Snap ik ook niet echt misschien had hij genoeg vertrouwen dat hij kon defenden..quote:Op zondag 3 februari 2013 01:49 schreef Hooidraad het volgende:
Wat een dwaas, waarom ging hij voor die takedown
Mooi tochquote:Op zondag 3 februari 2013 01:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Joe Rogan is talking to me right now... whaaaa
Ben benieuwd wat hij zometeen zegt als hij door Helwani wordt geinterviewedquote:Op zondag 3 februari 2013 01:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Kimura staat bekend als fan van Fear Factor.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Lolquote:Op zondag 3 februari 2013 01:52 schreef Hooidraad het volgende:
We've heard this story before. A lot.
Hehehequote:Op zondag 3 februari 2013 01:52 schreef Hooidraad het volgende:
We've heard this story before. A lot.
Moet je voor die youtube stream inloggen?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik open wel even een nieuwe!
Volgens mij loopt die youtube stream ver voor op die FB stream btw
NewsRadio was ook niet verkeerd.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kimura staat bekend als fan van Fear Factor.
Ik ben altijd ingelogd op youtube dus ik zou het eerlijk gezegd niet wetenquote:Op zondag 3 februari 2013 01:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet je voor die youtube stream inloggen?
[..]
NewsRadio was ook niet verkeerd.
The Mizquote:
En nu maar hopen dat ik de nacht door kan trekken. Zou nog handiger zijn met het oog op de superbowl morgen.quote:
The Real Worldquote:
Haha heb je dan geen schrale piemel.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ik de nacht door kan trekken. Zou nog handiger zijn met het oog op de superbowl morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |