Auwquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:03 schreef De_Guidance het volgende:
Ik weet niet wat triester is, dat het al een jaar klaar staat of dat ze het niet even checken.
Volkskrant:
[ afbeelding ]
Mooi excuus voor een feestje in het voorjaar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
Mensen die van het koningshuis houden
Veel beter. Ik schaam me nu al voor de aankomende koning onbenul.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Mooi excuus voor een feestje in het voorjaar.
En anders zou de dag van de arbeid het alternatief vormen, lijkt je dat beter?
Dan liever rellen op 1 mei.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Veel beter. Ik schaam me nu al voor de aankomende koning onbenul.
Wat heb jij in godsnaam te zoeken in Nederland? Zelden zo'n zure klapviool als meegemaakt. Verkas naar Amerika ofzo.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Veel beter. Ik schaam me nu al voor de aankomende koning onbenul.
Somalië is zijn beloofde land.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat heb jij in godsnaam te zoeken in Nederland? Zelden zo'n zure klapviool als meegemaakt. Verkas naar Amerika ofzo.
Of natuurlijk Irak. Met een president, jawel.quote:
Mijn omvang komt meer overheen met die kok..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Dapper, dat u op de foto durft met die theedoek op uw hoofd.
Een beetje raar als je door geboorte recht hebt op miljoenen van de belastingbetaler. Daarbij; het is vast een aardige man maar met de uitstraling van een speenvarken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat heb jij in godsnaam te zoeken in Nederland? Zelden zo'n zure klapviool als meegemaakt. Verkas naar Amerika ofzo.
Verkas, dan hoef je niks af te dragen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:31 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een beetje raar als je door geboorte recht hebt op miljoenen van de belastingbetaler. Daarbij; het is vast een aardige man maar met de uitstraling van een speenvarken.
Ik voel meer voor blijven en niks afdragen.....quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Verkas, dan hoef je niks af te dragen.
Dat behoort niet tot de opties vrees ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik voel meer voor blijven en niks afdragen.....
Op de groepsfoto neem ik een intelligentere blik waar.quote:
Ahaa, je wilt dus gebruik maken van de voorzieningen in Nederland maar niks bijdragen. Jij gaat zeker ook altijd bij een groep mensen staan en meedrinken zonder mee te betalen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik voel meer voor blijven en niks afdragen.....
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Ahaa, je wilt dus gebruik maken van de voorzieningen in Nederland maar niks bijdragen. Jij gaat zeker ook altijd bij een groep mensen staan en meedrinken zonder mee te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |