De nieuwe Sjaak is eentonig man. Ik vond hem vroeger aardiger.quote:
De heer mulder werkt hier niet meer?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, die René ken ik waarschijnlijk wel. Puistenkop.
Maar zonder enige zelfreflectie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij dan concreet zijn.
wie zegt dat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar zonder enige zelfreflectie.
Het was nog veel erger voor GGMM zijn edit, geloof me.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Adames het volgende:
jammer eigenlijk dat ik zijn cu2 heb gevonden, deze was nog erger dan die van davy. En dan was davy nog een paar jonger
Het gebiedje "denker" is wel bijzonder klein.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij dan concreet zijn.
Bedankt voor de informatie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
De nieuwe Sjaak is eentonig man. Ik vond hem vroeger aardiger.
je kunt ook niet alles hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gebiedje "denker" is wel bijzonder klein.
Bingo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De heer mulder werkt hier niet meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Nadenken is overschat. Je kunt je er altijd nog uitlullen als het misgaat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gebiedje "denker" is wel bijzonder klein.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Reken je er een keer op, komt hij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Kun jij er misschien voor zorgen dat Jeugdzorg een keer bij die Rens langsgaat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Reken je er een keer op, komt hij niet.
Ok.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kun jij er misschien voor zorgen dat Jeugdzorg een keer bij die Rens langsgaat?
Ziek.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef Happel het volgende:
Man geraakt door trein. Ziet er pijnlijk uit.
GGMM EDIT DEZE POST SNELquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef Happel het volgende:
Man geraakt door trein. Ziet er pijnlijk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee maar serieus we hebben wel iets gedaan vanavond tegen RTL.AFCA!
Ik blijf nog even op, doe alvast het licht uit benedenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen.Morgen weer werken.
Laatste dagje, dan weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |