Dat was gebrabbel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
He maar TwenteFC ga ff in op m'n repliek dan.
De eerste kan niet op de laatste gebaseerd zijn om dat de laatste er eerder was dan de eerste. Zonder de laatste had de eerste niet kunnen bestaan.quote:
Nee. De online samenleving is niet los te zien van de echte samenleving. Omdat de echte sameleving er eerder was is de online sameleving daarmee gebaseerd op de echte samenleving. BAMquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De eerste kan niet op de laatste gebaseerd zijn om dat de laatste er eerder was dan de eerste. Zonder de laatste had de eerste niet kunnen bestaan.
Dus je zegt dat de samenleving ook online is. Hij is niet los te zien, dus je geeft al aan dat mijn standpunt correct was.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. De online samenleving is niet los te zien van de echte samenleving. Omdat de echte sameleving er eerder was is de online sameleving daarmee gebaseerd op de echte sameleving. BAM
Wat is jouw standpunt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dus je zegt dat de samenleving ook online is. Hij is niet los te zien, dus je geeft al aan dat mijn standpunt correct was.
Maar geen aparte samenleving, eerder een weerspiegeling daarvan. Wat was je standpunt ook alweer?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dus je zegt dat de samenleving ook online is. Hij is niet los te zien, dus je geeft al aan dat mijn standpunt correct was.
Provocateurquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Rens ik heb een reactie achter gelaten hoor. Hopelijk valt het in goede aard.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat de samenleving ook online is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar geen aparte samenleving, eerder een weerspiegeling daarvan. Wat was je standpunt ook alweer?
Gelukkig maak je jezelf al belachelijk, dan hoef ik dat niet nog eens te doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ha, we gaan jou land met de grond gelijk maken, kankerdebiel
Wist ik veel... heb dat item niet gezien heb hem 5 seconden erop gehad omdat jij iets over St'wijk zei. Ik wist alleen dat er veel gothics van de zomer in St'wijk waren voor allemaal party's dus ik dacht zal wel mee te maken hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij begonEen beetje de gehele metalscene gothics noemen.
Matig standpunt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[..]
Dat de samenleving ook online is.
Ik ben te moe om hier nog over na te denken.: je hebt gelijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[..]
Dat de samenleving ook online is.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben te moe om hier nog over na te denken.: je hebt gelijk.
ook zeer makkelijk onderuit te halen. Maar net als kapi heb ik wel betere dingen te doen.quote:
Het fikt al aardig in je UIquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gelukkig maak je jezelf al belachelijk, dan hoef ik dat niet nog eens te doen.
Ja, al vanaf 7 uur in touw.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Drukke dag gehad zeker, maar je bent toegelaten
Het eeuwige vuur van de heer wat jullie nooit zullen waarnemen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het fikt al aardig in je UI
He boeler rot eens even op hier.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het eeuwige vuur van de heer wat jullie nooit zullen waarnemen.
De jeugdquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Toen lag ik net in bed, loop iets achter met school.
jij haalt hem hierbinnen debielquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
He boeler rot eens even op hier.
TwenteFC quote hemquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij haalt hem hierbinnen debiel
Hmm maar Khamenei is de religieuze leider. Beeld dit vuur hem uit of Allah?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
the fuck lul jij nou weer danquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm maar Khamenei is de religieuze leider. Beeld dit vuur hem uit of Allah?
Indien de heer in deze op Allah doelt had je dan niet beter een UI van Khamenei kunnen nemen in plaats van Ahmadinejad welke slechts de regeringsleider is?
HOE-REN-JONGquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
the fuck lul jij nou weer danMoslims
Islam
Nou nou, beetje vriendelijker mag welquote:
Er is geen god, nu jij weer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hele Vbl sc rechtstreeks de hemel in dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Smoofie!quote:
Dus in werkelijkheid zijn al je eerdere posts op niks gebaseerd en ben je in werkelijkheid een slechte act aan het opvoeren?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Islam
Beamertje, goede pot er op en een paar kistje bier en dan heeft God het al aardig goed geregeld. Zo veeleisend zijn we niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hele Vbl sc rechtstreeks de hemel in dus
Was ook wel te verwachten eigenlijk.
over onvolwassen slechte replieken gesprokenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Islam
KLOOT-ZAK HO-MO-FIEL BOE-LERquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nou nou, beetje vriendelijker mag wel
Beetje rum voor onze negerts. Nog wat sos. Goeie tijden in het vooruitzicht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Beamertje, goede pot er op en een paar kistje bier en dan heeft God het al aardig goed geregeld. Zo veeleisend zijn we niet.
ik schat hem eerder in als homofoob eigenlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
KLOOT-ZAK HO-MO-FIEL BOE-LER
Heb je het konijn niet eerst stuk gemaakt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb net een hele konijn opgegeten.
zoals bij Flappie werd gedaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je het konijn niet eerst stuk gemaakt?
Ik fietste over hem heen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je het konijn niet eerst stuk gemaakt?
Als je met slechte act doelt op het feit dat ik dit een sneu clubje vind en jullie helden net zo debiel vind? Nee, maar als je werkelijk dacht dat ik een moslim was ben je waarschijnlijk toch niet snugger genoeg om dat ooit te begrijpenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie!
[..]
Dus in werkelijkheid zijn al je eerdere posts op niks gebaseerd en ben je in werkelijkheid een slechte act aan het opvoeren?
Kanker Iran bahquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als je met slechte act doelt op het feit dat ik dit een sneu clubje vind en jullie helden net zo debiel vind? Nee, maar als je werkelijk dacht dat ik een moslim was ben je waarschijnlijk toch niet snugger genoeg om dat ooit te begrijpen
Deze post raakt kant noch wal, maar dat besef je zelf waarschijnlijk ook welquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als je met slechte act doelt op het feit dat ik dit een sneu clubje vind en jullie helden net zo debiel vind? Nee, maar als je werkelijk dacht dat ik een moslim was ben je waarschijnlijk toch niet snugger genoeg om dat ooit te begrijpen
The fuck lul je allemaal.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
KANKER KANKER KANKER.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:59 schreef Happel het volgende:
Wat een mongool. Waar is GGMM als je hem nodig hebt. Waardeloze kutmod.
Jouw moeder was anders ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ajacied he, rennen als er rellen zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:59 schreef Happel het volgende:
Gelukkig hebben we genoeg informatie over hem weten te verschaffen om hem een aangeschreven brief te kunnen schrijven met daarin onze klachten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:59 schreef Happel het volgende:
Precies. Maak jij een beginnetje?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we genoeg informatie over hem weten te verschaffen om hem een aangeschreven brief te kunnen schrijven met daarin onze klachten.
Hij heeft wel een dikke website http://wn.com/rene_ggmmquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we genoeg informatie over hem weten te verschaffen om hem een aangeschreven brief te kunnen schrijven met daarin onze klachten.
doe een PR zou ik zeggenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:59 schreef Happel het volgende:
Toch mooi hoe jij zijn hele anoniemiteit hebt doorgeprikt met één simpele zoekoptiequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies. Maak jij een beginnetje?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch mooi hoe jij zijn hele anoniemiteit hebt doorgeprikt met één simpele zoekoptie
Met een beetje vaardigheid kom je ver.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch mooi hoe jij zijn hele anoniemiteit hebt doorgeprikt met één simpele zoekoptie
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Met een beetje vaardigheid kom je ver.
Happelquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Met een beetje vaardigheid kom je ver.
waarquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hij heeft FM filmpjes op zijn site.
Stijn, dit was een kijktip.
http://wn.com/rene_ggmmquote:
Hij liegt je voor, ik stel voor om hem voor de autoriteiten te slepenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit geweten dat GGMM een Portugees/Braziliaan was.
Yes, al stond er toen ik het vond veel meer op.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Adames het volgende:
http://www.cu2.nl/GGMM
is dit serieus zijn cu2?
jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Adames het volgende:
is dit serieus zijn cu2?
Kweenie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Adames het volgende:
is dit serieus zijn cu2?
Google cache, shizzle mixen en je hebt zijn facebookquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Yes, al stond er toen ik het vond veel meer op.
zijn toenmalige gsmnummer staat er opquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Yes, al stond er toen ik het vond veel meer op.
GGMM is van de oude stempel en heeft geen Facebook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Google cache, shizzle mixen en je hebt zijn facebook
Nee, nooit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga jij trouwens wel eens naar wedstrijden van Ajax?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, die René ken ik waarschijnlijk wel. Puistenkop.
De nieuwe Sjaak is eentonig man. Ik vond hem vroeger aardiger.quote:
De heer mulder werkt hier niet meer?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, die René ken ik waarschijnlijk wel. Puistenkop.
Maar zonder enige zelfreflectie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij dan concreet zijn.
wie zegt dat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar zonder enige zelfreflectie.
Het was nog veel erger voor GGMM zijn edit, geloof me.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Adames het volgende:
jammer eigenlijk dat ik zijn cu2 heb gevonden, deze was nog erger dan die van davy. En dan was davy nog een paar jonger
Het gebiedje "denker" is wel bijzonder klein.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij dan concreet zijn.
Bedankt voor de informatie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
De nieuwe Sjaak is eentonig man. Ik vond hem vroeger aardiger.
je kunt ook niet alles hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gebiedje "denker" is wel bijzonder klein.
Bingo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De heer mulder werkt hier niet meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Nadenken is overschat. Je kunt je er altijd nog uitlullen als het misgaat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gebiedje "denker" is wel bijzonder klein.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Reken je er een keer op, komt hij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Kun jij er misschien voor zorgen dat Jeugdzorg een keer bij die Rens langsgaat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Reken je er een keer op, komt hij niet.
Ok.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kun jij er misschien voor zorgen dat Jeugdzorg een keer bij die Rens langsgaat?
Ziek.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef Happel het volgende:
Man geraakt door trein. Ziet er pijnlijk uit.
GGMM EDIT DEZE POST SNELquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef Happel het volgende:
Man geraakt door trein. Ziet er pijnlijk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee maar serieus we hebben wel iets gedaan vanavond tegen RTL.AFCA!
Ik blijf nog even op, doe alvast het licht uit benedenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen.Morgen weer werken.
Laatste dagje, dan weekend.
Dat is wel heel eng hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf nog even op, doe alvast het licht uit beneden
Weltrusten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen.Morgen weer werken.
Laatste dagje, dan weekend.
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:58 schreef Smoofie het volgende:
Cuenca > Boerrigter.
We spelen eindelijk weer met 11 man!
Toch is het een prima post.quote:
Jammer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:58 schreef Smoofie het volgende:
Cuenca > Boerrigter.
We spelen eindelijk weer met 11 man!
Hoezo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo, weer thuis. Morgen voorlopig laatste dagje werkvaag hoor.
Die zullen weinig meer spelen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Cuenca zal ook wel schrikken van van Boerrigter & Lukoki...
Ging niet meer zo goed met bedrijf. Nadat zoveel mogelijk consultants zijn weg gewerkt nu beurt aan back-office. Ik was als laatste binnen. Had vast contract dus wel mooie regeling kunnen maken, maar voelt toch kak.quote:
Daar is niet heel veel voor nodig neequote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ging niet meer zo goed met bedrijf. Nadat zoveel mogelijk consultants zijn weg gewerkt nu beurt aan back-office. Ik was als laatste binnen. Had vast contract dus wel mooie regeling kunnen maken, maar voelt toch kak.
Jammer man, idd altijd 't gevoel alsof je aan de kant wordt gezet. En dat is ook gewoon zo, maarja. Gewoon zorgen dat je overal fatsoenlijk de deur uitgaat en zorgen dat je ze als goede referentie kunt gebruiken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ging niet meer zo goed met bedrijf. Nadat zoveel mogelijk consultants zijn weg gewerkt nu beurt aan back-office. Ik was als laatste binnen. Had vast contract dus wel mooie regeling kunnen maken, maar voelt toch kak.
Dat is vervelend, hopen dat je snel wat anders vindt!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Najah veel plezier, ik duik mijn bedje in <3. morgen lekker vermogens en verbintenissenrechtquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb 2 biertjes op en sta nu al te swingen...wordt nog wat vanavond met die vermoeidheid
Makkelijk vak als je alles bijgehouden hebt. Heel kut als je 't naderhand op eigen houtje moet gaan uitzoeken. Vrij technisch allemaal. Succes!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah veel plezier, ik duik mijn bedje in <3. morgen lekker vermogens en verbintenissenrecht
Jezus, kut man.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zag t al wel een beetje aankomen dus was al een tijdje aan t solliciteren. Bedoeling is wel zo snel mogelijk ergens aan de slag zodat ik mooie ¤ klapper maak. Volgende week een 2e gesprek.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar is niet heel veel voor nodig nee
[..]Dat is wel heel zuur, en nu? Direct aan het solliciteren of even een rustperiode?
HEERLIJK NUMMERTJE INDERDAAD!quote:
Jup, moet de stof van morgen nog lezen, maar het is slechts het eerste werkcollege. Allemaal herhaling van de P-fase, die toets had ik geraped.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Makkelijk vak als je alles bijgehouden hebt. Heel kut als je 't naderhand op eigen houtje moet gaan uitzoeken. Vrij technisch allemaal. Suces ermee.
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jammer dat Steven net nu weg is. Ik kan z'n advies over hoe je dagen in te vullen nu wel gebruiken.
fietsen, hopen dat een partij je oppikt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jammer dat Steven net nu weg is. Ik kan z'n advies over hoe je dagen in te vullen nu wel gebruiken.
Trainenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat heb ik met marshall masters i like it loud. 15 jaar, 1e feest, 2e keer P. Impulz outdoor. Net nadat was ingeslagen liep ik een tent in waar 5000 man stonden te hakken en brullen op dat nr.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
Aan dit nummer bijzondere herinneringen. Eerste keer los op Nero bij Extrema Outdoor vorig jaar.
Ja, ga wel veel fietsen. Maart AGR 250 km, apr een brevet van 300 en als dat ok gaat in juni trondheim Oslo 540 kmquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
fietsen, hopen dat een partij je oppikt.
Knut, een man van z'n woord,quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Knut, een man van z'n woord,
schiet in woorden, maar zeker ook daden niet tekort.
Door financiele malaise in het bedrijf van dienst,
Werd hij bedankt voor z'n inzet en tot nooit weer ziens.
Maar Knut, sterk en fier als hij is,
Ze maken het hem zeker niet lauw, z'n pis
Dus nu met het koppie omhoog en de rug recht
Vuisten gebald, sta op, schreeuw en vecht
Het onrecht wat jou is aangedaan verdien jij niet,
Maar ook voor jou, topboy, ligt er succes in het verschiet.
Een baan bij HMF of op de trekker in 't land
Samen staan wij Feyenoorders sterk, hand in hand.
Voel je door dit motivatie-gedicht van Kapo gesterkt,
Want de power van de SC-president heeft tot nu toe altijd gewerkt.
kun je niet aan de slag als wielrennert bij blanco cycling danquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik pink een traantje weg hier.
Kapi
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Aan wie heb jij de grootste hekel?
• Sjek van Gelder
• Jan Kooijemans
• Halina Reijn
• Arno Vermeulen
• Ymke Wieringa
• Bert van der Veer
• Peter R de Vries
• Ronald Waterkneus
• Prem Radhakishun
Tussenstand:
Ik heb een jaar of 3 m'n longen geasfalteerd, zit er niet meer in.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kun je niet aan de slag als wielrennert bij blanco cycling dan
Mooi.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
schiet in woorden, maar zeker ook in daden niet tekort.
Ga een kuil graven joh.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:27 schreef TwenteFC het volgende:
Hoooooooooomooooooooooooos lopen hand in hand
En de persvoorlichting wilde geen mededeling doen waaromquote:
beetje epo en daar merk je niks meer van johquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 3 m'n longen geasfalteerd, zit er niet meer in.
[..]
Epo is zo '90 ..quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
beetje epo en daar merk je niks meer van joh
Vreemd hèquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En de persvoorlichting wilde geen mededeling doen waarom
[..]
Kapoquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meer coke nemen, voel je t niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
He jongens ik ben aangeschoten na 2 Dommelsch, wat een kaolo nepstudent ben ik toch ook he.
Neuj.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
beetje epo en daar merk je niks meer van joh
twitter:eredivisielive twitterde op donderdag 31-01-2013 om 23:12:03Geïrriteerde #Vitesse-trainer Fred #Rutten: 'Voor vragen over transfers moet je bij #Jordania zijn' http://t.co/h3Yg1Ehj #VitAja reageer retweet
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op donderdag 31-01-2013 om 23:28:11Fred Rutten niet in spelersbus en zegt waarschijnlijk na dit seizoen te stoppen bij Vitesse, na het uitblijven van aankopen. #vitAJA #AJAX reageer retweet
Ik heb nog nooit coke gebruikt en ben ook niet van zins om 't te doen eigenlijk. Kan niet tegen caffeine dus zou niet weten waarom ik dat dan zou willen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meer coke nemen, voel je t niet.
Wat een kleuter zeg.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:eredivisielive twitterde op donderdag 31-01-2013 om 23:12:03Geïrriteerde #Vitesse-trainer Fred #Rutten: 'Voor vragen over transfers moet je bij #Jordania zijn' http://t.co/h3Yg1Ehj #VitAja reageer retweet
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op donderdag 31-01-2013 om 23:28:11Fred Rutten niet in spelersbus en zegt waarschijnlijk na dit seizoen te stoppen bij Vitesse, na het uitblijven van aankopen. #vitAJA #AJAX reageer retweet
Dankquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kapo![]()
En Knut, succes met zoeken naar een nieuwe baan.
erik diekstra deed dat ook bij bureau sportquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neuj.
Het lijkt me wel leuk om een kuurtje te doen. Kijken wat dat met mij doet
Ik vind echt super chill om te doen af en toe, als het 10 euro per gram was zou ik het elke week doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit coke gebruikt en ben ook niet van zins om 't te doen eigenlijk. Kan niet tegen caffeine dus zou niet weten waarom ik dat dan zou willen.
Alleen de rich and famous raken verslaafd. Het is te duur.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind echt super chill om te doen af en toe, als het 10 euro per gram was zou ik het elke week doen.
Elke week een beetje overdreven, moet ook aan mn almachtige hersenen en lichaam denken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind echt super chill om te doen af en toe, als het 10 euro per gram was zou ik het elke week doen.
Het niet hebben van een verslavingsgen helpt ook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen de rich and famous raken verslaafd. Het is te duur.
Zit meer achter denk ik. Ze hebben hem spelers belooft, dan moet Vitesse dat ook nakomen.quote:
Wel eens van gehoord idd. Was dat op tv?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
erik diekstra deed dat ook bij bureau sport
Alsof hij niet genoeg verwend is met zo'n teamquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zit meer achter denk ik. Ze hebben hem spelers belooft, dan moet Vitesse dat ook nakomen.
Afspraak is afspraak misschien?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof hij niet genoeg verwend is met zo'n team. Maar oké de eerste scheurtjes zijn al duidelijk te zien
Ja. Maar uit eigen ervaring weet ik dat dat er toch meer speelt dan dat genquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het niet hebben van een verslavingsgen helpt ook.
Ja, maar ik kan me niet voorstellen om ergens verslaafd aan te raken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Maar uit eigen ervaring weet ik dat dat er toch meer speelt dan dat gen
Ik ook niet, al moet ik zelf zeggen dat ik tegen alcohol en sigaretten moeilijk weerstand kan bieden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me niet voorstellen om ergens verslaafd aan te raken.
ja, staat wel op uitzending gemistquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord idd. Was dat op tv?
en nu moeten wij vragenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Kanker bazenmail naar mijn docenten gestuurd
Nee dat ga ik niet doen, maar ik begon al met: "Hallo ja daar heb je hem weer, de spammer van uw mailinbox. Bij deze weer een kleine opmerking over vandaag".quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en nu moeten wij vragen
laat zien???
Oke, stuur maar CC/quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Kanker bazenmail naar mijn docenten gestuurd
Waarom zeg je het dan, je bent net een wijf.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet doen, maar ik begon al met: "Hallo ja daar heb je hem weer, de spammer van uw mailinbox. Bij deze weer een kleine opmerking over vandaag".
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet doen, maar ik begon al met: "Hallo ja daar heb je hem weer, de spammer van uw mailinbox. Bij deze weer een kleine opmerking over vandaag".
Reaguuuuren ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Aan wie heb jij de grootste hekel?
• Sjek van Gelder
• Jan Kooijemans
• Halina Reijn
• Arno Vermeulen
• Ymke Wieringa
• Bert van der Veer
• Peter R de Vries
• Ronald Waterkneus
• Prem Radhakishun
Tussenstand:
Je UI past wel bij jou.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is niet letterlijk zo gezegd, maar ik word een beetje moe van dat ik niet altijd present wordt gemeldquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zeg je het dan, je bent net een wijf.
Hoezo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je afgewezen door een chick?
Ik heb vrijwel alles een keer geprobeerd, inclusief theoretisch veel verslavendere middelen, en heb nooit de behoefte gevoeld om te gebruiken zelfs als je eigenlijk weet dat je het op dat moment beter niet kan doen. Enige uitzondering is cannabis. En dat zie ik bij meer mensen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me niet voorstellen om ergens verslaafd aan te raken.
Ik heb niet zoveel geprobeerd, maar wel genoeg om te kunnen constateren dat ik niet tot heel erg licht verslavingsgevoelig ben. Die verslavingsgevoeligheid treed pas in na langdurig gebruik. Zo kom ik echt heel lastig van het gezelligheidsroken af en ook alcohol kan ik moeilijk meer dan 1,5 week laten staan. Dan heb ik er wel enorm veel zin in.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel alles een keer geprobeerd, inclusief theoretisch veel verslavendere middelen, en heb nooit de behoefte gevoeld om te gebruiken zelfs als je eigenlijk weet dat je het op dat moment beter niet kan doen. Enige uitzondering is cannabis. En dat zie ik bij meer mensen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef kapiteintje het volgende:
Totaal niet m'n muziek, maar 't moet wel vet zijn denk ik.
Dat heb ik met rammsteinquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef kapiteintje het volgende:
Totaal niet m'n muziek, maar 't moet wel vet zijn denk ik.
Ben je de mail nog geëindigd met "En als je dit niet begrijpt, dan is je moeder een hoer". Dat heeft altijd wel impact.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is niet letterlijk zo gezegd, maar ik word een beetje moe van dat ik niet altijd present wordt gemeld
Verslaafd aan alcohol lijkt me zo kut. Overal waar je komt aanwezig, iedere verjaardag een pilsje in je hand gedrukt. Echt eindeloos respect als je daar vanaf kan blijven na een verslaving.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel geprobeerd, maar wel genoeg om te kunnen constateren dat ik niet tot heel erg licht verslavingsgevoelig ben. Die verslavingsgevoeligheid treed pas in na langdurig gebruik. Zo kom ik echt heel lastig van het gezelligheidsroken af en ook alcohol kan ik moeilijk meer dan 1,5 week laten staan. Dan heb ik er wel enorm veel zin in.
Nergensquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
Waar kan je als 16 jarige het beste uitgaan? Amsterdam, Rotterdam, Utrecht of Groningen? We willen met vrienden een keer een hotelletje boeken en dan van vrijdag tot zondag doorfeesten.
Amsterdam niet, daar vragen ze nogal snel om ID.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
Waar kan je als 16 jarige het beste uitgaan? Amsterdam, Rotterdam, Utrecht of Groningen? We willen met vrienden een keer een hotelletje boeken en dan van vrijdag tot zondag doorfeesten.
Rotterdam.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
Utrecht ook wel. Sowieso niet stad waar het heel lang doorgaat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Amsterdam niet, daar vragen ze nogal snel om ID.
Kinshasa. Leuke terrasjes, nooit geen problemen gehad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Utrecht ook wel. Sowieso niet stad waar het heel lang doorgaat.
In adam is veel shit ook nog 21+ .quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Utrecht ook wel. Sowieso niet stad waar het heel lang doorgaat.
Een Deense jongen uit m'n voetbalteam had wat vrienden hier om nl te laten zien. 1e dag Amsterdam. Wat souvenirs met xxx en Amsterdam erop, sjaaltje enzo. 2e dag met al die shit aan en bij naar Rotterdam, komen ze precies op t station aan toen t op z'n drukst was voor een thuiswedstrijd in de kuip. Hebben alles moeten inleverenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:50 schreef Happel het volgende:
[..]
En dan wel een AFCA vest aandoen.
Zielig dat soort mensen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een Deense jongen uit m'n voetbalteam had wat vrienden hier om nl te laten zien. 1e dag Amsterdam. Wat souvenirs met xxx en Amsterdam erop, sjaaltje enzo. 2e dag met al die shit aan en bij naar Rotterdam, komen ze precies op t station aan toen t op z'n drukst was voor een thuiswedstrijd in de kuip. Hebben alles moeten inleveren
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een Deense jongen uit m'n voetbalteam had wat vrienden hier om nl te laten zien. 1e dag Amsterdam. Wat souvenirs met xxx en Amsterdam erop, sjaaltje enzo. 2e dag met al die shit aan en bij naar Rotterdam, komen ze precies op t station aan toen t op z'n drukst was voor een thuiswedstrijd in de kuip. Hebben alles moeten inleveren
Dan Tokyo. Om 3 uur de Japanse variant van de Bijenkorf nog openquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:53 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Kinshasa. Leuke terrasjes, nooit geen problemen gehad.
Dit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verslaafd aan alcohol lijkt me zo kut. Overal waar je komt aanwezig, iedere verjaardag een pilsje in je hand gedrukt. Echt eindeloos respect als je daar vanaf kan blijven na een verslaving.
Echte bijen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan Tokyo. Om 3 uur de Japanse variant van de Bijenkorf nog open
Geen enkele grote stad man. Zeker niet op stapavonden, dan zit 't sowieso vol en halen ze de helft van de rij er al af door ID te vragen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:frenkdeboer twitterde op donderdag 31-01-2013 om 23:53:18Als Wesley thuisblijft staan we dus gewoon in de finale tegen PEC Zwolle. #kicken #AJAaz #PECpsv #knvbbeker reageer retweet
Dat wel, maar wel heel erg geschrokken. In 1e instantie snapten ze het ook niet, dus liepen gewoon door. Toen wat getrokken en begon die jongen uit m'n team te begrijpen wat er aan de hand was.quote:
Nee gewoon 16quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:57 schreef Smoofie het volgende:
En je ziet er ook niet echt 21+ uit Rens.
Heb daar van een 6pack gekregen van vriend.quote:
Dat ik het niet drink heeft niet echt met Koran te maken eigenlijk. Ik hoef het gewoon niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon bier drinken joh. Staat nergens dat het niet mag in de Koran.
Doe er een echt bier etiket op en weggeven aan een zwerver. Door placebo wordt hij nog dronken ook. Iedereen blij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb daar van een 6pack gekregen van vriend.
Nee. Maar ben niet zo van de drank, alleen op feestjes drink ik wat, normaal echt nooit. Behalve op een warme zomerdag in een tuin what whisky .quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee jij neemt liever een Defqonnetje of niet?
Okquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat ik het niet drink heeft niet echt met Koran te maken eigenlijk. Ik hoef het gewoon niet.
Stylo is stiekem helemaal geen Koerd. Uit betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Okmooi! Leek me logisch dat geloof meespeelde maar hoeft niet natuurlijk
Gadverquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Maar ben niet zo van de drank, alleen op feestjes drink ik wat, normaal echt nooit. Behalve op een warme zomerdag in een tuin what whisky .
Ik heb tegen z'n neef gevoetbald. Hij kan ook maroc zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stylo is stiekem helemaal geen Koerd. Uit betrouwbare bron.
Bij mijn familie niet echt. Ze drinken allemaal (de mannen dan).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Okmooi! Leek me logisch dat geloof meespeelde maar hoeft niet natuurlijk
Goed plan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe er een echt bier etiket op en weggeven aan een zwerver. Door placebo wordt hij nog dronken ook. Iedereen blij.
Ik vind t bijzonder dat zoveel moslims daar zo strikt in zijn terwijl Koran daar eigenlijk niks over zegt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij mijn familie niet echt. Ze drinken allemaal (de mannen dan).
Stylo de leugenaarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stylo is stiekem helemaal geen Koerd. Uit betrouwbare bron.
Veel plezierquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga stappen boelers!Check jullie laterrrrrrr
Morgen wil ik pics in mijn DM zien van de chicks die je hebt gehosseld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
Zoveel? Minder dan de helft drinkt geen alcohol volgens mij. In bijna alle Islamitische landen, is alcoholische drank zeer populair. Alleen ze drinken het niet in hetzelfde kamer waar ook vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind t bijzonder dat zoveel moslims daar zo strikt in zijn terwijl Koran daar eigenlijk niks over zegt.
Trusten man.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:07 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, vrouwen behandelen ze idd niet als gelijke, kut moslims.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zoveel? Minder dan de helft drinkt geen alcohol volgens mij. In bijna alle Islamitische landen, is alcoholische drank zeer populair. Alleen ze drinken het niet in hetzelfde kamer waar ook vrouwen zijn.
Daar heeft dit niet echt mee te maken eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, vrouwen behandelen ze idd niet als gelijke, kut moslims.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zoveel? Minder dan de helft drinkt geen alcohol volgens mij. In bijna alle Islamitische landen, is alcoholische drank zeer populair. Alleen ze drinken het niet in hetzelfde kamer waar ook vrouwen zijn.
Jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
KANKER IK MOET DIE 80 BLADZIJDES NOG MAKEN
En dat terwijl ik morgen om 6.45 weer moet opstaan. Doorhalen?
Ja. Volgende dag kan je slaap inhalen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
Ja?quote:
Al die mensen in nederland zijn arme boeren en conservatief. Gros in Turkije en marokka is momenteel ook zo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het merendeel van Turken en Marokkanen in nl dan? Echt maar paar Turkse vrienden die bier drinken.
En naar Maleisië ga ik ook bv niet vanwege niet kunnen bieren.
Slaap inhalen doe je maar als je dood bentquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja. Volgende dag kan je slaap inhalen.
Morgen 12.30 vrij dus kan in de middag de slaap inhalen. Probleem is alleen dat ik 2 tentamens morgen heb en ik dan niet fucked-up wil zijn.quote:
Moet je leren dan voor die mbo tentamens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Morgen 12.30 vrij dus kan in de middag de slaap inhalen. Probleem is alleen dat ik 2 tentamens morgen heb en ik dan niet fucked-up wil zijn.
Burgerschap niet, politieke shit die ik allang weet. Alleen moet je als je die toets wilt maken je werkboek afhebben en dat zijn nog 80 bladzijdes die ik moet doen. Verder moet ik voor BedrijfsEconomie die begrippen en vooral die formules nog even goed doornemen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet je leren dan voor die mbo tentamens.
Ja in NL drinken er niet zoveel (nieuwe generatie weer wel). Maar in Noord-Irak is het daar meer open geworden. Ze hebben daar nu café's waar vrouwen gewoon mee drinken enzo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het merendeel van Turken en Marokkanen in nl dan? Echt maar paar Turkse vrienden die bier drinken.
En naar Maleisië ga ik ook bv niet vanwege niet kunnen bieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |