Al het nieuws van Twente is erg onbetrouwbaar, met al dat vage gelek. Chris van Nijnatten heeft er gisteren ook nog een, zoals gebruikelijk zeer slechte, column over geschreven.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:07 schreef TwenteFC het volgende:
"Filip Djuricic naar Twente in de zomer"
Zaterdag 2-2-2013 - Epiwood
Volgens de Telegraaf zal de transfer van Filip Đuričić in de zomer alsnog plaatsvinden. De Servische international heeft een mondelinge afspraak gemaakt met FC Twente om deze zomer Heerenveen voor Enschede te verruilen. De afspraak werd duidelijk nadat Đuričić aan Ajax, dat ook nadrukkelijke belangstelling toonde, meldde dat hij geen interesse heeft in een komst naar Amsterdam. Hij heeft Ajax aangegeven, dat er een afspraak ligt met een "andere Nederlandse club". Deze club is FC Twente, zo heeft de afgelopen week uitgewezen. Vanwege het uitblijven van de transfer van Leroy Fer, moest de komst van Đuričić ook uitgesteld worden, maar duidelijk is dat Twente definitief zijn zinnen heeft gezet op de jonge Serviër.
Bij mij zijn ze net begonnen, ik heb een vrij goede stream, ik weet niet of hij veel achter loopt..quote:
1:33 hier.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze net begonnen, ik heb een vrij goede stream, ik weet niet of hij veel achter loopt..
quote:Op zondag 3 februari 2013 04:21 schreef AFCNiels het volgende:
Dit lijkt een beetje op die vechtende dwergen die je op RTL7 had
Ja man.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:21 schreef AFCNiels het volgende:
Dit lijkt een beetje op die vechtende dwergen die je op RTL7 had
quote:
Eigen doelpunt van Ronaldo.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:25 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie net dat Real ook weer verloren heeft, die hebben ook een wisselvallig seizoen. Ik denk niet dat ze een prijs winnen.
Zou wel baas zijn als ze nog even de CL winnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:25 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zie net dat Real ook weer verloren heeft, die hebben ook een wisselvallig seizoen. Ik denk niet dat ze een prijs winnen.
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 04:07 schreef Geo4kant het volgende:
Reken maar op een uur minimaal.. waarschijnlijk nog langer.. tegen half 6 pas.
Hoeveelste gevecht is hij dan?quote:
We zijn er bijna.quote:Op zondag 3 februari 2013 04:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hierna komt hij.
http://www.ufc.com/event/UFC156#/fight
quote:Op zondag 3 februari 2013 04:48 schreef Typisch het volgende:
zit jij nou ook al die gay aids te kijken stylo?
quote:Op zondag 3 februari 2013 05:22 schreef mrstylo het volgende:
Heb echt slaap. Hoop dat Overeem hem ff snel afmaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |