Koninginnedag is op 30 april, dat weet je?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:27 schreef Voorschrift het volgende:
Doe nou niet een nationale "iedereen dronken op een plein" feestdag datum.
Ik steun deze motie.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar die tent van Westbroek is echt te gaar.
Elke tent is te gaar voor sommigen. Stairway is gewoon groot, je kan er eten, ze hebben bitterballen en is vlakbij het station. Dus niet zeiken.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Ja. Dus nu moet je komen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:29 schreef Mutant01 het volgende:
Is dit topic nou gecreëerd na mijn vraag in de SC?
Die andere toko zijn we door php niet meer welkom. Plus, die hebben ons voor 400 piek opgelicht.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik prefereer een marginale bar achteraf.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Elke tent is te gaar voor sommigen. Stairway is gewoon groot, je kan er eten, ze hebben bitterballen en is vlakbij het station. Dus niet zeiken.
Ik kan mezelf niet schennen.quote:
Wat heeft ie uitgespookt dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die andere toko zijn we door php niet meer welkom. Plus, die hebben ons voor 400 piek opgelicht.
Ja, en aangezien jij de initiator bent moet jij het ook organiseren.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:29 schreef Mutant01 het volgende:
Is dit topic nou gecreëerd na mijn vraag in de SC?
Neen. Zo'n type ben ik niet. Ik ben een meelifter.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, en aangezien jij de initiator bent moet jij het ook organiseren.
Jij prefereert alles marginaal.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik prefereer een marginale bar achteraf.
Hij heeft 26k achter de hand, dus dat moet lukken.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, en aangezien jij de initiator bent moet jij het ook organiseren.
Je hebt al een marginaal publiek wat op de meet afkomst.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik prefereer een marginale bar achteraf.
Oja, en vanaf volgend jaar word jij de nieuwe koning van Marokko.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neen. Zo'n type ben ik niet. Ik ben een meelifter.
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij heeft 26k achter de hand, dus dat moet lukken.
Dat is homoseks ook niet, maar de vorige moslim klaagde niet.quote:
Zit jij nu naar Mutant te lonken?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is homoseks ook niet, maar de vorige moslim klaagde niet.
Nee, sorry, ik ga voor iets jonger.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zit jij nu naar Mutant te lonken?
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die gasten in POL, die zijn pas haram.
Tofik Dibi?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik ga voor iets jonger.
Jij spreekt jezelf wel vaker tegen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
Anyway, ik zal blinken in aanwezigheid.
Al dan wel of niet met taxi vP, of anders taxi-NS.
Er zijn betere tenten dan die paupertoko van Westbroek.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die andere toko zijn we door php niet meer welkom.
Bij de vorige meet had ik vanaf begin af aan al duidelijk aangegeven dat Den Haag voor mij uit den boze was.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij spreekt jezelf wel vaker tegen.
Komt D_H ook? Dan neem ik een helm mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
We gaan je stoel versieren met bierviltjes.
Er zijn ook betere users dan die pauperuser van een Boze_Appel.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er zijn betere tenten dan die paupertoko van Westbroek.
Wat is Arabisch voor misdienaar?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik ga voor iets jonger.
En nu is Utrecht uit den boze?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij de vorige meet had ik vanaf begin af aan al duidelijk aangegeven dat Den Haag voor mij uit den boze was.
Nou nou nou.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn ook betere users dan die pauperuser van een Boze_Appel.
Toch ben je welkom
De troon van de koning.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
We gaan je stoel versieren met bierviltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |