quote:Op maandag 28 januari 2013 22:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij heeft 26k achter de hand, dus dat moet lukken.
Dat is homoseks ook niet, maar de vorige moslim klaagde niet.quote:
Zit jij nu naar Mutant te lonken?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is homoseks ook niet, maar de vorige moslim klaagde niet.
Nee, sorry, ik ga voor iets jonger.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zit jij nu naar Mutant te lonken?
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die gasten in POL, die zijn pas haram.
Tofik Dibi?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik ga voor iets jonger.
Jij spreekt jezelf wel vaker tegen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
Anyway, ik zal blinken in aanwezigheid.
Al dan wel of niet met taxi vP, of anders taxi-NS.
Er zijn betere tenten dan die paupertoko van Westbroek.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die andere toko zijn we door php niet meer welkom.
Bij de vorige meet had ik vanaf begin af aan al duidelijk aangegeven dat Den Haag voor mij uit den boze was.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij spreekt jezelf wel vaker tegen.
Komt D_H ook? Dan neem ik een helm mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
We gaan je stoel versieren met bierviltjes.
Er zijn ook betere users dan die pauperuser van een Boze_Appel.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er zijn betere tenten dan die paupertoko van Westbroek.
Wat is Arabisch voor misdienaar?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik ga voor iets jonger.
En nu is Utrecht uit den boze?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij de vorige meet had ik vanaf begin af aan al duidelijk aangegeven dat Den Haag voor mij uit den boze was.
Nou nou nou.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zijn ook betere users dan die pauperuser van een Boze_Appel.
Toch ben je welkom
De troon van de koning.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
We gaan je stoel versieren met bierviltjes.
Wat begrijp jij niet aan het woord "aanwezig"?quote:
Oh ik las 'afwezig'quote:Op maandag 28 januari 2013 22:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan het woord "aanwezig"?
Ik bedoel maar.quote:
Mijn burgerbak zal ik uit schaamte ergens in een ondergrondse parkeergarage stoppen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:38 schreef Reya het volgende:
Misschien zal ik er zijn om de burgerbak van Mutant01 te bewonderen.
Verpest nou niet mijn imago voor mensen die me nooit ontmoet hebben.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, irl is ie tof en een beetje meet moet er een lollige homo bij hebben
Je mag hem wel in mijn kofferbak verstoppen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn burgerbak zal ik uit schaamte ergens in een ondergrondse parkeergarage stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |