Dat was gebrabbel.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
He maar TwenteFC ga ff in op m'n repliek dan.
De eerste kan niet op de laatste gebaseerd zijn om dat de laatste er eerder was dan de eerste. Zonder de laatste had de eerste niet kunnen bestaan.quote:
Nee. De online samenleving is niet los te zien van de echte samenleving. Omdat de echte sameleving er eerder was is de online sameleving daarmee gebaseerd op de echte samenleving. BAMquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De eerste kan niet op de laatste gebaseerd zijn om dat de laatste er eerder was dan de eerste. Zonder de laatste had de eerste niet kunnen bestaan.
Dus je zegt dat de samenleving ook online is. Hij is niet los te zien, dus je geeft al aan dat mijn standpunt correct was.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. De online samenleving is niet los te zien van de echte samenleving. Omdat de echte sameleving er eerder was is de online sameleving daarmee gebaseerd op de echte sameleving. BAM
Wat is jouw standpunt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dus je zegt dat de samenleving ook online is. Hij is niet los te zien, dus je geeft al aan dat mijn standpunt correct was.
Maar geen aparte samenleving, eerder een weerspiegeling daarvan. Wat was je standpunt ook alweer?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dus je zegt dat de samenleving ook online is. Hij is niet los te zien, dus je geeft al aan dat mijn standpunt correct was.
Provocateurquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Rens ik heb een reactie achter gelaten hoor. Hopelijk valt het in goede aard.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dat de samenleving ook online is.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar geen aparte samenleving, eerder een weerspiegeling daarvan. Wat was je standpunt ook alweer?
Gelukkig maak je jezelf al belachelijk, dan hoef ik dat niet nog eens te doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ha, we gaan jou land met de grond gelijk maken, kankerdebiel
Wist ik veel... heb dat item niet gezien heb hem 5 seconden erop gehad omdat jij iets over St'wijk zei. Ik wist alleen dat er veel gothics van de zomer in St'wijk waren voor allemaal party's dus ik dacht zal wel mee te maken hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij begonEen beetje de gehele metalscene gothics noemen.
Matig standpunt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[..]
Dat de samenleving ook online is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |