv achter overquote:Op zondag 3 februari 2013 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jullie laten mij hier gewoon vallen.
J0rdiii ging voor mij nog vragen ook. Een goede fokvriend zou dat niet doen en mij beschermen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 februari 2013 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
there is no overtreding
[ afbeelding ]
There is no afbeeldingquote:Op zondag 3 februari 2013 02:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
there is no overtreding
[ afbeelding ]
Hebben ze dat aangekondigd?quote:Op zondag 3 februari 2013 03:19 schreef mrstylo het volgende:
Playstation 4 wordt over 17 dagen aangekondigd.
Nee maar de gerucht gaat.quote:
Hoe duur gaat die worden?quote:Op zondag 3 februari 2013 03:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.theverge.com/2(...)station-meeting-2013
Weet niet.quote:
Als je nu online wilt spelen met FIFA ofzo, dan moet je zo'n code invullen. Dus als je het verkocht, dan moest je zo'n online pass kopen om online te kunnen spelen. Verwacht nu niets anders.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:28 schreef Geo4kant het volgende:
Koop toch geen PS4.. homo's slopen het hele 2e hands kopen van spellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |