Ben je een familielid van Tem.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:37 schreef Specularium het volgende:
Wim Lex die niks kan met een veel te bolle kop.
Ze wist niet eens meer dat ze bestond, dus erg veel nut had haar publieke optreden ook niet meer gehad.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:46 schreef De_Guidance het volgende:
Juliana belooft ook in ons midden te blijven. En dan gaat ze dood, lekker aardig.
Die heeft binnen de kortste keren een ban wegens majesteitsschennis.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:53 schreef De_Guidance het volgende:
Het komt allemaal door die PI van Speculaasboy.
Als ik hommo was zou ik je doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:53 schreef De_Guidance het volgende:
Het komt allemaal door die PI van Speculaasboy.
Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren. Bedankt, denk ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik hommo was zou ik je doen.
Een normale reactie is een doodsverwensing.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren. Bedankt, denk ik.
Dan ben je dus (latente) homo anders denk je niet op deze manier.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik hommo was zou ik je doen.
Ja we hebben in dit land gelukkig geen belangrijkere dingen. Alle onderdanige kutmensjes hebben ook weer wat te doen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik word echt misselijk van al dat nare Koningsgezindheid opeens. Blegh.
In Syrië, daar zijn ze pas onderdanig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja we hebben in dit land gelukkig geen belangrijkere dingen. Alle onderdanige kutmensjes hebben ook weer wat te doen.
Tja, je moet wat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja we hebben in dit land gelukkig geen belangrijkere dingen. Alle onderdanige kutmensjes hebben ook weer wat te doen.
Aanrader: zoek 'marradas' op youtube.quote:
Met dat soort mensen heb zelfs ik geen medelijden. Moet je maar niet voor een dolle stier staan rennen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:07 schreef waht het volgende:
[..]
Aanrader: zoek 'marradas' op youtube.
Is cultuur, kijk ze eens plezier hebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Met dat soort mensen heb zelfs ik medelijden. Moet je maar niet voor een dolle stier staan rennen.
Gelukkig maar, ik verveelde me al.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:05 schreef Modus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |