Deze man weetquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:35 schreef Nober het volgende:
Er zijn maar weinig interessante programma's op de commerciële televisie, Voetbal International is er daar een van.
Is al gebeurdquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
Oh ja we hebben nog precies 1 uur en 14 minuten om een auto te laten ontploffen in Hilversum. ANTI RTL XL!
KLASSE OLIVER!quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:48 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Is al gebeurd
http://drimble.nl/112/hil(...)oed-ter-plaatse.html
En de blote tieten show na afloop.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu wordt er wel een beetje geringschattend gedaan over Truckers on Ice.
Gtstquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:00 schreef satecl het volgende:
Wie is die ene Jan Kooijemans eigenlijk? Lijkt wel een of andere lul uit een soap...?
Meest trieste wat ik ooit bij DWDD heb gezienquote:
Heeft die niet ooit een prijs gewonnen met iets van best geklede man? Met allemaal sjaaltjes en knoopjes los tot aan z'n navel? Die Jan Kooijemans?quote:
+1quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meest trieste wat ik ooit bij DWDD heb gezien.
Kooijemans
Hij schijnt nu ook in een Bioscoopfilmpje te spelen, genaamd Verliefd op Ibiza.quote:
Staat in de OP ouwe reus. Maar ze zijn te lelijk om een foto toe te voegenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:17 schreef Oliver23 het volgende:
Zeg Rensie, heb jij geen hekel aan Britt en Ymke??????
Eigenlijk de vrouwelijke versies van Jan Kooijemans
Over DWDD gesproken. Wie is ook al weer die mevrouw daar die zelfs nog acteert als ze een kopje thee drinkt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meest trieste wat ik ooit bij DWDD heb gezien.
Kooijemans
Halina Reijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Over DWDD gesproken. Wie is ook al weer die mevrouw daar die zelfs nog acteert als ze een kopje thee drinkt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |