over onvolwassen slechte replieken gesprokenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
the fuck lul jij nou weer danMoslims
Islam
KLOOT-ZAK HO-MO-FIEL BOE-LERquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nou nou, beetje vriendelijker mag wel
Beetje rum voor onze negerts. Nog wat sos. Goeie tijden in het vooruitzicht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Beamertje, goede pot er op en een paar kistje bier en dan heeft God het al aardig goed geregeld. Zo veeleisend zijn we niet.
ik schat hem eerder in als homofoob eigenlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
KLOOT-ZAK HO-MO-FIEL BOE-LER
Heb je het konijn niet eerst stuk gemaakt?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb net een hele konijn opgegeten.
zoals bij Flappie werd gedaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je het konijn niet eerst stuk gemaakt?
Ik fietste over hem heen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je het konijn niet eerst stuk gemaakt?
Als je met slechte act doelt op het feit dat ik dit een sneu clubje vind en jullie helden net zo debiel vind? Nee, maar als je werkelijk dacht dat ik een moslim was ben je waarschijnlijk toch niet snugger genoeg om dat ooit te begrijpenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie!
[..]
Dus in werkelijkheid zijn al je eerdere posts op niks gebaseerd en ben je in werkelijkheid een slechte act aan het opvoeren?
Kanker Iran bahquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als je met slechte act doelt op het feit dat ik dit een sneu clubje vind en jullie helden net zo debiel vind? Nee, maar als je werkelijk dacht dat ik een moslim was ben je waarschijnlijk toch niet snugger genoeg om dat ooit te begrijpen
Deze post raakt kant noch wal, maar dat besef je zelf waarschijnlijk ook welquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als je met slechte act doelt op het feit dat ik dit een sneu clubje vind en jullie helden net zo debiel vind? Nee, maar als je werkelijk dacht dat ik een moslim was ben je waarschijnlijk toch niet snugger genoeg om dat ooit te begrijpen
The fuck lul je allemaal.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
KANKER KANKER KANKER.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:59 schreef Happel het volgende:
Wat een mongool. Waar is GGMM als je hem nodig hebt. Waardeloze kutmod.
Jouw moeder was anders ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ajacied he, rennen als er rellen zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:59 schreef Happel het volgende:
Gelukkig hebben we genoeg informatie over hem weten te verschaffen om hem een aangeschreven brief te kunnen schrijven met daarin onze klachten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:59 schreef Happel het volgende:
Precies. Maak jij een beginnetje?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we genoeg informatie over hem weten te verschaffen om hem een aangeschreven brief te kunnen schrijven met daarin onze klachten.
Hij heeft wel een dikke website http://wn.com/rene_ggmmquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we genoeg informatie over hem weten te verschaffen om hem een aangeschreven brief te kunnen schrijven met daarin onze klachten.
doe een PR zou ik zeggenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:59 schreef Happel het volgende:
Toch mooi hoe jij zijn hele anoniemiteit hebt doorgeprikt met één simpele zoekoptiequote:Op donderdag 31 januari 2013 22:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies. Maak jij een beginnetje?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch mooi hoe jij zijn hele anoniemiteit hebt doorgeprikt met één simpele zoekoptie
Met een beetje vaardigheid kom je ver.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch mooi hoe jij zijn hele anoniemiteit hebt doorgeprikt met één simpele zoekoptie
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Met een beetje vaardigheid kom je ver.
Happelquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Met een beetje vaardigheid kom je ver.
waarquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hij heeft FM filmpjes op zijn site.
Stijn, dit was een kijktip.
http://wn.com/rene_ggmmquote:
Hij liegt je voor, ik stel voor om hem voor de autoriteiten te slepenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit geweten dat GGMM een Portugees/Braziliaan was.
Yes, al stond er toen ik het vond veel meer op.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Adames het volgende:
http://www.cu2.nl/GGMM
is dit serieus zijn cu2?
jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Adames het volgende:
is dit serieus zijn cu2?
Kweenie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Adames het volgende:
is dit serieus zijn cu2?
Google cache, shizzle mixen en je hebt zijn facebookquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Yes, al stond er toen ik het vond veel meer op.
zijn toenmalige gsmnummer staat er opquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Yes, al stond er toen ik het vond veel meer op.
GGMM is van de oude stempel en heeft geen Facebook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Google cache, shizzle mixen en je hebt zijn facebook
Nee, nooit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga jij trouwens wel eens naar wedstrijden van Ajax?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, die René ken ik waarschijnlijk wel. Puistenkop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |