quote:
Op vrijdag 1 februari 2013 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:Hij is helemaal niet anti-commercie, en als je een ochtendje kan werken voor een bedrag wat je normaal gesproken in twee maanden nog niet verdient zou jij het dan weigeren?
Geld zat, dat valt ook wel mee, gezien de hoge alimentatiekosten en de verbouwingen aan zijn huis.
Jij gelooft zeker ook nog in sprookjes, net als jij, weet ik niet hoeveel geld Johan Derksen precies heeft, maar reken er maar op dat hij flink wat geld vangt voor elke uitzending van Voetbal International.
Sowieso al die bekende Nederlanders die regelmatig met hun kop op tv te zien zijn, zo zit de kromme wereld in elkaar.
De 'gewone' man verliest zijn baan door de recessie en veel kleine bedrijven gaan over de kop, terwijl figuren als een Jan Smit eigen platenlabels en eigen dure kledinglijnen beginnen alsof het niets is en bakken met geld binnenhalen.
En wat denk je dat die Johan Derksen heeft gevangen voor de reclame spotjes van de Nederlandse Energie Maatschappij?
Reken maar op een bedrag met flink wat nullen!
En om je vraag te beantwoorden of ik mijn ziel zou verkopen aan de reclame, nee!
Ondanks dat ik er flink wat voor zou kunnen vangen, heb ik wel principes.
Met als uitzondering dat ik het geld echt hard nodig zou hebben.
Dat hebben al die bekende Nederlanders die in reclamespotjes zitten NIET!
Laten ze die salarissen van acteurs, topvoetballers, bekende mensen, koningshuis, directeuren & managers ook maar eens aan banden leggen!
Nee, daar is geen cao voor, de mensen die daar over moeten beslissen zijn zelf van die graaiers en dan doen ze zichzelf tekort.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!