Alsof hij niet genoeg verwend is met zo'n teamquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zit meer achter denk ik. Ze hebben hem spelers belooft, dan moet Vitesse dat ook nakomen.
Afspraak is afspraak misschien?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof hij niet genoeg verwend is met zo'n team. Maar oké de eerste scheurtjes zijn al duidelijk te zien
Ja. Maar uit eigen ervaring weet ik dat dat er toch meer speelt dan dat genquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het niet hebben van een verslavingsgen helpt ook.
Ja, maar ik kan me niet voorstellen om ergens verslaafd aan te raken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja. Maar uit eigen ervaring weet ik dat dat er toch meer speelt dan dat gen
Ik ook niet, al moet ik zelf zeggen dat ik tegen alcohol en sigaretten moeilijk weerstand kan bieden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me niet voorstellen om ergens verslaafd aan te raken.
ja, staat wel op uitzending gemistquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord idd. Was dat op tv?
en nu moeten wij vragenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Kanker bazenmail naar mijn docenten gestuurd
Nee dat ga ik niet doen, maar ik begon al met: "Hallo ja daar heb je hem weer, de spammer van uw mailinbox. Bij deze weer een kleine opmerking over vandaag".quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en nu moeten wij vragen
laat zien???
Oke, stuur maar CC/quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Kanker bazenmail naar mijn docenten gestuurd
Waarom zeg je het dan, je bent net een wijf.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet doen, maar ik begon al met: "Hallo ja daar heb je hem weer, de spammer van uw mailinbox. Bij deze weer een kleine opmerking over vandaag".
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet doen, maar ik begon al met: "Hallo ja daar heb je hem weer, de spammer van uw mailinbox. Bij deze weer een kleine opmerking over vandaag".
Reaguuuuren ?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Aan wie heb jij de grootste hekel?
• Sjek van Gelder
• Jan Kooijemans
• Halina Reijn
• Arno Vermeulen
• Ymke Wieringa
• Bert van der Veer
• Peter R de Vries
• Ronald Waterkneus
• Prem Radhakishun
Tussenstand:
Je UI past wel bij jou.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is niet letterlijk zo gezegd, maar ik word een beetje moe van dat ik niet altijd present wordt gemeldquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zeg je het dan, je bent net een wijf.
Hoezo?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je afgewezen door een chick?
Ik heb vrijwel alles een keer geprobeerd, inclusief theoretisch veel verslavendere middelen, en heb nooit de behoefte gevoeld om te gebruiken zelfs als je eigenlijk weet dat je het op dat moment beter niet kan doen. Enige uitzondering is cannabis. En dat zie ik bij meer mensen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me niet voorstellen om ergens verslaafd aan te raken.
Ik heb niet zoveel geprobeerd, maar wel genoeg om te kunnen constateren dat ik niet tot heel erg licht verslavingsgevoelig ben. Die verslavingsgevoeligheid treed pas in na langdurig gebruik. Zo kom ik echt heel lastig van het gezelligheidsroken af en ook alcohol kan ik moeilijk meer dan 1,5 week laten staan. Dan heb ik er wel enorm veel zin in.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel alles een keer geprobeerd, inclusief theoretisch veel verslavendere middelen, en heb nooit de behoefte gevoeld om te gebruiken zelfs als je eigenlijk weet dat je het op dat moment beter niet kan doen. Enige uitzondering is cannabis. En dat zie ik bij meer mensen.
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef kapiteintje het volgende:
Totaal niet m'n muziek, maar 't moet wel vet zijn denk ik.
Dat heb ik met rammsteinquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef kapiteintje het volgende:
Totaal niet m'n muziek, maar 't moet wel vet zijn denk ik.
Ben je de mail nog geëindigd met "En als je dit niet begrijpt, dan is je moeder een hoer". Dat heeft altijd wel impact.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is niet letterlijk zo gezegd, maar ik word een beetje moe van dat ik niet altijd present wordt gemeld
Verslaafd aan alcohol lijkt me zo kut. Overal waar je komt aanwezig, iedere verjaardag een pilsje in je hand gedrukt. Echt eindeloos respect als je daar vanaf kan blijven na een verslaving.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel geprobeerd, maar wel genoeg om te kunnen constateren dat ik niet tot heel erg licht verslavingsgevoelig ben. Die verslavingsgevoeligheid treed pas in na langdurig gebruik. Zo kom ik echt heel lastig van het gezelligheidsroken af en ook alcohol kan ik moeilijk meer dan 1,5 week laten staan. Dan heb ik er wel enorm veel zin in.
Nergensquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
Waar kan je als 16 jarige het beste uitgaan? Amsterdam, Rotterdam, Utrecht of Groningen? We willen met vrienden een keer een hotelletje boeken en dan van vrijdag tot zondag doorfeesten.
Amsterdam niet, daar vragen ze nogal snel om ID.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
Waar kan je als 16 jarige het beste uitgaan? Amsterdam, Rotterdam, Utrecht of Groningen? We willen met vrienden een keer een hotelletje boeken en dan van vrijdag tot zondag doorfeesten.
Rotterdam.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
Utrecht ook wel. Sowieso niet stad waar het heel lang doorgaat.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Amsterdam niet, daar vragen ze nogal snel om ID.
Kinshasa. Leuke terrasjes, nooit geen problemen gehad.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Utrecht ook wel. Sowieso niet stad waar het heel lang doorgaat.
In adam is veel shit ook nog 21+ .quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Utrecht ook wel. Sowieso niet stad waar het heel lang doorgaat.
Een Deense jongen uit m'n voetbalteam had wat vrienden hier om nl te laten zien. 1e dag Amsterdam. Wat souvenirs met xxx en Amsterdam erop, sjaaltje enzo. 2e dag met al die shit aan en bij naar Rotterdam, komen ze precies op t station aan toen t op z'n drukst was voor een thuiswedstrijd in de kuip. Hebben alles moeten inleverenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:50 schreef Happel het volgende:
[..]
En dan wel een AFCA vest aandoen.
Zielig dat soort mensen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een Deense jongen uit m'n voetbalteam had wat vrienden hier om nl te laten zien. 1e dag Amsterdam. Wat souvenirs met xxx en Amsterdam erop, sjaaltje enzo. 2e dag met al die shit aan en bij naar Rotterdam, komen ze precies op t station aan toen t op z'n drukst was voor een thuiswedstrijd in de kuip. Hebben alles moeten inleveren
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een Deense jongen uit m'n voetbalteam had wat vrienden hier om nl te laten zien. 1e dag Amsterdam. Wat souvenirs met xxx en Amsterdam erop, sjaaltje enzo. 2e dag met al die shit aan en bij naar Rotterdam, komen ze precies op t station aan toen t op z'n drukst was voor een thuiswedstrijd in de kuip. Hebben alles moeten inleveren
Dan Tokyo. Om 3 uur de Japanse variant van de Bijenkorf nog openquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:53 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Kinshasa. Leuke terrasjes, nooit geen problemen gehad.
Dit.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verslaafd aan alcohol lijkt me zo kut. Overal waar je komt aanwezig, iedere verjaardag een pilsje in je hand gedrukt. Echt eindeloos respect als je daar vanaf kan blijven na een verslaving.
Echte bijen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan Tokyo. Om 3 uur de Japanse variant van de Bijenkorf nog open
Geen enkele grote stad man. Zeker niet op stapavonden, dan zit 't sowieso vol en halen ze de helft van de rij er al af door ID te vragen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |