Wat heb jij in godsnaam te zoeken in Nederland? Zelden zo'n zure klapviool als meegemaakt. Verkas naar Amerika ofzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Veel beter. Ik schaam me nu al voor de aankomende koning onbenul.
Somalië is zijn beloofde land.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat heb jij in godsnaam te zoeken in Nederland? Zelden zo'n zure klapviool als meegemaakt. Verkas naar Amerika ofzo.
Of natuurlijk Irak. Met een president, jawel.quote:
Mijn omvang komt meer overheen met die kok..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Dapper, dat u op de foto durft met die theedoek op uw hoofd.
Een beetje raar als je door geboorte recht hebt op miljoenen van de belastingbetaler. Daarbij; het is vast een aardige man maar met de uitstraling van een speenvarken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat heb jij in godsnaam te zoeken in Nederland? Zelden zo'n zure klapviool als meegemaakt. Verkas naar Amerika ofzo.
Verkas, dan hoef je niks af te dragen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:31 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een beetje raar als je door geboorte recht hebt op miljoenen van de belastingbetaler. Daarbij; het is vast een aardige man maar met de uitstraling van een speenvarken.
Ik voel meer voor blijven en niks afdragen.....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Verkas, dan hoef je niks af te dragen.
Dat behoort niet tot de opties vrees ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik voel meer voor blijven en niks afdragen.....
Op de groepsfoto neem ik een intelligentere blik waar.quote:
Ahaa, je wilt dus gebruik maken van de voorzieningen in Nederland maar niks bijdragen. Jij gaat zeker ook altijd bij een groep mensen staan en meedrinken zonder mee te betalen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik voel meer voor blijven en niks afdragen.....
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Ahaa, je wilt dus gebruik maken van de voorzieningen in Nederland maar niks bijdragen. Jij gaat zeker ook altijd bij een groep mensen staan en meedrinken zonder mee te betalen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:37 schreef betyar het volgende:
[..]
En als eerste het biertje van het blad afpakken ook nog.
Boehoe.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:31 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een beetje raar als je door geboorte recht hebt op miljoenen van de belastingbetaler. Daarbij; het is vast een aardige man maar met de uitstraling van een speenvarken.
Dat is dan wel weer zo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:44 schreef waht het volgende:
Een beetje raar als je door geboorte meer economische kansen hebt over de rug van miljarden armen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:44 schreef Tem het volgende:
Leuk, een mongool als staatshoofd. Gelukkig ziet z'n vrouw er een beetje fatsoenlijk uit.
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:44 schreef Tem het volgende:
Leuk, een mongool als staatshoofd. Gelukkig ziet z'n vrouw er een beetje fatsoenlijk uit.
Gelukkig geldt dat voor iedereen in de westerse wereld, gedeelde smart is halve smart.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:44 schreef waht het volgende:
Een beetje raar als je door geboorte meer economische kansen hebt over de rug van miljarden armen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |