Toch mooi hoe jij zijn hele anoniemiteit hebt doorgeprikt met één simpele zoekoptiequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies. Maak jij een beginnetje?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch mooi hoe jij zijn hele anoniemiteit hebt doorgeprikt met één simpele zoekoptie
Met een beetje vaardigheid kom je ver.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch mooi hoe jij zijn hele anoniemiteit hebt doorgeprikt met één simpele zoekoptie
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Met een beetje vaardigheid kom je ver.
Happelquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Met een beetje vaardigheid kom je ver.
waarquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hij heeft FM filmpjes op zijn site.
Stijn, dit was een kijktip.
http://wn.com/rene_ggmmquote:
Hij liegt je voor, ik stel voor om hem voor de autoriteiten te slepenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit geweten dat GGMM een Portugees/Braziliaan was.
Yes, al stond er toen ik het vond veel meer op.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Adames het volgende:
http://www.cu2.nl/GGMM
is dit serieus zijn cu2?
jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Adames het volgende:
is dit serieus zijn cu2?
Kweenie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Adames het volgende:
is dit serieus zijn cu2?
Google cache, shizzle mixen en je hebt zijn facebookquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Yes, al stond er toen ik het vond veel meer op.
zijn toenmalige gsmnummer staat er opquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Yes, al stond er toen ik het vond veel meer op.
GGMM is van de oude stempel en heeft geen Facebook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Google cache, shizzle mixen en je hebt zijn facebook
Nee, nooit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga jij trouwens wel eens naar wedstrijden van Ajax?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, die René ken ik waarschijnlijk wel. Puistenkop.
De nieuwe Sjaak is eentonig man. Ik vond hem vroeger aardiger.quote:
De heer mulder werkt hier niet meer?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, die René ken ik waarschijnlijk wel. Puistenkop.
Maar zonder enige zelfreflectie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij dan concreet zijn.
wie zegt dat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar zonder enige zelfreflectie.
Het was nog veel erger voor GGMM zijn edit, geloof me.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Adames het volgende:
jammer eigenlijk dat ik zijn cu2 heb gevonden, deze was nog erger dan die van davy. En dan was davy nog een paar jonger
Het gebiedje "denker" is wel bijzonder klein.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij dan concreet zijn.
Bedankt voor de informatie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
De nieuwe Sjaak is eentonig man. Ik vond hem vroeger aardiger.
je kunt ook niet alles hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gebiedje "denker" is wel bijzonder klein.
Bingo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De heer mulder werkt hier niet meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Nadenken is overschat. Je kunt je er altijd nog uitlullen als het misgaat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gebiedje "denker" is wel bijzonder klein.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Reken je er een keer op, komt hij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Kun jij er misschien voor zorgen dat Jeugdzorg een keer bij die Rens langsgaat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Reken je er een keer op, komt hij niet.
Ok.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kun jij er misschien voor zorgen dat Jeugdzorg een keer bij die Rens langsgaat?
Ziek.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef Happel het volgende:
Man geraakt door trein. Ziet er pijnlijk uit.
GGMM EDIT DEZE POST SNELquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef Happel het volgende:
Man geraakt door trein. Ziet er pijnlijk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee maar serieus we hebben wel iets gedaan vanavond tegen RTL.AFCA!
Ik blijf nog even op, doe alvast het licht uit benedenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen.Morgen weer werken.
Laatste dagje, dan weekend.
Dat is wel heel eng hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf nog even op, doe alvast het licht uit beneden
Weltrusten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen.Morgen weer werken.
Laatste dagje, dan weekend.
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:58 schreef Smoofie het volgende:
Cuenca > Boerrigter.
We spelen eindelijk weer met 11 man!
Toch is het een prima post.quote:
Jammer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:58 schreef Smoofie het volgende:
Cuenca > Boerrigter.
We spelen eindelijk weer met 11 man!
Hoezo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo, weer thuis. Morgen voorlopig laatste dagje werkvaag hoor.
Die zullen weinig meer spelen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Cuenca zal ook wel schrikken van van Boerrigter & Lukoki...
Ging niet meer zo goed met bedrijf. Nadat zoveel mogelijk consultants zijn weg gewerkt nu beurt aan back-office. Ik was als laatste binnen. Had vast contract dus wel mooie regeling kunnen maken, maar voelt toch kak.quote:
Daar is niet heel veel voor nodig neequote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ging niet meer zo goed met bedrijf. Nadat zoveel mogelijk consultants zijn weg gewerkt nu beurt aan back-office. Ik was als laatste binnen. Had vast contract dus wel mooie regeling kunnen maken, maar voelt toch kak.
Jammer man, idd altijd 't gevoel alsof je aan de kant wordt gezet. En dat is ook gewoon zo, maarja. Gewoon zorgen dat je overal fatsoenlijk de deur uitgaat en zorgen dat je ze als goede referentie kunt gebruiken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ging niet meer zo goed met bedrijf. Nadat zoveel mogelijk consultants zijn weg gewerkt nu beurt aan back-office. Ik was als laatste binnen. Had vast contract dus wel mooie regeling kunnen maken, maar voelt toch kak.
Dat is vervelend, hopen dat je snel wat anders vindt!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Najah veel plezier, ik duik mijn bedje in <3. morgen lekker vermogens en verbintenissenrechtquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb 2 biertjes op en sta nu al te swingen...wordt nog wat vanavond met die vermoeidheid
Makkelijk vak als je alles bijgehouden hebt. Heel kut als je 't naderhand op eigen houtje moet gaan uitzoeken. Vrij technisch allemaal. Succes!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah veel plezier, ik duik mijn bedje in <3. morgen lekker vermogens en verbintenissenrecht
Jezus, kut man.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zag t al wel een beetje aankomen dus was al een tijdje aan t solliciteren. Bedoeling is wel zo snel mogelijk ergens aan de slag zodat ik mooie ¤ klapper maak. Volgende week een 2e gesprek.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar is niet heel veel voor nodig nee
[..]Dat is wel heel zuur, en nu? Direct aan het solliciteren of even een rustperiode?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |