Koninginnedag is op 30 april, dat weet je?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:27 schreef Voorschrift het volgende:
Doe nou niet een nationale "iedereen dronken op een plein" feestdag datum.
Ik steun deze motie.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar die tent van Westbroek is echt te gaar.
Elke tent is te gaar voor sommigen. Stairway is gewoon groot, je kan er eten, ze hebben bitterballen en is vlakbij het station. Dus niet zeiken.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Ja. Dus nu moet je komen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:29 schreef Mutant01 het volgende:
Is dit topic nou gecreëerd na mijn vraag in de SC?
Die andere toko zijn we door php niet meer welkom. Plus, die hebben ons voor 400 piek opgelicht.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik prefereer een marginale bar achteraf.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Elke tent is te gaar voor sommigen. Stairway is gewoon groot, je kan er eten, ze hebben bitterballen en is vlakbij het station. Dus niet zeiken.
Ik kan mezelf niet schennen.quote:
Wat heeft ie uitgespookt dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die andere toko zijn we door php niet meer welkom. Plus, die hebben ons voor 400 piek opgelicht.
Ja, en aangezien jij de initiator bent moet jij het ook organiseren.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:29 schreef Mutant01 het volgende:
Is dit topic nou gecreëerd na mijn vraag in de SC?
Neen. Zo'n type ben ik niet. Ik ben een meelifter.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, en aangezien jij de initiator bent moet jij het ook organiseren.
Jij prefereert alles marginaal.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik prefereer een marginale bar achteraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |