Zal wel rond de 20.000 zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:51 schreef Aldo-MC het volgende:
Hoeveel mensen verwacht men eigenlijk in Eindhoven, echt een vrijwel leeg stadion?
Resultaten zijn weer wat minder hequote:Op maandag 28 januari 2013 20:07 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zijn jullie vijandig vandaag tegen elkaar.
Wat moeten we toch met ze aan?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:07 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zijn jullie vijandig vandaag tegen elkaar.
Is dat omdat je denkt dat het helpt of zit hier stiekem een andere reden achter?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het enige wat tegenwoordig schijnt te werken is een negerlul posten.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een tweet van Humberto oplevert. Op z'n minst verwacht ik dat de racisme kaart getrokken gaat worden.quote:
Gisteren liep hij nog te zeuren dat men hem Ferrader toezongquote:’Om in De Kuip af te sluiten, is heel mooi’
quote:Leroy Fer moet nog een persoonlijk akkoord bereiken met Everton en een medische keuring doorstaan, maar houdt er geen rekening mee dat zijn transfer wordt geannuleerd. The Toffees bereikten maandag overeenstemming met FC Twente over een transfersom van circa tien miljoen euro. Fer is al afgereisd naar Engeland om de transfer af te ronden, meldt De Telegraaf.
Fer was bezig aan zijn tweede seizoen in dienst van Twente en kwam tot 38 competitieoptredens. De wedstrijd tegen Feyenoord van zondag gaat de boeken in als zijn laatste duel voor de Enschedeërs. Fer maakte indruk in Rotterdam en vindt het bijzonder om Nederland te verlaten na een bezoek aan zijn oude club. "Het is heel mooi om af te sluiten in De Kuip. Feyenoord is mijn jeugdliefde en de club waar ik mijn carrière begon", geeft hij aan.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)liefde#ixzz2JIbu5xOS
Percentage van 15% over de laatste 4,5 miljoen. Totaal dus ruim één miljoen euro dankzij Martin van Goldquote:Op maandag 28 januari 2013 20:16 schreef TC03 het volgende:
Was het hier al besproken dat MvG een doorverkooppercentage heeft bedongen bij de transfer van Fer? We krijgen nu dus bovenop de 4 ton opleidingsvergoeding nog een bedrag.Lekkah.
quote:Op maandag 28 januari 2013 18:15 schreef Helpmefok het volgende:
Even mijn post uit het PSV topic:
Nog even aan de koekenbakker Stylo: zoals ik al zei, heeft mijnheer Van Geel bij zowel Wijnaldum als Fer een transferpercentage bedongen. In het geval van Fer gaat dit om 15% over alles boven de 5,5 miljoen euro. In het geval van Wijnaldum gaat dit om 15% over het gehele transferbedrag dat PSV voor hem vangt.. Dat naast de vergoeding voor de opleiding die deze heren bij Feijenoord hebben genoten trouwens.
Zó doe je dat dus als Technisch Directeur. Aan de transfer van Fer houden wij ruim 1 miljoen euro over.Totaal hebben wij dus 6,5 miljoen euro gehad voor Fer met een 1-jarig contract. Fer verdiende ruim 9 ton bij Twente.
Twente heeft dus maar 2,5 miljoen euro verdient op Fer.
Dit rekenvoorbeeld moet dus een voorbeeld voor jullie zijn, hoe lastig het is om spelers die tegen een maximaal transferbedrag zijn gehaald, met winst te verkopen. En zelfs ALS dat lukt, hoe relatief klein dat bedrag nog is.
Feijenoord winst van Fer: 6,5 miljoen
Twente winst van Fer: 2,5 miljoen
allang :pquote:Op maandag 28 januari 2013 20:16 schreef TC03 het volgende:
Was het hier al besproken dat MvG een doorverkooppercentage heeft bedongen bij de transfer van Fer? We krijgen nu dus bovenop de 4 ton opleidingsvergoeding nog een bedrag.Lekkah.
En Clasie.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef TC03 het volgende:
Als ze slim zijn stoppen ze die extra doekoes in de aanbieding die ze De Vrij gaan doen.
Opgekankerd.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:01 schreef Helpmefok het volgende:
Ik vertrek trouwens van Z4 dit seizoen man. Al die teringpuistenpubers die op Z komen staan. Een druk kippenhok is het.
Of halen we een fatsoenlijke aanvallende middenvelder/vleugelspelerquote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef TC03 het volgende:
Als ze slim zijn stoppen ze die extra doekoes in de aanbieding die ze De Vrij gaan doen.
We hebben niet zoveel negers meer idd.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Of halen we een fatsoenlijke aanvallende middenvelder/vleugelspeler
We hadden Overtoom moeten halen, heb je gelijk iemand voor de vrije trappen,penalties en corners
quote:
die blijft wel voor 1-2ton extra.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:20 schreef TC03 het volgende:
Kunnen we niet gewoon Vormertje 30 meter naar voren schuiven en Immers op de bank zettenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die blijft wel voor 1-2ton extra.
Laat ze maar een nieuwe speler halen voor die mln. Er is nog wel plek op y middenveld (ik roep weer om de leeuw) en anders wel een verdediger..die is ook nooit weg
DVD'tje van Lex opsturen naar Engelse PL clubs ?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon Vormertje 30 meter naar voren schuiven en Immers op de bank zetten?
Hoogstens naar vak D, zodat ik droog blijf wanneer het regent.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Jij wil zelf ook van Z4 af joh gek!
Nee maar serieus, is het je niet opgevallen hoeveel gasten er tegenwoordig op Z4 staan? De capaciteit van het vak is bijna niet toereikend aan het aantal mensen dat er komt staan.
Dat zeg ik toch. Puistenpubers.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoogstens naar vak D, zodat ik droog blijf wanneer het regent.
Er komen heel veel van andere vakken kijken. Zou niet moeten inderdaad. Stond gisteren ook achter drie rijen mensen. Durf te wedden dat de helft er niet thuishoort.
weekban meteenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happel is bang dat z'n haar nat wordt.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoogstens naar vak D, zodat ik droog blijf wanneer het regent.
Er komen heel veel van andere vakken kijken. Zou niet moeten inderdaad. Stond gisteren ook achter drie rijen mensen. Durf te wedden dat de helft er niet thuishoort.
Hij wordt ook wat ouder, krijgt last van zijn artrose en shit.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happel is bang dat z'n haar nat wordt.
Heeft LR niet ooit eens zo'n dikke lul gepost hier?quote:
Maar je moet serieus oppassen met regendruppels. De chinezen maakten er mensen dood mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij wordt ook wat ouder, krijgt last van zijn artrose en shit.
Ik had er ooit een gepost toen steven mod werd, ik denk, gewoon leuk, naait die jood mij meteen een ban aanquote:Op maandag 28 januari 2013 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft LR niet ooit eens zo'n dikke lul gepost hier?Er was een tijd dat hij elke week met van die mooie fratsen kwam.
Haar?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happel is bang dat z'n haar nat wordt.
Serieus... ferdacht en fergrijp laat je liggenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
Fer verdacht van een ernstig vergrijp volgens Johan Derksen.
Verkrachting. Zijn die negers goed in.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef tammepiet het volgende:
Fer een rechtszaak om misdrijf in feyenoord tijd...
Vertel is.
Ferkrachtingquote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus... ferdacht en fergrijp laat je liggen
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Verkrachting. Zijn die negers goed in.
Spannend!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:39 schreef OProg het volgende:
Derksen: er komt een hele pijnlijke rechtszaak tegen Fer over iets dat dateert uit zijn Feyenoord periode?
Leverde met Kluivert ook leuke liedjes op.quote:
Klopt, ze houden zich in tegenstelling tot de blanken wel bij volwassenen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:40 schreef Happel het volgende:
[..]
die is wel erg fer gezochtquote:
Volgens mij welquote:Op maandag 28 januari 2013 20:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Is dat niet alleen de doorferkooppercentage?
Zit meestal gewoon goed.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen hoeveel mensen die laaielichtert geloven.
Dat is dus alleen het doorverkooppercentagequote:Op maandag 28 januari 2013 20:46 schreef macca728 het volgende:
6 ton dus voor Feyenoord. Geen miljoen
Alsof hij dit zelf uitzoekt, dat doet Feyenoord mannetje van VI wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef Happel het volgende:
[..]
niet te fertrouwen die gozer.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Krabbendam.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alsof hij dit zelf uitzoekt, dat doet Feyenoord mannetje van VI wel.
4,5 miljoen keer 0,15 = 625.000. Opleidingsvergoeding is niet meergenomen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:46 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord krijgt iets meer dan 6 ton volgens JD.
Mail het die snoraap ffquote:Op maandag 28 januari 2013 20:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
4,5 miljoen keer 0,15 = 625.000. Opleidingsvergoeding is niet meergenomen.
SDerksen heeft dus gelijk, maar neemt de opleidingsvergoeding niet mee.
Hij zal eens toegeven dat 'die opvolger van Beenhakker, die er trouwens op schandalige wijze uitgewerkt is', een werelddeal heeft gemaakt.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
4,5 miljoen keer 0,15 = 625.000. Opleidingsvergoeding is niet meergenomen.
SDerksen heeft dus gelijk, maar neemt de opleidingsvergoeding niet mee.
Hij formuleerde het als volgt: "Feijenoord krijgt iets meer dan 6 ton van Twente". Dat klopt, want de opleidingsvergoeding wordt NIET betaald door Twente.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij zal eens toegeven dat 'die opvolger van Beenhakker, die er trouwens op schandalige wijze uitgewerkt is', een werelddeal heeft gemaakt.
Dat blijft gewoon zielig omdat je vriendje er dan uit gemikt is na alleen maar te hebben staan zuchten.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Hoe hij weigert Geel zijn naam te noemen, behalve als hij Mathijsen kan aanpakken, is zó sneu he.
Doet het pijn, toegeven dat ik gelijk had over de inkomsten die we pakken van Twente op de transfer van Fer?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:53 schreef Aldo-MC het volgende:
Mathijsen werd gisteren in Studio Voetbal vergeleken middels een technisch rapportje met Douglas maar schijnt er zeker niet slechter op te staan dan die lange neger.
Mathijsen is een dramatische speler.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:53 schreef Aldo-MC het volgende:
Mathijsen werd gisteren in Studio Voetbal vergeleken middels een technisch rapportje met Douglas maar schijnt er zeker niet slechter op te staan dan die lange neger.
qftquote:Op maandag 28 januari 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mathijsen is een dramatische speler.
Flikker op gek. Speelde weer enorm baas gisteren.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus omdat Derksen iets roept over 6 ton heb jij gelijk, ik wil het van een bron weten die we serieus kunnen nemen niet die gekke snor.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doet het pijn, toegeven dat ik gelijk had over de inkomsten die we pakken van Twente op de transfer van Fer?
Nee joh, alleen moet je van hem niet verwachten dat hij voorop gaat in de strijd.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schijnt dus niet zo erg te zijn als jij hier stelt.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die bolle kan dan ook niet al te hard rennenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee joh, alleen moet je van hem niet verwachten dat hij voorop gaat in de strijd.
Dus ik noem een bedrag, VOOR de uitzending, wat EXACT BEVESTIGD wordt door de snor, en dan nog spreek jij je twijfel uit?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dus omdat Derksen iets roept over 6 ton heb jij gelijk, ik wil het van een bron weten die we serieus kunnen nemen niet die gekke snor.
Hij moet op z'n tenen lopen om 't fysiek nog te kunnen bolwerken, de Vrij gaat slechter door hem spelen. Als ik naar 'm kijk zit ik gewoon met samengeknepen billen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Flikker op gek. Speelde weer enorm baas gisteren.
Wat HMF ervan vindt interesseert me niet zoveel, dit was mijn mening.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Schijnt dus niet zo erg te zijn als jij hier stelt.
Vrij speelde gister fantastisch manquote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij moet op z'n tenen lopen om 't fysiek nog te kunnen bolwerken, de Vrij gaat slechter door hem spelen. Als ik naar 'm kijk zit ik gewoon met samengeknepen billen.
Ik wil een bron binnen Feyenoord, niet die mafketels die het 2 minuten later weer over de kutscheten van Linda de Mol hebbenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dus ik noem een bedrag, VOOR de uitzending, wat EXACT BEVESTIGD wordt door de snor, en dan nog spreek jij je twijfel uit?Ritmo
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die bolle kan dan ook niet al te hard rennendan zou ie nooit op tijd terug zijn
Dan mag je het jaarrapport afwachten malloot. Het feit dat Snor EXACT MIJN BEDRAG noemt nog geen uur later, zegt genoeg. Behalve voor onze ritmo natuurlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 20:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik wil een bron binnen Feyenoord, niet die mafketels die het 2 minuten later weer over de kutscheten van Linda de Mol hebben
Is ook totaal niet relevant dat mannetje roept zoveel en bij voorkeur zonder bronvermelding en met 4x kanker in een zinquote:Op maandag 28 januari 2013 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat HMF ervan vindt interesseert me niet zoveel, dit was mijn mening.
Ik praat in 't algemeen. Wil niet zo opportunistisch zijn om hem over 1 wedstrijd af te rekenen. Ik ben gewoon geen fan van Matthijsen om de simpele reden dat hij elke wedstrijd 2x gevaarlijk ver doordekt en bij een een-tweetje z'n man kwijt is door een gigantisch gebrek aan snelheid.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vrij speelde gister fantastisch man. Je hebt echt een andere pot gezien blijkbaar. Stefan gaf ook aan zich JUIST prettig te voelen met een ervaren man in zijn rug.
Wat jij van hem vindt interesseert me ook niet zoveel. Ik ben mezelf.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:01 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Is ook totaal niet relevant dat mannetje roept zoveel en bij voorkeur zonder bronvermelding en met 4x kanker in een zin.
je bent echt een gekkerd. Mathijsen was de drie potten voor Ajax uit ook heer en meester.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik praat in 't algemeen. Wil niet zo opportunistisch zijn om hem over 1 wedstrijd af te rekenen. Ik ben gewoon geen fan van Matthijsen om de simpele reden dat hij elke wedstrijd 2x gevaarlijk ver doordekt en bij een een-tweetje z'n man kwijt is door een gigantisch gebrek aan snelheid.
Hij kan mij gewoon niet bekoren. Ik erger me aan zijn speelstijl.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
je bent echt een gekkerd. Mathijsen was de drie potten voor Ajax uit ook heer en meester.
Dat maakt hem geen gemankeerde verdediger.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij kan mij gewoon niet bekoren. Ik erger me aan zijn speelstijl.
Hij is gemankeerd omdat zelfs Van Beukering hem in zou halenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat maakt hem geen gemankeerde verdediger.
Dankzij Mathijjsen durft de Vrij niet in te schuiven en komen we vaak tekort op het middenveld.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij is gemankeerd omdat zelfs Van Beukering hem in zou halen
Neger wat. Een verdediger die elke wedstrijd 2 cruciale fouten maakt door een gigantisch gebrek aan snelheid noem ik wel een gemankeerde verdediger.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat maakt hem geen gemankeerde verdediger.
Dit.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dankzij Mathijjsen durft de Vrij niet in te schuiven en komen we vaak tekort op het middenveld.
Van Beukerig zou mijn wijlen opa nog niet ingehaald hebben.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij is gemankeerd omdat zelfs Van Beukering hem in zou halen
idd, over op mathijssen !quote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef DonRaja het volgende:
Klaar met dat geleuter over de transFer.
Jah, al is het middenveld sowieso niet zo heersend als vorig seizoenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dankzij Mathijjsen durft de Vrij niet in te schuiven en komen we vaak tekort op het middenveld.
Niet om het een of ander, maar onze huidige trainer heeft zo de wereldtop bereikt.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neger wat. Een verdediger die elke wedstrijd 2 cruciale fouten maakt door een gigantisch gebrek aan snelheid noem ik wel een gemankeerde verdediger.
Mathijsen, wat jij wil...quote:
Koeman had wel iets meer kwaliteiten dan Joris Mathijsen, sorry dat ik het zeg hoor.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar onze huidige trainer heeft zo de wereldtop bereikt.
quote:Fer: 'Feyenoord is mijn jeugdliefde'
Leroy Fer moet nog een persoonlijk akkoord bereiken met Everton en een medische keuring doorstaan, maar houdt er geen rekening mee dat zijn transfer wordt geannuleerd. The Toffees bereikten maandag overeenstemming met FC Twente over een transfersom van circa tien miljoen euro. Fer is al afgereisd naar Engeland om de transfer af te ronden, meldt De Telegraaf.
Fer was bezig aan zijn tweede seizoen in dienst van Twente en kwam tot 38 competitieoptredens. De wedstrijd tegen Feyenoord van zondag gaat de boeken in als zijn laatste duel voor de Enschedeërs. Fer maakte indruk in Rotterdam en vindt het bijzonder om Nederland te verlaten na een bezoek aan zijn oude club. "Het is heel mooi om af te sluiten in De Kuip. Feyenoord is mijn jeugdliefde en de club waar ik mijn carrière begon", geeft hij aan.
Nadat zijn zaakwaarnemer hem op de hoogte stelde van de interesse uit Liverpool, verliep de transfer in sneltreinvaart. "Voor mij was het afwachten tot dit moment. Everton en ik moeten er nog uitkomen, maar dat laat ik aan mijn zaakwaarnemer over", zegt de toekomstig ploeggenoot van John Heitinga, die zich verheugt op zijn tijdperk in Engeland. "De Premier League is de allermooiste competitie, die past goed bij mijn spel. Als kleine jongen keek ik altijd naar de Premier League. Om daar nu te gaan voetballen, is hartstikke mooi."
Maar mathijsen is wel tweebenigquote:Op maandag 28 januari 2013 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koeman had wel iets meer kwaliteiten dan Joris Mathijsen, sorry dat ik het zeg hoor.
Verdedigend zeker niet Kapo, hij werd door de mannen om hem heen vrijgespeeld om te kunnen opbouwen en lange passes te versturen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koeman had wel iets meer kwaliteiten dan Joris Mathijsen, sorry dat ik het zeg hoor.
Hij zei net al ergens dat hij blij was om de Eredivisie te hebben afgesloten in De Kuip. Waarom ga je dan naar Twentequote:
tsja, twee keer niets is ook iets..quote:
Ik denk dat hij dan op weekendferlof uit de gevangenis mag, ja.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan op weekendferlof uit de gevangenis mag, ja.
Had nooit gewerkt.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Niet om het een of ander, maar een middenveld met
Clasie - Fer
Vilhena
zou wel baasch zijn
Zal wel naar VVV gaan, aangezien FC Zwolle op kunstgras speelt.twitter:Mkrabby twitterde op maandag 28-01-2013 om 21:04:34Ramsteijn beslist morgenmiddag in samenspraak met #Feyenoord: op huurbasis naar VVV-Venlo of PEC Zwolle. reageer retweet
Maar wat wil je hier nu mee zeggen? Omdat Koeman de wereldtop gehaald heeft is Mathijsen ineens een topverdediger?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verdedigend zeker niet Kapo, hij werd door de mannen om hem heen vrijgespeeld om te kunnen opbouwen en lange passes te versturen.
Vd week waren het nog 7 wedstrijden voor die neuzen...quote:Op maandag 28 januari 2013 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
je bent echt een gekkerd. Mathijsen was de drie potten voor Ajax uit ook heer en meester.
Ferkrachting, iemand fermoord, ferwisseling documenten, oferval, gok maar raak.quote:
Ik bedoel alleen te zeggen, dat óók wereldtoppers fouten maakten in hun wedstrijden. Kijk ook naar Fronske bij Ajax, maakte ook elke wedstrijd tenminste 1 fout. Het zou niet eerlijk zijn om Mathijsen nu onder een vergrootglas hierop af te rekenen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar wat wil je hier nu mee zeggen? Omdat Koeman de wereldtop gehaald heeft is Mathijsen ineens een topverdediger?
Dat vind ik nog steeds, maar ik moet me af en toe ook schikken naar de overige supporters hun mening hier. Ik ben nog steeds van mening dat hij sinds Roda thuis een ijzersterke lijn laat zien, met Ajax uit als enig dieptepunt.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vd week waren het nog 7 wedstrijden voor die neuzen...
kan niet volgens mijquote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik wilkaarten voor woensdag zonder combi. Kan dat, zo ja waar?
Waarschijnlijk gewoon aan de poort, het is toch bij lange na niet uitverkocht?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef onlogisch het volgende:
quote:De aanstaande transfer van Leroy Fer naar Everton levert Feyenoord zo’n zes ton op aan opleidingsvergoeding en een zogenaamde sell-on fee, afgesproken bij de transfer van de middenvelder naar FC Twente. De opleidingsvergoeding bedraagt vier procent van de totale transfersom, wat neerkomt op vierhonderdduizend euro, het percentage bij doorverkoop is vijf procent over iedere euro hoger dan het bedrag waarvoor Fer in de zomer van 2011 naar Enschede vertrok.
Feyenoord verkocht de middenvelder voor 5,5 miljoen euro, Everton betaalt FC Twente tien miljoen, zodat Feyenoord vijf procent van vierenhalf miljoen kan incasseren, een bedrag van zo’n 225 duizend euro. Opgeteld bij de vier ton opleidingsvergoeding is dat een totale som van 625 duizend euro.
Martin van Geel wil niet ingaan op het bedrag, maar geeft toe blij te zijn met de transfer van Fer. 'Ik blijf zeggen dat ik Leroy, een fantastische speler, graag langer in De Kuip had gehouden, maar toen dat niet lukte hebben we een geweldige deal gesloten die ons ook nu nog geld oplevert', aldus de technisch directeur van Feyenoord.
Ze verkopen geen kaarten aan het stadion las ik. Dus je moet een PSV - cc regelen, zo niet kom je er niet in. (Legaal)quote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon aan de poort, het is toch bij lange na niet uitverkocht?
Zou me ten zeerste verbazen, Mathijsen is nergens een leider geweest. Het zijn gewoon dorpsgenoten/oude vrienden.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef Aldo-MC het volgende:
Wat ik mis aan Mathijsen is meer zijn leidinggevende capaciteiten binnen de lijnen, maar is dat niet veel meer een misvatting van Van Geel geweest dan om hem op die gronden aan te trekken?
Oh excuus, dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze verkopen geen kaarten aan het stadion las ik. Dus je moet een PSV - cc regelen, zo niet kom je er niet in. (Legaal)
CC-verplichting.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon aan de poort, het is toch bij lange na niet uitverkocht?
Klopt niet. Percentage is 15%. Hun bedrag klopt wel (dat is ook aan onder andere Krabbendam vermeld), maar de jongens van FR12 hebben daar 4 ton opleidingsvergoeding vanaf getrokken en vervolgens het percentage uitgerekend.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Het is oferigens 6,25 ton volgens fr12
[..]
Dat heeft Van Geel nooit gedaan johquote:Op maandag 28 januari 2013 21:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou me ten zeerste verbazen, Mathijsen is nergens een leider geweest. Het zijn gewoon dorpsgenoten/oude vrienden.
Ik geloof dat het bij Wijnaldem 10% zou zijn. Weet jij of dat klopt?quote:
Lekker op tijd.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef onlogisch het volgende:
Wat heeft hij nooit gedaan?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat heeft Van Geel nooit gedaan joh![]()
Ik begin steeds meer te twijfelen want ik hoor iedereen dit bedrag ondertussen papegaaien, maar ik zou zweren dat ik 15% gelezen heb. Kijken of ik daar morgen uitsluitsel over kan krijgen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik geloof dat het bij Wijnaldem 10% zou zijn. Weet jij of dat klopt?
Als jij het zegt.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt niet. Percentage is 15%. Hun bedrag klopt wel (dat is ook aan onder andere Krabbendam vermeld), maar de jongens van FR12 hebben daar 4 ton opleidingsvergoeding vanaf getrokken en vervolgens het percentage uitgerekend.
Dit is ONTERECHT, want de opleidingsvergoeding wordt NIET verstrekt door Twente. Het bedrag van 625.000 euro is dus het bedrag dat Twente aan ons overboekt. Dit komt overeen met 15%.
Gaat als ik het me goed herinner indirect: Everton betaalt aan een grote instantie (FIFA ofzo?), zij verdelen het?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als jij het zegt.
Maar die 4 ton krijgen we van Everton?
Zit ergens tussen door rood rijden en een 3-voudige moord in.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:38 schreef jakees het volgende:
Ben wel nieuwsgierig naar wat Fer nou gedaan heeft.
illegale paardenhandelquote:Op maandag 28 januari 2013 21:38 schreef jakees het volgende:
Ben wel nieuwsgierig naar wat Fer nou gedaan heeft.
Het is natuurlijk een schande van Derksen dat die de helft verteld. Doe ik zelf ook wel eens "nog gehoord van die-en-die?" en dan vervolgens niet zeggen waar het over gaat.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:39 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Zit ergens tussen door rood rijden en een 3-voudige moord in.
Verder is het gissen.
De supporters associëren al jaren Bokito met Feyenoord. Feyenoord kiest voor een bolle kanker olifant. Lekkere marketing strategie vs je supporters.quote:
Dat vroeg ik me ook af. Die staart moet aangestuurd, dat lijf etc. Maar lijkt me 2.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zitten er twee of vier mensen in Olllie?
Is toch lachen man.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De supporters associëren al jaren Bokito met Feyenoord. Feyenoord kiest voor een bolle kanker olifant. Lekkere marketing strategie vs je supporters.
Echt Feyenoord weer
Dat houdt me ook al het hele weekend bezig.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zitten er twee of vier mensen in Olllie?
Dit zie je echt verkeerd. Ollie is een gouden greep van Diergaarde Blijdorp.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De supporters associëren al jaren Bokito met Feyenoord. Feyenoord kiest voor een bolle kanker olifant. Lekkere marketing strategie vs je supporters.
Echt Feyenoord weer
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef Merkie het volgende:
Dat houdt me ook al het hele weekend bezig.
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt Feyenoord weer
Er staan gewoon kaarten op Marktplaats gek.quote:
Gaan we nou op Ollie lopen hatenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt Feyenoord weer
Hater.,. Zou Fer de bak in moeten voor Ferkrachting?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus waarom loopt iedereen zo te fappen op een fucking olifantje.
Omdat het kan.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Tyf op man. Ollie is echt supercool. Reclame is ook leuk.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Omdat hij fucking geniaal isquote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Grappig beestje idd, maar om heel de Kuip nu een liedje over een knuffel te willen laten zingen gaat me een beetje ver.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tyf op man. Ollie is echt supercool. Reclame is ook leuk.
Lieve schat, de club wil juist af van figuren zoals jij en ik. Slimme strategie dus.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt Feyenoord weer
Jawel. Rijdt hij wel. Wagen van de club.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:53 schreef Aldo-MC het volgende:
Die olifant is wel leuk gevonden, BMI als Bokito![]()
Al geloof ik niet dat V Bronckhorst in een Opel Ampera rijdt
Tssss niet eens een Astra OPC voor deze heldquote:Op maandag 28 januari 2013 21:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Jawel. Rijdt hij wel. Wagen van de club.
en ollie is gewoon kankerliefquote:Op maandag 28 januari 2013 21:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Lieve schat, de club wil juist af van figuren zoals jij en ik. Slimme strategie dus.
Eens.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:54 schreef Dekatria het volgende:
Ollie is baas, Bokito is baas. Het grenst aan LN-azijnpisserij om te gaan zeiken op een positief initiatief.
Lekker boeiend, iedereen mag z'n mening hebben.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:54 schreef Dekatria het volgende:
Ollie is baas, Bokito is baas. Het grenst aan LN-azijnpisserij om te gaan zeiken op een positief initiatief.
Eens.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:54 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Madam Paon wil een schadeclaim indienen omdat Blijdorp nu haar beeltenis gebruikt.
Madam Paon wil een schadeclaim indienen omdat Blijdorp nu haar beeltenis gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Waarom moest ik zo hard lachen om deze post.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt Feyenoord weer
Juist niet, moet er niet aan denken dat zijn transfer van Everton geen doorgang kan vinden. Het geld is gewoon nog steeds welkom. Concurrent verliest belangrijke speler.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:34 schreef Grifte het volgende:
Jammer dat het nieuws omtrent Leroy F. niet voor de wedstrijd van gisteren bekend was.
O dat zeker, was ook meer qua spreekkoren bedoelt. Overigens is de transfer nog niet beklonken, lijkt me dat zo'n Everton nu ook wel even het fijne wil weten van deze zaak.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:49 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Juist niet, moet er niet aan denken dat zijn transfer van Everton geen doorgang kan vinden. Het geld is gewoon nog steeds welkom. Concurrent verliest belangrijke speler.
.............. die het bericht nog serieus neem ook. Geweldig.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:07 schreef bambino het volgende:
Ik las op een website ook de tekst over Fer. En dan eronder een stuk of sex met dieren en een foto van het Twentse Ros die Fer van achter pakt.
Lijkt me sterk dat het daar enigszins mee te maken zou hebben, maar zou wel kloppen onder ernstig misdrijf. En dan komt het verhaal met dat paard ook niet bepaald goed uit
Het is en blijft een feyenoord website dus geen idee of het er ook maar iets mee te maken heeft.
http://www.feijenoordcasu(...)or-ernstig-incident/
Volgens mij dit voorjaar al @ Blijdorp.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:19 schreef PIETR het volgende:
Waar kun je zon ollie-knuffel bestellen? Voor mn kleine broertje uiteraard
Ah, jij kunt niet lezen?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
................. die het bericht nog serieus neem ook. Geweldig.![]()
![]()
![]()
![]()
Als een ware nsb'ert.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah, jij kunt niet lezen?
Laat ik het nog 1 keer speciaal voor jou typen.
Lijkt met sterk dat het daar enigszins mee te maken zou hebben...
Ten 2e heb ik een TR gemaakt voor je belachelijke opmerking.
Bericht is ge-edit en Caland is streng toegesproken via DM.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah, jij kunt niet lezen?
Laat ik het nog 1 keer speciaal voor jou typen.
Lijkt met sterk dat het daar enigszins mee te maken zou hebben...
Ten 2e heb ik een TR gemaakt voor je belachelijke opmerking.
Dat zal hem leren.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bericht is ge-edit en Caland is streng toegesproken via DM.
Was 'ie maar een week eerder gegaan, verreweg de beste man aan Twentse kant zondag. Vooral als je hem vergeleek met die Willem Jansen. Die bakte er echt he-le-maal niks van. Meestal let ik niet zo op spelers van andere teams wanneer ik in het stadion ben maar die was wel heel extreem matig.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:49 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
nken dat zijn transfer van Everton geen doorgang kan vinden. Het geld is gewoon nog steeds welkom. Concurrent verliest belangrijke speler.
Ja, echt onbegrijpelijk dat ze niet een agressieve losgebroken gorilla gebruiken voor promotiemateriaalquote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt Feyenoord weer
Pelle speelde tegen Twente helemaal niet zo slecht. Had een goede bijdrage als target man, heeft helaas niet echt kansen gehad en werd ook een paar keer slecht aangespeeld.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ga me trouwens wel echt zorgen maken als Pelle de volgende wedstrijd weer zo slecht speelt dat zijn dan al 4 wedstrijden dat hij er niks van bakt
onzin dus.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Percentage van 15% over de laatste 4,5 miljoen. Totaal dus ruim één miljoen euro dankzij Martin van Gold. Bovenop de 5,5 die we al kregen, hadden we dus 6,5 voor een éénjarig contract.
![]()
Toch weer mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:40 schreef macca728 het volgende:
Feyenoord krijgt dus 625.000 euro.
4 ton opleidingevergoeding en 225.000 doorverkoop percentage zijnde 5%
bron AD
man, bronnen AD en VI. geloof er helemaal niets van.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:40 schreef macca728 het volgende:
Feyenoord krijgt dus 625.000 euro.
4 ton opleidingevergoeding en 225.000 doorverkoop percentage zijnde 5%
bron AD
Bron?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:56 schreef PIETR het volgende:
Die rechtzaak schijnt trouwens betrekking te hebben op een mishandeling.
Geen 6.5, maar wel 6.1.quote:
Welke bron is volgens jou dan wel betrouwbaar?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:04 schreef Cara het volgende:
[..]
man, bronnen AD en VI. geloof er helemaal niets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke bron is volgens jou dan wel betrouwbaar?Feyenoord.Nl en tot in zekere zin Rijnmond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
AD zegt het ook. 4 ton opleiding, 225.000 doorverkoop% (5% x 4,5 miljoen)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:39 schreef Grifte het volgende:
Krabbendam zegt 6.25 ton totaal, 5% was het percentage van de winst.
Kijk dat is wat anders. Dus helemaal niet de 15% van HMFquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
AD zegt het ook. 4 ton opleiding, 225.000 doorverkoop% (5% x 4,5 miljoen)
Nee die zal vanavond wel weer zeggen dat het AD dat bedrag verzintquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Kijk dat is wat anders. Dus helemaal niet de 15% van HMF
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 11:46:32Ruben Schaken is ook morgen bij #Feyenoord niet inzetbaar tegen PSV. Anass Achahbar lijkt hem morgen opnieuw te vervangen. #psvfey reageer retweet
Beter. Schaken is ook niets meer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:52 schreef Grifte het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 11:46:32Ruben Schaken is ook morgen bij #Feyenoord niet inzetbaar tegen PSV. Anass Achahbar lijkt hem morgen opnieuw te vervangen. #psvfey reageer retweet
Inderdaad ja sinds hij een 3-jarig contract heeft getekend nog niet veel laten zienquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Beter. Schaken is ook niets meer.
Hopen dat Pelle weer eens scoort.
Toch al een forse stijging tov de 3k van vorige week.twitter:JanDirkStouten twitterde op dinsdag 29-01-2013 om 11:55:02Er zijn tot nu toe 15.000 kaarten voor #psvfey verkocht. Later meer op rijnmond.nl. reageer retweet
Je bent toch niet serieus he...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Inderdaad ja sinds hij een 3-jarig contract heeft getekend nog niet veel laten zien
Alsof hij in die vorige topwedstrijden wel wat heeft laten zien. Feyenoord is gewoon veel minder in topwedstrijden. Dus ook Pelle. Als Feyenoord weer meer op de helft van de tegenstander gaat spelen schiet hij ze er gewoon weer in.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Inderdaad ja sinds hij een 3-jarig contract heeft getekend nog niet veel laten zien
Bloedserieusquote:
Tegen Twente waren jullie redelijk op hun helft toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Alsof hij in die vorige topwedstrijden wel wat heeft laten zien. Feyenoord is gewoon veel minder in topwedstrijden. Dus ook Pelle. Als Feyenoord weer meer op de helft van de tegenstander gaat spelen schiet hij ze er gewoon weer in.
Dat laatste sowieso, woensdag lijkt me een mooie gelegenheid tegen die prachtverdediging van PSV.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Bloedserieus
Sinds hij voor Feyenoord getekend heeft (net voor AGOVV) heeft hij niet meer gescoord toch? Zegt niets maar wordt wel weer tijd voor een goaltje
Onvoorstelbaar dom om hem in de arena op te stellen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:53 schreef Aldo-MC het volgende:
Wat heeft Schaken dan nog steeds teveel last na die operatie?
Krabby zei net op VI Radio dat Koeman Schaken eigenlijk ook wou opstellen tegen Twente, maar dat Rubinho zelf aangaf zich niet scherp genoeg te voelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dom om hem in de arena op te stellen.
Denk ook niet dat Koeman er erg blij mee is geweest aangezien Schaken zelf wel aangegeven zal hebben topfit te zijn.
Mensen die vonden dat hij dat daarvoor wel deed.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:06 schreef TN-FR het volgende:
Iedereen zeiken op Pelle, maar niet door hebben dat Schaken sinds zijn contractverlenging ook geen bal meer goed heeft geraakt
Dan nog speel je niet zo dominant als tegen pak en beet NEC. Daar komt nog bij dat hij tegen Twente niet eens zo slecht speelde. Alleen geen kansen gekregen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tegen Twente waren jullie redelijk op hun helft toch?
Ik vond hem echt prima spelen zondag.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:12 schreef onlogisch het volgende:
Het zal godverdomme toch wat zijn als de Pel nu opeens niet meer gaat scoren
Zeker. Weer zeer balvast en altijd aanspeelbaar. Wat een verademing is dat vergeleken bij die fopneger van een Fernandezquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond hem echt prima spelen zondag.
Ik wist niet of ik moest lachen of huilen toen hij erin kwam.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Weer zeer balvast en altijd aanspeelbaar. Wat een verademing is dat vergeleken bij die fopneger van een Fernandez
Echt hé. Die gast kan er werkelijk waar he-le-maal niets van. Ik weet niet welke grapjas aan het begin van het seizoen zei dat het een goede spits was.. Volgens mij was het inZanity.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist niet of ik moest lachen of huilen toen hij erin kwam.
Mochten er nog clubs interesse hebben gehad dan zijn ze na afgelopen weekend wel afgehaakt gok ik zo.
En dan komt er nog eens bij dat je niet echt een 10 hebt waar je mee naar de goal kan combineren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:16 schreef Fuszy het volgende:
Ik vond Achahbar best wel bazig spelen tot de 60ste minuut ofzo, maar ik heb liever dat iemand redelijk tot goed speelt tot aan de 60ste minuut dan iemand die helemaal geen potten meer breekt zoals Schaken de laatste tijd en Fernandez eigenlijk altijd al.
Pelle komt niet veel voor in het spel, maar dat ligt ook meer aan hoe Feyenoord zelf speelt. Je ziet heel vaak die jeugdige flankspelers een steekballetje geven en dan raar opkijken dan Pelle er niet bij kan. Die gast is niet zo snel en dient in zijn voeten aangespeeld te worden of op zijn kop.
hoevaak is ie over de bal gevallen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist niet of ik moest lachen of huilen toen hij erin kwam.
Mochten er nog clubs interesse hebben gehad dan zijn ze na afgelopen weekend wel afgehaakt gok ik zo.
Sowieso heeft NEC die Boymans gehaald.
Ik geloof twee keer. En dan laatste schot.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoevaak is ie over de bal gevallen?3x oid
Precies.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat hij tegen Twente niet eens zo slecht speelde. Alleen geen kansen gekregen.
Nou wat heb ik me aan hem in die pak hem beet 10 minuten dood zitten ergeren! Koop eens normale schoenen man, dan blijf je misschien staan!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Weer zeer balvast en altijd aanspeelbaar. Wat een verademing is dat vergeleken bij die fopneger van een Fernandez
Leek wel of die op naaldhakken voetbalde, man o man wat een vertoning was dat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:17 schreef Jimbo het volgende:
hoevaak is ie over de bal gevallen? 3x oid
Klopt, maar op die 10 positie zou ik liever Vilhena of Achahbar zien (of we moeten nog iemand aantrekken komende zomer). Dan zou je een 4-2-3-1 spelen volgens mij?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan komt er nog eens bij dat je niet echt een 10 hebt waar je mee naar de goal kan combineren.
Tja, en het ergste is dat zo'n gast gewoon nog een paar ton verdient héquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:22 schreef elCholo het volgende:
[..]
Leek wel of die op naaldhakken voetbalde, man o man wat een vertoning was dat.
Het gaat me om de creativiteit. Je mist dan wel een Immers die verdedigend enorm veel dicht loopt. Weet niet of een Vormer naast Clasie dan helpt. Hoopte het van welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:24 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat het slim is om Achahbar op 10 te zetten momenteel, is toch een positie waar je meer verantwoordelijkheden hebt. Sowieso Clasie - Vilhena - Achahbar is misschien leuk als ze allemaal wat ouder zijn.Op rechtsbuiten vooralsnog prima.
Of gewoon Immers als verdedigende mid en Clasie en Vilhena wat naar voren schuiven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het gaat me om de creativiteit. Je mist dan wel een Immers die verdedigend enorm veel dicht loopt. Weet niet of een Vormer naast Clasie dan helpt. Hoopte het van wel
Ik ben bang dat je dan zo tegen een paar schorsingen aan zit te kijken als je Immers daar neer zal zettenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Of gewoon Immers als verdedigende mid en Clasie en Vilhena wat naar voren schuiven.
Gister rentree gemaakt bij de beloften.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:28 schreef Jimbo het volgende:
hoe lang ligt goosens er eigenlijk al/nog uit ? Daar hoor je ook nooit meer wat van zeg.
Ik vind het eigenlijk ook helemaal geen smerige voetballer, eerder wat onbehouwen. Maar ik vind hem er vaker als een mietje ingaan. Sowieso moet hij die wekelijkse kermpartij eens afleren, aanstellertje is het.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan zo tegen een paar schorsingen aan zit te kijken als je Immers daar neer zal zetten. Die pakt nu al wel eens een tegenstander goed aan. Ben toch wel verbaasd dat het meestal goed afloopt met kaarten krijgen
Gisteren meegedaan met Jong en gescoord. Zal volgende week wel weer geblesseerd zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:28 schreef Jimbo het volgende:
hoe lang ligt goosens er eigenlijk al/nog uit ? Daar hoor je ook nooit meer wat van zeg.
met een goal toch? Verder wel hard onderuit gegaan tegen RKCquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gister rentree gemaakt bij de beloften.
Klopt, iedere wedstrijd ligt hij wel een keer voor dood op de grond, terwijl hij dit seizoen nog geen enkele keer gewisseld is voor een blessurequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook helemaal geen smerige voetballer, eerder wat onbehouwen. Maar ik vind hem er vaker als een mietje ingaan. Sowieso moet hij die wekelijkse kermpartij eens afleren, aanstellertje is het.
[..]
Gisteren meegedaan met Jong en gescoord. Zal volgende week wel weer geblesseerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |