Als je op had gelet..quote:Op maandag 28 januari 2013 22:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Uh? huh? Heeft Mutti 26k betaald voor een vrouw?
Ja lang leve storneren.quote:
Ik weet het, wachten op een audiëntie met mij is zwaar.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:23 schreef Mutant01 het volgende:
Maar 30 maart een meet dus? Jammer nog ver weg..
Ow, voor mij is één appje anders voldoende.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet het, wachten op een audiëntie met mij is zwaar.
Doe ik ook, maar het doen alsof ik iets weet gast me iets beter af dan jou.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik had het begin gemist. Gewoon instappen in conversaties is veel leuker.
Ja maar Muttie's nr heb ik niet. Enkel de Taliban kennen die.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, voor mij is één appje anders voldoende.
Oostindisch converseren.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik had het begin gemist. Gewoon instappen in conversaties is veel leuker.
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet het, wachten op een audiëntie met mij is zwaar.
"De Intercity van Groningen naar Zwolle heeft een vertraging van 3 weken, herhaling, de Intercity van Groningen naar Zwolle heeft een vertraging van 3 weken door logistieke problemen"quote:
Door een kaping met een persoon.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"De Intercity van Groningen naar Zwolle heeft een vertraging van 3 weken, herhaling, de Intercity van Groningen naar Zwolle heeft een vertraging van 3 weken door logistieke problemen"
Ik zie weinig verschil met de gemiddelde dag met het OV.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, de horrorkaping was die van 1977.
[ afbeelding ]
De allochtonen van tegenwoordig hebben allemaal van die nare geurtjes.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil met de gemiddelde dag met het OV.
De Rotterdamse metro wordt dagelijks gekaapt door allochtonen, maar het is niet nieuwswaardig meer.
Ook dat is niet nieuwswaardig.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De allochtonen van tegenwoordig hebben allemaal van die nare geurtjes.
De Punt - Waar is de treintjequote:Op maandag 28 januari 2013 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, de overige POLers zijn van die sympathieke gozers.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:36 schreef TitusPullo het volgende:
VS, wat ben je toch een naar mannetje.
Niet, zo ziet de Fyra eruit na een ritje naar Brussel.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uitsluitend gajes.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, de overige POLers zijn van die sympathieke gozers.
Dankje.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:36 schreef TitusPullo het volgende:
VS, wat ben je toch een naar mannetje.
Gat in de markt misschien.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Drinkkronen met pils erin gaan het helemaal worden dit jaar.
Impressie van een voorgaande POLmeet:quote:
Is dat nou schaduw, bloed of zweet?quote:
Bloed, zweet en tranen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is dat nou schaduw, bloed of zweet?
Net of de Fyra zover komt.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet, zo ziet de Fyra eruit na een ritje naar Brussel.
Korsettenmeet.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef waht het volgende:
[..]
Impressie van een voorgaande POLmeet:
[ afbeelding ]
Hoax, de Koning drinkt bier.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
Ah, BMW komt ook met een nieuwe campagne op FB.
De helden.
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef waht het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, natuurlijk ben ik niet ineens koning als jij jezelf tot koning uitroept.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Als ik mij nu ineens koning noem, ben je dat dan ook ineens?
Nu niet meer.quote:
Ha, in zo eentje heb ik ook een tijdje door het land gereden.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
Ah, BMW komt ook met een nieuwe campagne op FB.
De helden.
[ afbeelding ]
Nee, dan noemt iedereen je fucking mongool.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Als ik mij nu ineens koning noem, ben je dat dan ook ineens?
In een echt enorm luxe BMW heb ik nooit gezeten, een Maybach is toch wel het toppunt geweest.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ha, in zo eentje heb ik ook een tijdje door het land gereden.
Dank.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:43 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ben weer op de hoogte van huwelijk-gate.
Klinkt als een verstandig besluit. Derhalve gefeliciteerd Mutant.
Bij de nieuwe stoptrein van de NS.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In een echt enorm luxe BMW heb ik nooit gezeten, een Maybach is toch wel het toppunt geweest.
Maar als ik dat gewoon vind dat ik dat ben, durft mij toch niemand tegen te spreken.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk ben ik niet ineens koning als jij jezelf tot koning uitroept.
De majesteit van Geenstijl is het niet met je eens.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar als ik dat gewoon vind dat ik dat ben, durft mij toch niemand tegen te spreken.
Dan krijg je ruzie met je buurman die denkt dat i Napoleon is.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar als ik dat gewoon vind dat ik dat ben, durft mij toch niemand tegen te spreken.
Dat is dan hartstikke majesteitschennis.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dan noemt iedereen je fucking mongool.
Jammer dat je dat juridisch niet hard kunt maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is dan hartstikke majesteitschennis.
Als dat bij Geenstijl blijftquote:Op maandag 28 januari 2013 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De majesteit van Geenstijl is het niet met je eens.
Als ik boven de wet ga staan?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jammer dat je dat juridisch niet hard kunt maken.
Hmm.. welk een intrige.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:43 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ben weer op de hoogte van huwelijk-gate.
Klinkt als een verstandig besluit. Derhalve gefeliciteerd Mutant.
Inshallah.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gaan we appelthee drinken Mutant?
Zeg dat maar niet tegen het RD .quote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef Tem het volgende:
De dag dat God dacht dat hij EchtGaaf was.
Neem dan godverdomme een waterpijp mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Mutant01 het volgende:
Jaja, daar zorg ik wel voor. Zo ben ik.
Ik denk niet alleen maar aan mijzelf.
Was het er niet eentje met een berg slangetjes?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
Bij de vorige verjaardag heb ik dat ding ook mezelf toegeigend, bijtend naar iedere mongool die ook maar in de buurt kwam van mij en m'n waterpijp.
MINE MINE MINE!!!
Ik zie dat LA THE voices optreedt?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
POL / [POLMEET] zaterdag 30 maart in Utrecht.
Jep. Zeer grote kans van wel iig.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zie dat LA THE voices optreedt?
Ik kom nooit op de meet. Ga jij wel?
Hm nee.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Was het er niet eentje met een berg slangetjes?
Lijkt me oprecht leuk om jou eens te leren kennen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jep. Zeer grote kans van wel iig.
Van Moren.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef TitusPullo het volgende:
Stel je voor, straks leer ik op een middag B_A en Mutant kennen.
Ik zal mijn receptenkennis voor die middag opvijzelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef TitusPullo het volgende:
Stel je voor, straks leer ik op een middag B_A en Mutant kennen.
Ik denk dat een meet van POL mods sowieso geen slecht idee zou zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:02 schreef 99.999 het volgende:
Ja die maffe mutant eens ontmoeten lijkt me ook wel grappig. Heb alleen nog geen idee of ik kan dan.
Ik draag een fez en een hemd van Knife Party.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zal mijn receptenkennis voor die middag opvijzelen.
Tem zal mij wel aanwijzen ergens springend naar een stoel waar ik niet bij kan.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik draag een fez en een hemd van Knife Party.
Ik een officierspet en een Kevlarscherfvest.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik draag een fez en een hemd van Knife Party.
dat sowieso!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat een meet van POL mods sowieso geen slecht idee zou zijn.
Heb je al zo lang niet meer gezien.
de snor verklapt een hoop.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie is D_G, wie is waht en wie is Ziba?
Ooit zag ik er zo uit, inderdaad.quote:
Mij stoort eerder de volledige overbodigheid van het vierde woord.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Deze zin is multi-interpretabel.
Heb je niet zo'n hippe Valerio snor?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het lijkt ergens wel, minus snor.
Wat is deze?!quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef waht het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
!quote:Het nieuws dat Beatrix aftreedt, heeft een diepe indruk gemaakt op Johan.
De oranjefanaat is daarom nadat hij hoorde dat de koningin aftreedt, direct met producer Kees Tel en zanger Jack Kunkels een lied op gaan nemen om Beatrix te bedanken.
Beetje warme melk drinken en hooguit 2 crackers eten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik word echt misselijk van al dat nare Koningsgezindheid opeens. Blegh.
30 april wordt echt een gruwelijke kutdag.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Kop op, iesh leujk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Hulde.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:08 schreef waht het volgende:
Onder de nieuwe koning zal het lolbertarisme worden uitgeroeid.
Terecht.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:08 schreef waht het volgende:
En hopelijk komt de formatie weer bij het Koningshuis, politici hebben wel bewezen nergens bij stil te staan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:08 schreef waht het volgende:
Lijkt me best chill, eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:06 schreef Boze_Appel het volgende:
Gezellig een biertje doen met de Koning.
Ik denk dat Maxima hem wel opgeknapt heeft.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ken 'm niet uiteraard, maar hij lijkt me wel joviaal.
Ook leuke meid.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk dat Maxima hem wel opgeknapt heeft.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En hopelijk komt de formatie weer bij het Koningshuis, politici hebben wel bewezen nergens bij stil te staan.
Dat kon Bea beter.
En ik maar denken dat Koning Willem een man was.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:29 schreef Specularium het volgende:
[..].
Wat is deze? Verantwoordelijkheid bij vrouwen leggen?
Maar natuurlijk, geef Eva maar de schuld.quote:
Jij wordt ook verleid door die Kanzi-reclame?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:30 schreef De_Guidance het volgende:
Ik kan haar eigenlijk best begrijpen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:36 schreef waht het volgende:
[..]
Jij wordt ook verleid door die Kanzi-reclame?
[ afbeelding ]
Ben je een familielid van Tem.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:37 schreef Specularium het volgende:
Wim Lex die niks kan met een veel te bolle kop.
Ze wist niet eens meer dat ze bestond, dus erg veel nut had haar publieke optreden ook niet meer gehad.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:46 schreef De_Guidance het volgende:
Juliana belooft ook in ons midden te blijven. En dan gaat ze dood, lekker aardig.
Die heeft binnen de kortste keren een ban wegens majesteitsschennis.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:53 schreef De_Guidance het volgende:
Het komt allemaal door die PI van Speculaasboy.
Als ik hommo was zou ik je doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:53 schreef De_Guidance het volgende:
Het komt allemaal door die PI van Speculaasboy.
Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren. Bedankt, denk ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik hommo was zou ik je doen.
Een normale reactie is een doodsverwensing.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren. Bedankt, denk ik.
Dan ben je dus (latente) homo anders denk je niet op deze manier.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik hommo was zou ik je doen.
Ja we hebben in dit land gelukkig geen belangrijkere dingen. Alle onderdanige kutmensjes hebben ook weer wat te doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:51 schreef Boze_Appel het volgende:
In Syrië, daar zijn ze pas onderdanig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja we hebben in dit land gelukkig geen belangrijkere dingen. Alle onderdanige kutmensjes hebben ook weer wat te doen.
Tja, je moet wat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja we hebben in dit land gelukkig geen belangrijkere dingen. Alle onderdanige kutmensjes hebben ook weer wat te doen.
Aanrader: zoek 'marradas' op youtube.quote:
Met dat soort mensen heb zelfs ik geen medelijden. Moet je maar niet voor een dolle stier staan rennen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:07 schreef waht het volgende:
[..]
Aanrader: zoek 'marradas' op youtube.
Is cultuur, kijk ze eens plezier hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Met dat soort mensen heb zelfs ik medelijden. Moet je maar niet voor een dolle stier staan rennen.
Gelukkig maar, ik verveelde me al.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Auwquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:03 schreef De_Guidance het volgende:
Ik weet niet wat triester is, dat het al een jaar klaar staat of dat ze het niet even checken.
Volkskrant:
[ afbeelding ]
Mooi excuus voor een feestje in het voorjaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
Mensen die van het koningshuis houden
Veel beter. Ik schaam me nu al voor de aankomende koning onbenul.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mooi excuus voor een feestje in het voorjaar.
En anders zou de dag van de arbeid het alternatief vormen, lijkt je dat beter?
Dan liever rellen op 1 mei.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Veel beter. Ik schaam me nu al voor de aankomende koning onbenul.
Wat heb jij in godsnaam te zoeken in Nederland? Zelden zo'n zure klapviool als meegemaakt. Verkas naar Amerika ofzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Veel beter. Ik schaam me nu al voor de aankomende koning onbenul.
Somalië is zijn beloofde land.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat heb jij in godsnaam te zoeken in Nederland? Zelden zo'n zure klapviool als meegemaakt. Verkas naar Amerika ofzo.
Of natuurlijk Irak. Met een president, jawel.quote:
Mijn omvang komt meer overheen met die kok..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Dapper, dat u op de foto durft met die theedoek op uw hoofd.
Een beetje raar als je door geboorte recht hebt op miljoenen van de belastingbetaler. Daarbij; het is vast een aardige man maar met de uitstraling van een speenvarken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat heb jij in godsnaam te zoeken in Nederland? Zelden zo'n zure klapviool als meegemaakt. Verkas naar Amerika ofzo.
Verkas, dan hoef je niks af te dragen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:31 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een beetje raar als je door geboorte recht hebt op miljoenen van de belastingbetaler. Daarbij; het is vast een aardige man maar met de uitstraling van een speenvarken.
Ik voel meer voor blijven en niks afdragen.....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Verkas, dan hoef je niks af te dragen.
Dat behoort niet tot de opties vrees ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik voel meer voor blijven en niks afdragen.....
Op de groepsfoto neem ik een intelligentere blik waar.quote:
Ahaa, je wilt dus gebruik maken van de voorzieningen in Nederland maar niks bijdragen. Jij gaat zeker ook altijd bij een groep mensen staan en meedrinken zonder mee te betalen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik voel meer voor blijven en niks afdragen.....
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Ahaa, je wilt dus gebruik maken van de voorzieningen in Nederland maar niks bijdragen. Jij gaat zeker ook altijd bij een groep mensen staan en meedrinken zonder mee te betalen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:37 schreef betyar het volgende:
[..]
En als eerste het biertje van het blad afpakken ook nog.
Boehoe.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:31 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een beetje raar als je door geboorte recht hebt op miljoenen van de belastingbetaler. Daarbij; het is vast een aardige man maar met de uitstraling van een speenvarken.
Dat is dan wel weer zo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:44 schreef waht het volgende:
Een beetje raar als je door geboorte meer economische kansen hebt over de rug van miljarden armen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:44 schreef Tem het volgende:
Leuk, een mongool als staatshoofd. Gelukkig ziet z'n vrouw er een beetje fatsoenlijk uit.
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:44 schreef Tem het volgende:
Leuk, een mongool als staatshoofd. Gelukkig ziet z'n vrouw er een beetje fatsoenlijk uit.
Gelukkig geldt dat voor iedereen in de westerse wereld, gedeelde smart is halve smart.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:44 schreef waht het volgende:
Een beetje raar als je door geboorte meer economische kansen hebt over de rug van miljarden armen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:03 schreef De_Guidance het volgende:
Ik weet niet wat triester is, dat het al een jaar klaar staat of dat ze het niet even checken.
Volkskrant:
[ afbeelding ]
Alle media hebben stukjes en videos klaarliggen over bekende mensen. Anders moeten de Koosjes van deze wereld opeens hard gaan werken als er iets gebeurd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:03 schreef De_Guidance het volgende:
Volkskrant:
[ afbeelding ]
Klopt, en zoveel stagiairs zijn er niet beschikbaar bij zo'n krant.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alle media hebben stukjes en videos klaarliggen over bekende mensen. Anders moeten de Koosjes van deze wereld opeens hard gaan werken als er iets gebeurd.
Wij hebben daar mooie computerprogramma's voor.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
Je zal maar als baan hebben dat je 101 scenario's moet uittikken.
Ja maar dat zijn andere scenario's.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:23 schreef waht het volgende:
[..]
Wij hebben daar mooie computerprogramma's voor.
True.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn andere scenario's.
Wind en stroming invoeren et voila.quote:
De GroenLinks-jongeren roeren zich.quote:Voor DWARS, de jongerenorganisatie van GroenLinks, is het aftreden van koningin Beatrix het moment om de republiek uit te roepen. Met de aankondiging van de vorstin komt een einde aan een tijdperk. Dat betekent volgens DWARS ook het einde van de monarchie.
Het is officieel, GroenLinks is ter ziele.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De GroenLinks-jongeren roeren zich.
dat zouden ze pas zijn wanneer ze hier niet wat over zouden zeggenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:40 schreef waht het volgende:
[..]
Het is officieel, GroenLinks is ter ziele.
Klopt, en ik heb het bestaan van GroenLinks nooit erkend.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
dat zouden ze pas zijn wanneer ze hier niet wat over zouden zeggen
En hoequote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De GroenLinks-jongeren roeren zich.
Het enige serieuze republikeinse geleid is echt indrukwekkend. Poe he.quote:Voorzitter Ashley North van de jongerenorganisatie vindt dat koningin Beatrix het 'fantastisch heeft gedaan'. Maar volgens hem is erfopvolging niet meer van deze tijd. 'Hoewel het koningshuis veel goeds heeft gebracht , past deze ondemocratische traditie niet meer in de 21e eeuw", aldus North.
Ik las laatst een stukje waarin werd uiteengezet hoe de afkeer van het Koningshuis in de jaren '80 bij links zat en dat het nu juist de andere kant van het spectrum behelst.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
dat zouden ze pas zijn wanneer ze hier niet wat over zouden zeggen
Je moet joop.nl ook niet lezen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik las laatst een stukje waarin werd uiteengezet hoe de afkeer van het Koningshuis in de jaren '80 bij links zat en dat het nu juist de andere kant van het spectrum behelst.
En dan ook nog geuit door iemand met een allochtone naamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En hoe
[..]
Het enige serieuze republikeinse geleid is echt indrukwekkend. Poe he.
Daar zit wat in. Ze is in de ogen van volksrechts natuurlijk veel te politiek correct.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik las laatst een stukje waarin werd uiteengezet hoe de afkeer van het Koningshuis in de jaren '80 bij links zat en dat het nu juist de andere kant van het spectrum behelst.
Lang leve Hare Miljardair Beatrix.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:50 schreef waht het volgende:
Een aandeelhouder van Shell kan niet fout zitten in mijn ogen.
Zo is dat en die armen hebben het dan weer beter dan een mestgans.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:44 schreef waht het volgende:
Ze is 's lands grootste graaier met een uitkering van een miljoen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Ze is in de ogen van volksrechts natuurlijk veel te politiek correct.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.a man convinced against his will is of the same opinion still
Niet miepen dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zo is dat en die armen hebben het dan weer beter dan een mestgans.
[ afbeelding ]
Volgens mij was het een conservatief stuk.quote:
Goede classificatie van een geitenwollensokken socialist.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volgens mij was het een conservatief stuk.
Rosenmoller werd 'voormalig maoïst' genoemd.
Dat vind ik wel netjes.quote:Op uitdrukkelijk verzoek van koningin Beatrix krijgt zij dan ook geen nationaal geschenk bij haar abdicatie. De vorstin vindt dat gezien de financieel moeilijke tijden niet gepast.
Slecht geïnformeerd dan, want Rosenmöller is zijn politieke carrière juist begonnen bij GroenLinks. Bij de oprichting was hij een van de weinigen die geen lid was van één van de fusiepartijen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Volgens mij was het een conservatief stuk.
Rosenmoller werd 'voormalig maoïst en nu Oranje-fan' genoemd.
Och ze heeft dan ook al paleizen, boten, vliegtuig, een vloot aan auto's, bussen, koetsen en een trein.quote:
Het is half 3 in de middag..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:24 schreef De_Guidance het volgende:
Het is een nacht die wordt bezongen in het mooiste lied.
quote:
Bij de oprichting van GroenLinks was hij al een voormalig maoïst. Hij was tot begin jaren '80 lid van dit clubje: http://nl.wikipedia.org/w(...)ninisten/Rode_Morgenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Slecht geïnformeerd dan, want Rosenmöller is zijn politieke carrière juist begonnen bij GroenLinks. Bij de oprichting was hij een van de weinigen die geen lid was van één van de fusiepartijen.
Niemand kent die PKK meer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:15 schreef Reya het volgende:
NWS / Groep PKK'ers gaat wapens neerlegen
Dit topic gaat over moslims . Waar blijven de reacties?
Er bestaan al gay dating apps.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:09 schreef Auti het volgende:
Godsamme, ik had het wel verwacht maar niet zo snel al.. Hoor net iemand praten over de "applicatie van de Koningin"..Zucht..
Een stereotype 'useful idiot' dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:32 schreef freako het volgende:
[..]
Bij de oprichting van GroenLinks was hij al een voormalig maoïst. Hij was tot begin jaren '80 lid van dit clubje: http://nl.wikipedia.org/w(...)ninisten/Rode_Morgen
Ik wil het niet weten, ik moet mijn moeder ( 60 jaar) al helpen met het zoeken naar BDSM cadeautjes voor mijn broertje en zijn vriendinquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er bestaan al gay dating apps.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:58 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, ik moet mijn moeder ( 60 jaar) al helpen met het zoeken naar BDSM cadeautjes voor mijn broertje en zijn vriendin
Ja echt.. komt mijn moeder weer eens helemaal met rode oortjes naar beneden nadat ze wat sites heeft afgespeurd.. hahaha. Maarja, mijn broertje en zijn vriendin zijn helemaal into dat gebeuren en ook schaamteloos. Dus willen we iets "leuks" doen met de verjaardagen.quote:
Ja, en ik moet het bestellen want mijn moeder is geen held in internetshoppen en wilt ook geen sexspamquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef Boze_Appel het volgende:
Gezellig met mams tepelklemmen uitzoeken voor je broertje.
Die Durex Play 2 in 1quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja echt.. komt mijn moeder weer eens helemaal met rode oortjes naar beneden nadat ze wat sites heeft afgespeurd.. hahaha. Maarja, mijn broertje en zijn vriendin zijn helemaal into dat gebeuren en ook schaamteloos. Dus willen we iets "leuks" doen met de verjaardagen.
Het is dat ze al 50 tinten grijs heeft want mijn eerste idee was om heel grappig kleurstaaltjes in 50 tinten grijs in een envelop te stoppen, als geintje. Maar nu wordt het dus een setje massageolie, Spaanse vlieg en dan als grapje een fles Dreft voor het "soppen".
Bij echte vrouwen heb je geen glijmiddel nodig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zowel als glijmiddel als massageolie te gebruiken.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij echte vrouwen heb je geen glijmiddel nodig.
Hoppa!quote:Joodse Marokkaan neemt leiding leger Israel
Broeders in bezetting hè.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat lijkt mij een overduidelijke infiltrant.
Die lekken uit hun rectumquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij echte vrouwen heb je geen glijmiddel nodig.
Dan blijft ze de lakens verschonen..quote:
Hmmm, maar goed dat ik nooit op hem gestemd heb dan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:32 schreef freako het volgende:
[..]
Bij de oprichting van GroenLinks was hij al een voormalig maoïst. Hij was tot begin jaren '80 lid van dit clubje: http://nl.wikipedia.org/w(...)ninisten/Rode_Morgen
Dat is haar werk, niet dat van mij, dus boeiend.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan blijft ze de lakens verschonen..
Bitcoinsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:09 schreef Auti het volgende:
Fucking kut sexwebshops, moet je weer helemaal op een omslachtige wijze betalen
Mangakussen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:09 schreef Auti het volgende:
Je moet de order van de daken schreeuwen zodat iedereen in de buurt weet wat voor vunzige zooi je aanschaft?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:09 schreef Auti het volgende:
Ideal via multisafepay.. ik wil gewoon betalen met Ideal, moet ik eerst een account aanmaken bij multisafepay.. Mooi niet dus. En de mailtjes die ik terug krijg zijn ook raar en lame..quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die Durex Play 2 in 1
Zowel als glijmiddel als massageolie te gebruiken.
Alsof "gewoon" links stemmen niet erg genoeg is.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm, maar goed dat ik nooit op hem gestemd heb dan.
Nee, dat is het niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alsof "gewoon" links stemmen niet erg genoeg is.
Die Durex Playquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:09 schreef Auti het volgende:
Niet elke vrouw heeft al twee kinderen gebaard waardoor haar vagijn de omvang heeft van een ondergrondse commandobunker.quote:
Bedrijven die cheapass zijn en dingen als multisafepay of icepay gebruiken wil je geen zaken mee doen. Ze zijn dom of hebben te weinig transacties om zelf iDeal te regelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:13 schreef Auti het volgende:
[..]
Ideal via multisafepay.. ik wil gewoon betalen met Ideal, moet ik eerst een account aanmaken bij multisafepay.. Mooi niet dus. En de mailtjes die ik terug krijg zijn ook raar en lame..
"Met vriendelijke groet, bedrijfsnaam XXXX bla bla bla.." euh?.. standaard template of zo? Wie zet er nu bedrijfsnaam voor zijn bedrijfsnaam?
Kerel schijnt het ernaast te doen bij zijn stukadoorbedrijf.. nou, smeer je kwakkie maar op de muur en succes.
En de rest hebben ze bij Christine le Duc.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Die Durex Play![]()
hebben ze ook gewoon bij het Kruidvat hoor.
WTF heeft dat met glijmiddel nodig hebben te maken?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet elke vrouw heeft al twee kinderen gebaard waardoor haar vagijn de omvang heeft van een ondergrondse commandobunker.
Voor je begint te neuken zorg je toch eerst voor je vrouwtje, maar dat zal Robin wel vies vinden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet elke vrouw heeft al twee kinderen gebaard waardoor haar vagijn de omvang heeft van een ondergrondse commandobunker.
Nah het ging om een speciaal setje massageolie en Spaanse vlieg er bij. Maar ik bestel wel via X-toys ofzo.. dit is echt een prutsite.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Die Durex Play![]()
hebben ze ook gewoon bij het Kruidvat hoor.
Ik kan mij voorstellen dat Betyar niet meer hoeft te glijden, hij kan immers bananen in de gang gooien.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
WTF heeft dat met glijmiddel nodig hebben te maken?
v_P is nog duidelijk maagd. Straks haalt Robin hem nog in.....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
WTF heeft dat met glijmiddel nodig hebben te maken?
Precies, het is een simpel klein bedrijfje, blijkt ook uit de mailtjes.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bedrijven die cheapass zijn en dingen als multisafepay of icepay gebruiken wil je geen zaken mee doen. Ze zijn dom of hebben te weinig transacties om zelf iDeal te regelen.
Oh, zo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat Betyar niet meer hoeft te glijden, hij kan immers bananen in de gang gooien.
Dat hoeft niet persee erg te zijn. Ik shop bijna alleenmaar online en vaak zijn het de kleine bedrijfjes die je extra service bieden en snel antwoorden op mail enzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:20 schreef Auti het volgende:
[..]
Precies, het is een simpel klein bedrijfje, blijkt ook uit de mailtjes.
Dan moet die gang nog wel nat zijn........quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat Betyar niet meer hoeft te glijden, hij kan immers bananen in de gang gooien.
De schoonmaker moet al langsgeweest zijn met zijn dweil.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan moet die gang nog wel nat zijn........
Waarom zou je die zooi nodig hebben?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:19 schreef Auti het volgende:
[..]
Nah het ging om een speciaal setje massageolie en Spaanse vlieg er bij. Maar ik bestel wel via X-toys ofzo.. dit is echt een prutsite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |