de snor verklapt een hoop.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wie is D_G, wie is waht en wie is Ziba?
Ooit zag ik er zo uit, inderdaad.quote:
Mij stoort eerder de volledige overbodigheid van het vierde woord.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Deze zin is multi-interpretabel.
Heb je niet zo'n hippe Valerio snor?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het lijkt ergens wel, minus snor.
Wat is deze?!quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef waht het volgende:
[..]
Impressie van een voorgaande POLmeet:
[ afbeelding ]
!quote:Het nieuws dat Beatrix aftreedt, heeft een diepe indruk gemaakt op Johan.
De oranjefanaat is daarom nadat hij hoorde dat de koningin aftreedt, direct met producer Kees Tel en zanger Jack Kunkels een lied op gaan nemen om Beatrix te bedanken.
Beetje warme melk drinken en hooguit 2 crackers eten.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik word echt misselijk van al dat nare Koningsgezindheid opeens. Blegh.
30 april wordt echt een gruwelijke kutdag.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Kop op, iesh leujk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Hulde.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:08 schreef waht het volgende:
Onder de nieuwe koning zal het lolbertarisme worden uitgeroeid.
Terecht.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:08 schreef waht het volgende:
En hopelijk komt de formatie weer bij het Koningshuis, politici hebben wel bewezen nergens bij stil te staan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:08 schreef waht het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |