Als je op had gelet..quote:Op maandag 28 januari 2013 22:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Uh? huh? Heeft Mutti 26k betaald voor een vrouw?
Ja lang leve storneren.quote:
Ik weet het, wachten op een audiëntie met mij is zwaar.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:23 schreef Mutant01 het volgende:
Maar 30 maart een meet dus? Jammer nog ver weg..
Ow, voor mij is één appje anders voldoende.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet het, wachten op een audiëntie met mij is zwaar.
Doe ik ook, maar het doen alsof ik iets weet gast me iets beter af dan jou.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik had het begin gemist. Gewoon instappen in conversaties is veel leuker.
Ja maar Muttie's nr heb ik niet. Enkel de Taliban kennen die.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, voor mij is één appje anders voldoende.
Oostindisch converseren.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik had het begin gemist. Gewoon instappen in conversaties is veel leuker.
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet het, wachten op een audiëntie met mij is zwaar.
"De Intercity van Groningen naar Zwolle heeft een vertraging van 3 weken, herhaling, de Intercity van Groningen naar Zwolle heeft een vertraging van 3 weken door logistieke problemen"quote:
Door een kaping met een persoon.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"De Intercity van Groningen naar Zwolle heeft een vertraging van 3 weken, herhaling, de Intercity van Groningen naar Zwolle heeft een vertraging van 3 weken door logistieke problemen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |