Als je op had gelet..quote:Op maandag 28 januari 2013 22:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Uh? huh? Heeft Mutti 26k betaald voor een vrouw?
Ja lang leve storneren.quote:
Ik weet het, wachten op een audiëntie met mij is zwaar.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:23 schreef Mutant01 het volgende:
Maar 30 maart een meet dus? Jammer nog ver weg..
Ow, voor mij is één appje anders voldoende.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet het, wachten op een audiëntie met mij is zwaar.
Doe ik ook, maar het doen alsof ik iets weet gast me iets beter af dan jou.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik had het begin gemist. Gewoon instappen in conversaties is veel leuker.
Ja maar Muttie's nr heb ik niet. Enkel de Taliban kennen die.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, voor mij is één appje anders voldoende.
Oostindisch converseren.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik had het begin gemist. Gewoon instappen in conversaties is veel leuker.
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet het, wachten op een audiëntie met mij is zwaar.
"De Intercity van Groningen naar Zwolle heeft een vertraging van 3 weken, herhaling, de Intercity van Groningen naar Zwolle heeft een vertraging van 3 weken door logistieke problemen"quote:
Door een kaping met een persoon.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"De Intercity van Groningen naar Zwolle heeft een vertraging van 3 weken, herhaling, de Intercity van Groningen naar Zwolle heeft een vertraging van 3 weken door logistieke problemen"
Ik zie weinig verschil met de gemiddelde dag met het OV.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, de horrorkaping was die van 1977.
[ afbeelding ]
De allochtonen van tegenwoordig hebben allemaal van die nare geurtjes.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil met de gemiddelde dag met het OV.
De Rotterdamse metro wordt dagelijks gekaapt door allochtonen, maar het is niet nieuwswaardig meer.
Ook dat is niet nieuwswaardig.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De allochtonen van tegenwoordig hebben allemaal van die nare geurtjes.
De Punt - Waar is de treintjequote:Op maandag 28 januari 2013 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, de overige POLers zijn van die sympathieke gozers.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:36 schreef TitusPullo het volgende:
VS, wat ben je toch een naar mannetje.
Niet, zo ziet de Fyra eruit na een ritje naar Brussel.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uitsluitend gajes.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, de overige POLers zijn van die sympathieke gozers.
Dankje.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:36 schreef TitusPullo het volgende:
VS, wat ben je toch een naar mannetje.
Gat in de markt misschien.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Drinkkronen met pils erin gaan het helemaal worden dit jaar.
Impressie van een voorgaande POLmeet:quote:
Is dat nou schaduw, bloed of zweet?quote:
Bloed, zweet en tranen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is dat nou schaduw, bloed of zweet?
Net of de Fyra zover komt.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet, zo ziet de Fyra eruit na een ritje naar Brussel.
Korsettenmeet.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef waht het volgende:
[..]
Impressie van een voorgaande POLmeet:
[ afbeelding ]
Hoax, de Koning drinkt bier.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
Ah, BMW komt ook met een nieuwe campagne op FB.
De helden.
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef waht het volgende:
[..]
Impressie van een voorgaande POLmeet:
[ afbeelding ]
Nee, natuurlijk ben ik niet ineens koning als jij jezelf tot koning uitroept.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Als ik mij nu ineens koning noem, ben je dat dan ook ineens?
Nu niet meer.quote:
Ha, in zo eentje heb ik ook een tijdje door het land gereden.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
Ah, BMW komt ook met een nieuwe campagne op FB.
De helden.
[ afbeelding ]
Nee, dan noemt iedereen je fucking mongool.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Als ik mij nu ineens koning noem, ben je dat dan ook ineens?
In een echt enorm luxe BMW heb ik nooit gezeten, een Maybach is toch wel het toppunt geweest.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ha, in zo eentje heb ik ook een tijdje door het land gereden.
Dank.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:43 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ben weer op de hoogte van huwelijk-gate.
Klinkt als een verstandig besluit. Derhalve gefeliciteerd Mutant.
Bij de nieuwe stoptrein van de NS.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In een echt enorm luxe BMW heb ik nooit gezeten, een Maybach is toch wel het toppunt geweest.
Maar als ik dat gewoon vind dat ik dat ben, durft mij toch niemand tegen te spreken.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk ben ik niet ineens koning als jij jezelf tot koning uitroept.
De majesteit van Geenstijl is het niet met je eens.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar als ik dat gewoon vind dat ik dat ben, durft mij toch niemand tegen te spreken.
Dan krijg je ruzie met je buurman die denkt dat i Napoleon is.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar als ik dat gewoon vind dat ik dat ben, durft mij toch niemand tegen te spreken.
Dat is dan hartstikke majesteitschennis.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dan noemt iedereen je fucking mongool.
Jammer dat je dat juridisch niet hard kunt maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is dan hartstikke majesteitschennis.
Als dat bij Geenstijl blijftquote:Op maandag 28 januari 2013 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De majesteit van Geenstijl is het niet met je eens.
Als ik boven de wet ga staan?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jammer dat je dat juridisch niet hard kunt maken.
Hmm.. welk een intrige.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:43 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ben weer op de hoogte van huwelijk-gate.
Klinkt als een verstandig besluit. Derhalve gefeliciteerd Mutant.
Inshallah.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gaan we appelthee drinken Mutant?
Zeg dat maar niet tegen het RD .quote:Op maandag 28 januari 2013 22:48 schreef Tem het volgende:
De dag dat God dacht dat hij EchtGaaf was.
Neem dan godverdomme een waterpijp mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:50 schreef Mutant01 het volgende:
Jaja, daar zorg ik wel voor. Zo ben ik.
Ik denk niet alleen maar aan mijzelf.
Was het er niet eentje met een berg slangetjes?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
Bij de vorige verjaardag heb ik dat ding ook mezelf toegeigend, bijtend naar iedere mongool die ook maar in de buurt kwam van mij en m'n waterpijp.
MINE MINE MINE!!!
Ik zie dat LA THE voices optreedt?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
POL / [POLMEET] zaterdag 30 maart in Utrecht.
Jep. Zeer grote kans van wel iig.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zie dat LA THE voices optreedt?
Ik kom nooit op de meet. Ga jij wel?
Hm nee.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Was het er niet eentje met een berg slangetjes?
Lijkt me oprecht leuk om jou eens te leren kennen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jep. Zeer grote kans van wel iig.
Van Moren.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef TitusPullo het volgende:
Stel je voor, straks leer ik op een middag B_A en Mutant kennen.
Ik zal mijn receptenkennis voor die middag opvijzelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:59 schreef TitusPullo het volgende:
Stel je voor, straks leer ik op een middag B_A en Mutant kennen.
Ik denk dat een meet van POL mods sowieso geen slecht idee zou zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:02 schreef 99.999 het volgende:
Ja die maffe mutant eens ontmoeten lijkt me ook wel grappig. Heb alleen nog geen idee of ik kan dan.
Ik draag een fez en een hemd van Knife Party.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zal mijn receptenkennis voor die middag opvijzelen.
Tem zal mij wel aanwijzen ergens springend naar een stoel waar ik niet bij kan.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik draag een fez en een hemd van Knife Party.
Ik een officierspet en een Kevlarscherfvest.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik draag een fez en een hemd van Knife Party.
dat sowieso!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat een meet van POL mods sowieso geen slecht idee zou zijn.
Heb je al zo lang niet meer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |