De nieuwe Sjaak is eentonig man. Ik vond hem vroeger aardiger.quote:
De heer mulder werkt hier niet meer?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, die René ken ik waarschijnlijk wel. Puistenkop.
Maar zonder enige zelfreflectie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij dan concreet zijn.
wie zegt dat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar zonder enige zelfreflectie.
Het was nog veel erger voor GGMM zijn edit, geloof me.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Adames het volgende:
jammer eigenlijk dat ik zijn cu2 heb gevonden, deze was nog erger dan die van davy. En dan was davy nog een paar jonger
Het gebiedje "denker" is wel bijzonder klein.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mij dan concreet zijn.
Bedankt voor de informatie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
De nieuwe Sjaak is eentonig man. Ik vond hem vroeger aardiger.
je kunt ook niet alles hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gebiedje "denker" is wel bijzonder klein.
Bingo.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De heer mulder werkt hier niet meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Nadenken is overschat. Je kunt je er altijd nog uitlullen als het misgaat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gebiedje "denker" is wel bijzonder klein.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Reken je er een keer op, komt hij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Kun jij er misschien voor zorgen dat Jeugdzorg een keer bij die Rens langsgaat?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Reken je er een keer op, komt hij niet.
Ok.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kun jij er misschien voor zorgen dat Jeugdzorg een keer bij die Rens langsgaat?
Ziek.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef Happel het volgende:
Man geraakt door trein. Ziet er pijnlijk uit.
GGMM EDIT DEZE POST SNELquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef Happel het volgende:
Man geraakt door trein. Ziet er pijnlijk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee maar serieus we hebben wel iets gedaan vanavond tegen RTL.AFCA!
Ik blijf nog even op, doe alvast het licht uit benedenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen.Morgen weer werken.
Laatste dagje, dan weekend.
Dat is wel heel eng hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf nog even op, doe alvast het licht uit beneden
Weltrusten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ik ga lekker in bed liggen.Morgen weer werken.
Laatste dagje, dan weekend.
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:58 schreef Smoofie het volgende:
Cuenca > Boerrigter.
We spelen eindelijk weer met 11 man!
Toch is het een prima post.quote:
Jammer.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:58 schreef Smoofie het volgende:
Cuenca > Boerrigter.
We spelen eindelijk weer met 11 man!
Hoezo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo, weer thuis. Morgen voorlopig laatste dagje werkvaag hoor.
Die zullen weinig meer spelen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Cuenca zal ook wel schrikken van van Boerrigter & Lukoki...
Ging niet meer zo goed met bedrijf. Nadat zoveel mogelijk consultants zijn weg gewerkt nu beurt aan back-office. Ik was als laatste binnen. Had vast contract dus wel mooie regeling kunnen maken, maar voelt toch kak.quote:
Daar is niet heel veel voor nodig neequote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ging niet meer zo goed met bedrijf. Nadat zoveel mogelijk consultants zijn weg gewerkt nu beurt aan back-office. Ik was als laatste binnen. Had vast contract dus wel mooie regeling kunnen maken, maar voelt toch kak.
Jammer man, idd altijd 't gevoel alsof je aan de kant wordt gezet. En dat is ook gewoon zo, maarja. Gewoon zorgen dat je overal fatsoenlijk de deur uitgaat en zorgen dat je ze als goede referentie kunt gebruiken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ging niet meer zo goed met bedrijf. Nadat zoveel mogelijk consultants zijn weg gewerkt nu beurt aan back-office. Ik was als laatste binnen. Had vast contract dus wel mooie regeling kunnen maken, maar voelt toch kak.
Dat is vervelend, hopen dat je snel wat anders vindt!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Najah veel plezier, ik duik mijn bedje in <3. morgen lekker vermogens en verbintenissenrechtquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb 2 biertjes op en sta nu al te swingen...wordt nog wat vanavond met die vermoeidheid
Makkelijk vak als je alles bijgehouden hebt. Heel kut als je 't naderhand op eigen houtje moet gaan uitzoeken. Vrij technisch allemaal. Succes!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah veel plezier, ik duik mijn bedje in <3. morgen lekker vermogens en verbintenissenrecht
Jezus, kut man.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zag t al wel een beetje aankomen dus was al een tijdje aan t solliciteren. Bedoeling is wel zo snel mogelijk ergens aan de slag zodat ik mooie ¤ klapper maak. Volgende week een 2e gesprek.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar is niet heel veel voor nodig nee
[..]Dat is wel heel zuur, en nu? Direct aan het solliciteren of even een rustperiode?
HEERLIJK NUMMERTJE INDERDAAD!quote:
Jup, moet de stof van morgen nog lezen, maar het is slechts het eerste werkcollege. Allemaal herhaling van de P-fase, die toets had ik geraped.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Makkelijk vak als je alles bijgehouden hebt. Heel kut als je 't naderhand op eigen houtje moet gaan uitzoeken. Vrij technisch allemaal. Suces ermee.
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jammer dat Steven net nu weg is. Ik kan z'n advies over hoe je dagen in te vullen nu wel gebruiken.
fietsen, hopen dat een partij je oppikt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jammer dat Steven net nu weg is. Ik kan z'n advies over hoe je dagen in te vullen nu wel gebruiken.
Trainenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat heb ik met marshall masters i like it loud. 15 jaar, 1e feest, 2e keer P. Impulz outdoor. Net nadat was ingeslagen liep ik een tent in waar 5000 man stonden te hakken en brullen op dat nr.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
Aan dit nummer bijzondere herinneringen. Eerste keer los op Nero bij Extrema Outdoor vorig jaar.
Ja, ga wel veel fietsen. Maart AGR 250 km, apr een brevet van 300 en als dat ok gaat in juni trondheim Oslo 540 kmquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
fietsen, hopen dat een partij je oppikt.
Knut, een man van z'n woord,quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Knut, een man van z'n woord,
schiet in woorden, maar zeker ook daden niet tekort.
Door financiele malaise in het bedrijf van dienst,
Werd hij bedankt voor z'n inzet en tot nooit weer ziens.
Maar Knut, sterk en fier als hij is,
Ze maken het hem zeker niet lauw, z'n pis
Dus nu met het koppie omhoog en de rug recht
Vuisten gebald, sta op, schreeuw en vecht
Het onrecht wat jou is aangedaan verdien jij niet,
Maar ook voor jou, topboy, ligt er succes in het verschiet.
Een baan bij HMF of op de trekker in 't land
Samen staan wij Feyenoorders sterk, hand in hand.
Voel je door dit motivatie-gedicht van Kapo gesterkt,
Want de power van de SC-president heeft tot nu toe altijd gewerkt.
kun je niet aan de slag als wielrennert bij blanco cycling danquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik pink een traantje weg hier.
Kapi
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Aan wie heb jij de grootste hekel?
• Sjek van Gelder
• Jan Kooijemans
• Halina Reijn
• Arno Vermeulen
• Ymke Wieringa
• Bert van der Veer
• Peter R de Vries
• Ronald Waterkneus
• Prem Radhakishun
Tussenstand:
Ik heb een jaar of 3 m'n longen geasfalteerd, zit er niet meer in.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
kun je niet aan de slag als wielrennert bij blanco cycling dan
Mooi.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
schiet in woorden, maar zeker ook in daden niet tekort.
Ga een kuil graven joh.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:27 schreef TwenteFC het volgende:
Hoooooooooomooooooooooooos lopen hand in hand
En de persvoorlichting wilde geen mededeling doen waaromquote:
beetje epo en daar merk je niks meer van johquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 3 m'n longen geasfalteerd, zit er niet meer in.
[..]
Epo is zo '90 ..quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
beetje epo en daar merk je niks meer van joh
Vreemd hèquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En de persvoorlichting wilde geen mededeling doen waarom
[..]
Kapoquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meer coke nemen, voel je t niet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
He jongens ik ben aangeschoten na 2 Dommelsch, wat een kaolo nepstudent ben ik toch ook he.
Neuj.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
beetje epo en daar merk je niks meer van joh
twitter:eredivisielive twitterde op donderdag 31-01-2013 om 23:12:03Geïrriteerde #Vitesse-trainer Fred #Rutten: 'Voor vragen over transfers moet je bij #Jordania zijn' http://t.co/h3Yg1Ehj #VitAja reageer retweet
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op donderdag 31-01-2013 om 23:28:11Fred Rutten niet in spelersbus en zegt waarschijnlijk na dit seizoen te stoppen bij Vitesse, na het uitblijven van aankopen. #vitAJA #AJAX reageer retweet
Ik heb nog nooit coke gebruikt en ben ook niet van zins om 't te doen eigenlijk. Kan niet tegen caffeine dus zou niet weten waarom ik dat dan zou willen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meer coke nemen, voel je t niet.
Wat een kleuter zeg.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:eredivisielive twitterde op donderdag 31-01-2013 om 23:12:03Geïrriteerde #Vitesse-trainer Fred #Rutten: 'Voor vragen over transfers moet je bij #Jordania zijn' http://t.co/h3Yg1Ehj #VitAja reageer retweet
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op donderdag 31-01-2013 om 23:28:11Fred Rutten niet in spelersbus en zegt waarschijnlijk na dit seizoen te stoppen bij Vitesse, na het uitblijven van aankopen. #vitAJA #AJAX reageer retweet
Dankquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kapo![]()
En Knut, succes met zoeken naar een nieuwe baan.
erik diekstra deed dat ook bij bureau sportquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neuj.
Het lijkt me wel leuk om een kuurtje te doen. Kijken wat dat met mij doet
Ik vind echt super chill om te doen af en toe, als het 10 euro per gram was zou ik het elke week doen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit coke gebruikt en ben ook niet van zins om 't te doen eigenlijk. Kan niet tegen caffeine dus zou niet weten waarom ik dat dan zou willen.
Alleen de rich and famous raken verslaafd. Het is te duur.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind echt super chill om te doen af en toe, als het 10 euro per gram was zou ik het elke week doen.
Elke week een beetje overdreven, moet ook aan mn almachtige hersenen en lichaam denken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind echt super chill om te doen af en toe, als het 10 euro per gram was zou ik het elke week doen.
Het niet hebben van een verslavingsgen helpt ook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen de rich and famous raken verslaafd. Het is te duur.
Zit meer achter denk ik. Ze hebben hem spelers belooft, dan moet Vitesse dat ook nakomen.quote:
Wel eens van gehoord idd. Was dat op tv?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
erik diekstra deed dat ook bij bureau sport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |