twitter:frenkdeboer twitterde op donderdag 31-01-2013 om 23:53:18Als Wesley thuisblijft staan we dus gewoon in de finale tegen PEC Zwolle. #kicken #AJAaz #PECpsv #knvbbeker reageer retweet
Dat wel, maar wel heel erg geschrokken. In 1e instantie snapten ze het ook niet, dus liepen gewoon door. Toen wat getrokken en begon die jongen uit m'n team te begrijpen wat er aan de hand was.quote:
Nee gewoon 16quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:57 schreef Smoofie het volgende:
En je ziet er ook niet echt 21+ uit Rens.
Heb daar van een 6pack gekregen van vriend.quote:
Dat ik het niet drink heeft niet echt met Koran te maken eigenlijk. Ik hoef het gewoon niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon bier drinken joh. Staat nergens dat het niet mag in de Koran.
Doe er een echt bier etiket op en weggeven aan een zwerver. Door placebo wordt hij nog dronken ook. Iedereen blij.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb daar van een 6pack gekregen van vriend.
Nee. Maar ben niet zo van de drank, alleen op feestjes drink ik wat, normaal echt nooit. Behalve op een warme zomerdag in een tuin what whisky .quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee jij neemt liever een Defqonnetje of niet?
Okquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat ik het niet drink heeft niet echt met Koran te maken eigenlijk. Ik hoef het gewoon niet.
Stylo is stiekem helemaal geen Koerd. Uit betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Okmooi! Leek me logisch dat geloof meespeelde maar hoeft niet natuurlijk
Gadverquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee. Maar ben niet zo van de drank, alleen op feestjes drink ik wat, normaal echt nooit. Behalve op een warme zomerdag in een tuin what whisky .
Ik heb tegen z'n neef gevoetbald. Hij kan ook maroc zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stylo is stiekem helemaal geen Koerd. Uit betrouwbare bron.
Bij mijn familie niet echt. Ze drinken allemaal (de mannen dan).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Okmooi! Leek me logisch dat geloof meespeelde maar hoeft niet natuurlijk
Goed plan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe er een echt bier etiket op en weggeven aan een zwerver. Door placebo wordt hij nog dronken ook. Iedereen blij.
Ik vind t bijzonder dat zoveel moslims daar zo strikt in zijn terwijl Koran daar eigenlijk niks over zegt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij mijn familie niet echt. Ze drinken allemaal (de mannen dan).
Stylo de leugenaarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stylo is stiekem helemaal geen Koerd. Uit betrouwbare bron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |