nope.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk nou weer naar alleen deze reactie al. Serieus man.Kom eens met iets van jezelf ofzo, laat wat identiteit zien.
Eigenlijk is ook al alles van Davy bekend door toe doen van anderequote:
zal die stylo wel geweest zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk is ook al alles van Davy bekend door toe doen van andereJa op politiek gebied niet, maar volgens mij geeft hij daar geen fuck om.
Bedankt. Doet me goed dit.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk is ook al alles van Davy bekend door toe doen van andereJa op politiek gebied niet, maar volgens mij geeft hij daar geen fuck om.
Niet.quote:
Stylo bleek wel mijn FB te hebben, vieze stalker. Al was mijn sollicitatie als Imam aan zijn Moskee ook niet echt tactisch.quote:
ik ook niet heb geen facebookquote:Op zondag 3 februari 2013 01:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet.![]()
En hoezo kom je bij mij? Ik ben niet de facebook hunter hier.
Ik hou er gewoon over op. Hij doet maar lekker wat hij wil. Ik snap alleen niet waarom je hier al 1,5 jaar vrijwillig dag na dag bespot en beschimpt wil worden en na al die tijd nog steeds dezelfde domme puur reactieve posts blijft plaatsen. Ik vind 't oprecht jammer voor hem als persoon, kan me namelijk niet voorstellen dat 't leuk moet zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn ouders ook, maar Stylo weigert het van ze aan te nemen.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
altijd al gedacht dat het een turk is
u madquote:Op zondag 3 februari 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon over op. Hij doet maar lekker wat hij wil. Ik snap alleen niet waarom je hier al 1,5 jaar vrijwillig dag na dag bespot en beschimpt wil worden en na al die tijd nog steeds dezelfde domme puur reactieve posts blijft plaatsen.
stylo are you watching?quote:Op zondag 3 februari 2013 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn ouders ook, maar Stylo weigert het van ze aan te nemen.
HE BROER! Paper is geaccepteerd manquote:Op zondag 3 februari 2013 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon over op. Hij doet maar lekker wat hij wil. Ik snap alleen niet waarom je hier al 1,5 jaar vrijwillig dag na dag bespot en beschimpt wil worden en na al die tijd nog steeds dezelfde domme puur reactieve posts blijft plaatsen. Ik vind 't oprecht jammer voor hem als persoon, kan me namelijk niet voorstellen dat 't leuk moet zijn.
Ja, maar ik negeer het.quote:
AIGHTquote:Op zondag 3 februari 2013 01:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HE BROER! Paper is geaccepteerd man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welke opleiding ga je daarna doen danquote:Op zondag 3 februari 2013 01:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tentamentje afronden, scriptietje schrijven, diploma'tje ophalen, Minister worden.
Nee dit is echt de laatste. Ik ben content met 2 (3?) masters en 6 bachelors.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
welke opleiding ga je daarna doen dan
zijn er uberhaupt nog opleidingen over??
Babylon.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn boek vergelijkt 9-11 en daarmee de twintowers met de Joodse opvatting dat de Babylonische tempeltorrens godeloos waren en een kenmerk van menselijk overmoed in het jaar 3000 voor christus... ok dan.
En nee niemand geeft er wat om hier maar ik verveel mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |