Dat was gebrabbel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
He maar TwenteFC ga ff in op m'n repliek dan.
De eerste kan niet op de laatste gebaseerd zijn om dat de laatste er eerder was dan de eerste. Zonder de laatste had de eerste niet kunnen bestaan.quote:
Nee. De online samenleving is niet los te zien van de echte samenleving. Omdat de echte sameleving er eerder was is de online sameleving daarmee gebaseerd op de echte samenleving. BAMquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De eerste kan niet op de laatste gebaseerd zijn om dat de laatste er eerder was dan de eerste. Zonder de laatste had de eerste niet kunnen bestaan.
Dus je zegt dat de samenleving ook online is. Hij is niet los te zien, dus je geeft al aan dat mijn standpunt correct was.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. De online samenleving is niet los te zien van de echte samenleving. Omdat de echte sameleving er eerder was is de online sameleving daarmee gebaseerd op de echte sameleving. BAM
Wat is jouw standpunt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dus je zegt dat de samenleving ook online is. Hij is niet los te zien, dus je geeft al aan dat mijn standpunt correct was.
Maar geen aparte samenleving, eerder een weerspiegeling daarvan. Wat was je standpunt ook alweer?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dus je zegt dat de samenleving ook online is. Hij is niet los te zien, dus je geeft al aan dat mijn standpunt correct was.
Provocateurquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Rens ik heb een reactie achter gelaten hoor. Hopelijk valt het in goede aard.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat de samenleving ook online is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar geen aparte samenleving, eerder een weerspiegeling daarvan. Wat was je standpunt ook alweer?
Gelukkig maak je jezelf al belachelijk, dan hoef ik dat niet nog eens te doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ha, we gaan jou land met de grond gelijk maken, kankerdebiel
Wist ik veel... heb dat item niet gezien heb hem 5 seconden erop gehad omdat jij iets over St'wijk zei. Ik wist alleen dat er veel gothics van de zomer in St'wijk waren voor allemaal party's dus ik dacht zal wel mee te maken hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij begonEen beetje de gehele metalscene gothics noemen.
Matig standpunt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[..]
Dat de samenleving ook online is.
Ik ben te moe om hier nog over na te denken.: je hebt gelijk.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[..]
Dat de samenleving ook online is.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben te moe om hier nog over na te denken.: je hebt gelijk.
ook zeer makkelijk onderuit te halen. Maar net als kapi heb ik wel betere dingen te doen.quote:
Het fikt al aardig in je UIquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gelukkig maak je jezelf al belachelijk, dan hoef ik dat niet nog eens te doen.
Ja, al vanaf 7 uur in touw.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Drukke dag gehad zeker, maar je bent toegelaten
Het eeuwige vuur van de heer wat jullie nooit zullen waarnemen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het fikt al aardig in je UI
He boeler rot eens even op hier.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het eeuwige vuur van de heer wat jullie nooit zullen waarnemen.
De jeugdquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Toen lag ik net in bed, loop iets achter met school.
jij haalt hem hierbinnen debielquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
He boeler rot eens even op hier.
TwenteFC quote hemquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij haalt hem hierbinnen debiel
Hmm maar Khamenei is de religieuze leider. Beeld dit vuur hem uit of Allah?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
the fuck lul jij nou weer danquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm maar Khamenei is de religieuze leider. Beeld dit vuur hem uit of Allah?
Indien de heer in deze op Allah doelt had je dan niet beter een UI van Khamenei kunnen nemen in plaats van Ahmadinejad welke slechts de regeringsleider is?
HOE-REN-JONGquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
the fuck lul jij nou weer danMoslims
Islam
Nou nou, beetje vriendelijker mag welquote:
Er is geen god, nu jij weer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hele Vbl sc rechtstreeks de hemel in dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Smoofie!quote:
Dus in werkelijkheid zijn al je eerdere posts op niks gebaseerd en ben je in werkelijkheid een slechte act aan het opvoeren?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Islam
Beamertje, goede pot er op en een paar kistje bier en dan heeft God het al aardig goed geregeld. Zo veeleisend zijn we niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hele Vbl sc rechtstreeks de hemel in dus
Was ook wel te verwachten eigenlijk.
over onvolwassen slechte replieken gesprokenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Islam
KLOOT-ZAK HO-MO-FIEL BOE-LERquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nou nou, beetje vriendelijker mag wel
Beetje rum voor onze negerts. Nog wat sos. Goeie tijden in het vooruitzicht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Beamertje, goede pot er op en een paar kistje bier en dan heeft God het al aardig goed geregeld. Zo veeleisend zijn we niet.
ik schat hem eerder in als homofoob eigenlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
KLOOT-ZAK HO-MO-FIEL BOE-LER
Heb je het konijn niet eerst stuk gemaakt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb net een hele konijn opgegeten.
zoals bij Flappie werd gedaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je het konijn niet eerst stuk gemaakt?
Ik fietste over hem heen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je het konijn niet eerst stuk gemaakt?
Als je met slechte act doelt op het feit dat ik dit een sneu clubje vind en jullie helden net zo debiel vind? Nee, maar als je werkelijk dacht dat ik een moslim was ben je waarschijnlijk toch niet snugger genoeg om dat ooit te begrijpenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie!
[..]
Dus in werkelijkheid zijn al je eerdere posts op niks gebaseerd en ben je in werkelijkheid een slechte act aan het opvoeren?
Kanker Iran bahquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als je met slechte act doelt op het feit dat ik dit een sneu clubje vind en jullie helden net zo debiel vind? Nee, maar als je werkelijk dacht dat ik een moslim was ben je waarschijnlijk toch niet snugger genoeg om dat ooit te begrijpen
Deze post raakt kant noch wal, maar dat besef je zelf waarschijnlijk ook welquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als je met slechte act doelt op het feit dat ik dit een sneu clubje vind en jullie helden net zo debiel vind? Nee, maar als je werkelijk dacht dat ik een moslim was ben je waarschijnlijk toch niet snugger genoeg om dat ooit te begrijpen
The fuck lul je allemaal.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
KANKER KANKER KANKER.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:59 schreef Happel het volgende:
Wat een mongool. Waar is GGMM als je hem nodig hebt. Waardeloze kutmod.
Jouw moeder was anders ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ajacied he, rennen als er rellen zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:59 schreef Happel het volgende:
Gelukkig hebben we genoeg informatie over hem weten te verschaffen om hem een aangeschreven brief te kunnen schrijven met daarin onze klachten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:59 schreef Happel het volgende:
Precies. Maak jij een beginnetje?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we genoeg informatie over hem weten te verschaffen om hem een aangeschreven brief te kunnen schrijven met daarin onze klachten.
Hij heeft wel een dikke website http://wn.com/rene_ggmmquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we genoeg informatie over hem weten te verschaffen om hem een aangeschreven brief te kunnen schrijven met daarin onze klachten.
doe een PR zou ik zeggenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:59 schreef Happel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |