Snap ik ook niet echt misschien had hij genoeg vertrouwen dat hij kon defenden..quote:Op zondag 3 februari 2013 01:49 schreef Hooidraad het volgende:
Wat een dwaas, waarom ging hij voor die takedown
Mooi tochquote:Op zondag 3 februari 2013 01:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Joe Rogan is talking to me right now... whaaaa
Ben benieuwd wat hij zometeen zegt als hij door Helwani wordt geinterviewedquote:Op zondag 3 februari 2013 01:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Kimura staat bekend als fan van Fear Factor.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Lolquote:Op zondag 3 februari 2013 01:52 schreef Hooidraad het volgende:
We've heard this story before. A lot.
Hehehequote:Op zondag 3 februari 2013 01:52 schreef Hooidraad het volgende:
We've heard this story before. A lot.
Moet je voor die youtube stream inloggen?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik open wel even een nieuwe!
Volgens mij loopt die youtube stream ver voor op die FB stream btw
NewsRadio was ook niet verkeerd.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kimura staat bekend als fan van Fear Factor.
Ik ben altijd ingelogd op youtube dus ik zou het eerlijk gezegd niet wetenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet je voor die youtube stream inloggen?
[..]
NewsRadio was ook niet verkeerd.
The Mizquote:
En nu maar hopen dat ik de nacht door kan trekken. Zou nog handiger zijn met het oog op de superbowl morgen.quote:
The Real Worldquote:
Haha heb je dan geen schrale piemel.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ik de nacht door kan trekken. Zou nog handiger zijn met het oog op de superbowl morgen.
Casual.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kijk alleen events die mij aanspreken, zoals vanavond Overeem.
Waarom zou je dat willen zien?quote:Op zondag 3 februari 2013 02:11 schreef Beach het volgende:
Iemand van jullie die fight gezien volgens mij jaartje terug, met die gast van flabber en Dennis van Gamekings?
Omdat dat leuk is?quote:Op zondag 3 februari 2013 02:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen zien?
Zal het wel waard zijn dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:11 schreef ChesterPerry het volgende:
Hmm dan kijk je vanavond voor 1 ronde denk ik
Dat was een van de dieptepunten van de afgelopen jarenquote:Op zondag 3 februari 2013 02:13 schreef ChesterPerry het volgende:
Of mensen die dan zeggen: Kimbo is echt dope![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 02:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen zien?
Volgens mij was dat in de tijd dat RTL7 nog wel is wat uitzondquote:Op zondag 3 februari 2013 02:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was een van de dieptepunten van de afgelopen jaren
ja ik heb de hele serie van die flabber gast gezien met zn trainings kamp in thailandquote:Op zondag 3 februari 2013 02:11 schreef Beach het volgende:
Iemand van jullie die fight gezien volgens mij jaartje terug, met die gast van flabber en Dennis van Gamekings?
quote:Op zondag 3 februari 2013 02:11 schreef Beach het volgende:
Dat was het slechtste seizoen van TUF en juist dat zenden ze uitquote:Op zondag 3 februari 2013 02:15 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in de tijd dat RTL7 nog wel is wat uitzond
met die hele lange huilnegerquote:Op zondag 3 februari 2013 02:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was het slechtste seizoen van TUF en juist dat zenden ze uit!
Ze moesten wel, iedereen keek omdat Kimbo meedeed.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was het slechtste seizoen van TUF en juist dat zenden ze uit!
Hebben jullie zijn fight gezien.. volgens mij vorig weekend. 7-0 nu in amateur boxingquote:Op zondag 3 februari 2013 02:13 schreef ChesterPerry het volgende:
Of mensen die dan zeggen: Kimbo is echt dope![]()
![]()
Kanker.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:16 schreef Beach het volgende:
Wie van jullie heeft er een beetje medische kennis?
Mijn rechterarm als ik die gestrekt houd; kan ik die niet hoger dan mijn schouder omhoog doen.
Dus zeg maar op 180% gewoon.
Doet echt enorm pijn. Wat zou dat kunnen zijn?
100% serieus
ik hoop keeltyfus.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:16 schreef Beach het volgende:
Mijn rechterarm als ik die gestrekt houd; kan ik die niet hoger dan mijn schouder omhoog doen.
100% serieus
Spierpijn?quote:Op zondag 3 februari 2013 02:16 schreef Beach het volgende:
100% serieus
Dat kan ik me niet meer herinneren, ik weet alleen dat Nelson al die wedstrijden won door er op te gaan liggen.quote:
Heb alleen zijn partij gezien tegen ene Green geloof ik? Die sloeg ie in de laatste seconde nokkie, hoezo scriptquote:Op zondag 3 februari 2013 02:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hebben jullie zijn fight gezien.. volgens mij vorig weekend. 7-0 nu in amateur boxing
Had niet veel gescheeld of hij was knokkie gegaan
hmm ik hoop het maar, heb onlangs nogal hard moeten werken ermeequote:
Je moet ook gewoon rustige pagga slaanquote:Op zondag 3 februari 2013 02:18 schreef Beach het volgende:
[..]
hmm ik hoop het maar, heb onlangs nogal hard moeten werken ermee
hehehe ik moet ook hard werken met mn rechter handquote:Op zondag 3 februari 2013 02:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Marcus Jones. Was groot, kon weinig.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer herinneren, ik weet alleen dat Nelson al die wedstrijden won door er op te gaan liggen.
Vingerarm, probeer eens een man te gebruiken.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:16 schreef Beach het volgende:
100% serieus
Had ik ook toen ik na paar maanden weer hard ging sporten. Na paar dagen is het voorbij. Je moet het gewoon elke dag goed laten masseren.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Bedankt voor het serieuze antwoordquote:Op zondag 3 februari 2013 02:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik na paar maanden weer hard ging sporten. Na paar dagen is het voorbij. Je moet het gewoon elke dag goed laten masseren.
Ah ja die naam zegt me nog wel wat.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Marcus Jones. Was groot, kon weinig.
Big Babyquote:Op zondag 3 februari 2013 02:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Marcus Jones. Was groot, kon weinig.
Slijmbeursontsteking?quote:Op zondag 3 februari 2013 02:16 schreef Beach het volgende:
100% serieus
dat denk ik nog steeds. Zelfs in 16 x Fast forward praat hij nog in slomo.quote:Op zondag 3 februari 2013 02:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toen ik hem de eerste keer zag op de show dacht ik dat hij een verstandelijke beperking had
Mir heeft hem 2 keer gepakt toch of was het een DQ?quote:Op zondag 3 februari 2013 02:24 schreef Cardizzle14 het volgende:
Die gast die Frank Mir ooit nog had verslagen, Wes Sims, de clown van het seizoen
gepijpt worden door een man lijkt me niet zo fijnquote:Op zondag 3 februari 2013 02:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
mrstylo wil dat je hem gaat pijpen
Is ook al weer lang geleden maar wat ik me herinner had hij gewonnen, vlak na het motorongeluk van Mir geloof ikquote:Op zondag 3 februari 2013 02:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mir heeft hem 2 keer gepakt toch of was het een DQ?
hahaahaha stylo smerige man jijquote:Op zondag 3 februari 2013 02:26 schreef Beach het volgende:
[..]
gepijpt worden door een man lijkt me niet zo fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |