Nee, de overige POLers zijn van die sympathieke gozers.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:36 schreef TitusPullo het volgende:
VS, wat ben je toch een naar mannetje.
Niet, zo ziet de Fyra eruit na een ritje naar Brussel.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, de horrorkaping was die van 1977.
[ afbeelding ]
Uitsluitend gajes.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, de overige POLers zijn van die sympathieke gozers.
Dankje.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:36 schreef TitusPullo het volgende:
VS, wat ben je toch een naar mannetje.
Gat in de markt misschien.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Drinkkronen met pils erin gaan het helemaal worden dit jaar.
Impressie van een voorgaande POLmeet:quote:
Is dat nou schaduw, bloed of zweet?quote:
Bloed, zweet en tranen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Is dat nou schaduw, bloed of zweet?
Net of de Fyra zover komt.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet, zo ziet de Fyra eruit na een ritje naar Brussel.
Korsettenmeet.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef waht het volgende:
[..]
Impressie van een voorgaande POLmeet:
[ afbeelding ]
Hoax, de Koning drinkt bier.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
Ah, BMW komt ook met een nieuwe campagne op FB.
De helden.
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef waht het volgende:
[..]
Impressie van een voorgaande POLmeet:
[ afbeelding ]
Nee, natuurlijk ben ik niet ineens koning als jij jezelf tot koning uitroept.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Als ik mij nu ineens koning noem, ben je dat dan ook ineens?
Nu niet meer.quote:
Ha, in zo eentje heb ik ook een tijdje door het land gereden.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
Ah, BMW komt ook met een nieuwe campagne op FB.
De helden.
[ afbeelding ]
Nee, dan noemt iedereen je fucking mongool.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Als ik mij nu ineens koning noem, ben je dat dan ook ineens?
In een echt enorm luxe BMW heb ik nooit gezeten, een Maybach is toch wel het toppunt geweest.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ha, in zo eentje heb ik ook een tijdje door het land gereden.
Dank.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:43 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ben weer op de hoogte van huwelijk-gate.
Klinkt als een verstandig besluit. Derhalve gefeliciteerd Mutant.
Bij de nieuwe stoptrein van de NS.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In een echt enorm luxe BMW heb ik nooit gezeten, een Maybach is toch wel het toppunt geweest.
Maar als ik dat gewoon vind dat ik dat ben, durft mij toch niemand tegen te spreken.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk ben ik niet ineens koning als jij jezelf tot koning uitroept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |