Ze verkopen geen kaarten aan het stadion las ik. Dus je moet een PSV - cc regelen, zo niet kom je er niet in. (Legaal)quote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon aan de poort, het is toch bij lange na niet uitverkocht?
Zou me ten zeerste verbazen, Mathijsen is nergens een leider geweest. Het zijn gewoon dorpsgenoten/oude vrienden.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef Aldo-MC het volgende:
Wat ik mis aan Mathijsen is meer zijn leidinggevende capaciteiten binnen de lijnen, maar is dat niet veel meer een misvatting van Van Geel geweest dan om hem op die gronden aan te trekken?
Oh excuus, dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze verkopen geen kaarten aan het stadion las ik. Dus je moet een PSV - cc regelen, zo niet kom je er niet in. (Legaal)
CC-verplichting.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon aan de poort, het is toch bij lange na niet uitverkocht?
Klopt niet. Percentage is 15%. Hun bedrag klopt wel (dat is ook aan onder andere Krabbendam vermeld), maar de jongens van FR12 hebben daar 4 ton opleidingsvergoeding vanaf getrokken en vervolgens het percentage uitgerekend.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef PizzaGeit het volgende:
Het is oferigens 6,25 ton volgens fr12
[..]
Dat heeft Van Geel nooit gedaan johquote:Op maandag 28 januari 2013 21:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou me ten zeerste verbazen, Mathijsen is nergens een leider geweest. Het zijn gewoon dorpsgenoten/oude vrienden.
Ik geloof dat het bij Wijnaldem 10% zou zijn. Weet jij of dat klopt?quote:
Lekker op tijd.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik wilkaarten voor woensdag zonder combi. Kan dat, zo ja waar?
Wat heeft hij nooit gedaan?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat heeft Van Geel nooit gedaan joh![]()
Ik begin steeds meer te twijfelen want ik hoor iedereen dit bedrag ondertussen papegaaien, maar ik zou zweren dat ik 15% gelezen heb. Kijken of ik daar morgen uitsluitsel over kan krijgen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik geloof dat het bij Wijnaldem 10% zou zijn. Weet jij of dat klopt?
Als jij het zegt.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt niet. Percentage is 15%. Hun bedrag klopt wel (dat is ook aan onder andere Krabbendam vermeld), maar de jongens van FR12 hebben daar 4 ton opleidingsvergoeding vanaf getrokken en vervolgens het percentage uitgerekend.
Dit is ONTERECHT, want de opleidingsvergoeding wordt NIET verstrekt door Twente. Het bedrag van 625.000 euro is dus het bedrag dat Twente aan ons overboekt. Dit komt overeen met 15%.
Gaat als ik het me goed herinner indirect: Everton betaalt aan een grote instantie (FIFA ofzo?), zij verdelen het?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als jij het zegt.
Maar die 4 ton krijgen we van Everton?
Zit ergens tussen door rood rijden en een 3-voudige moord in.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:38 schreef jakees het volgende:
Ben wel nieuwsgierig naar wat Fer nou gedaan heeft.
illegale paardenhandelquote:Op maandag 28 januari 2013 21:38 schreef jakees het volgende:
Ben wel nieuwsgierig naar wat Fer nou gedaan heeft.
Het is natuurlijk een schande van Derksen dat die de helft verteld. Doe ik zelf ook wel eens "nog gehoord van die-en-die?" en dan vervolgens niet zeggen waar het over gaat.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:39 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Zit ergens tussen door rood rijden en een 3-voudige moord in.
Verder is het gissen.
De supporters associėren al jaren Bokito met Feyenoord. Feyenoord kiest voor een bolle kanker olifant. Lekkere marketing strategie vs je supporters.quote:
Dat vroeg ik me ook af. Die staart moet aangestuurd, dat lijf etc. Maar lijkt me 2.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zitten er twee of vier mensen in Olllie?
Is toch lachen man.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De supporters associėren al jaren Bokito met Feyenoord. Feyenoord kiest voor een bolle kanker olifant. Lekkere marketing strategie vs je supporters.
Echt Feyenoord weer
Dat houdt me ook al het hele weekend bezig.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zitten er twee of vier mensen in Olllie?
Dit zie je echt verkeerd. Ollie is een gouden greep van Diergaarde Blijdorp.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De supporters associėren al jaren Bokito met Feyenoord. Feyenoord kiest voor een bolle kanker olifant. Lekkere marketing strategie vs je supporters.
Echt Feyenoord weer
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef Merkie het volgende:
Dat houdt me ook al het hele weekend bezig.
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt Feyenoord weer
Er staan gewoon kaarten op Marktplaats gek.quote:
Gaan we nou op Ollie lopen hatenquote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt Feyenoord weer
Hater.,. Zou Fer de bak in moeten voor Ferkrachting?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus waarom loopt iedereen zo te fappen op een fucking olifantje.
Omdat het kan.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Tyf op man. Ollie is echt supercool. Reclame is ook leuk.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Omdat hij fucking geniaal isquote:Op maandag 28 januari 2013 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
Grappig beestje idd, maar om heel de Kuip nu een liedje over een knuffel te willen laten zingen gaat me een beetje ver.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tyf op man. Ollie is echt supercool. Reclame is ook leuk.
Lieve schat, de club wil juist af van figuren zoals jij en ik. Slimme strategie dus.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt Feyenoord weer
Jawel. Rijdt hij wel. Wagen van de club.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:53 schreef Aldo-MC het volgende:
Die olifant is wel leuk gevonden, BMI als Bokito![]()
Al geloof ik niet dat V Bronckhorst in een Opel Ampera rijdt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |