Ik vond hem echt prima spelen zondag.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:12 schreef onlogisch het volgende:
Het zal godverdomme toch wat zijn als de Pel nu opeens niet meer gaat scoren
Zeker. Weer zeer balvast en altijd aanspeelbaar. Wat een verademing is dat vergeleken bij die fopneger van een Fernandezquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond hem echt prima spelen zondag.
Ik wist niet of ik moest lachen of huilen toen hij erin kwam.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Weer zeer balvast en altijd aanspeelbaar. Wat een verademing is dat vergeleken bij die fopneger van een Fernandez
Echt hé. Die gast kan er werkelijk waar he-le-maal niets van. Ik weet niet welke grapjas aan het begin van het seizoen zei dat het een goede spits was.. Volgens mij was het inZanity.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist niet of ik moest lachen of huilen toen hij erin kwam.
Mochten er nog clubs interesse hebben gehad dan zijn ze na afgelopen weekend wel afgehaakt gok ik zo.
En dan komt er nog eens bij dat je niet echt een 10 hebt waar je mee naar de goal kan combineren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:16 schreef Fuszy het volgende:
Ik vond Achahbar best wel bazig spelen tot de 60ste minuut ofzo, maar ik heb liever dat iemand redelijk tot goed speelt tot aan de 60ste minuut dan iemand die helemaal geen potten meer breekt zoals Schaken de laatste tijd en Fernandez eigenlijk altijd al.
Pelle komt niet veel voor in het spel, maar dat ligt ook meer aan hoe Feyenoord zelf speelt. Je ziet heel vaak die jeugdige flankspelers een steekballetje geven en dan raar opkijken dan Pelle er niet bij kan. Die gast is niet zo snel en dient in zijn voeten aangespeeld te worden of op zijn kop.
hoevaak is ie over de bal gevallen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist niet of ik moest lachen of huilen toen hij erin kwam.
Mochten er nog clubs interesse hebben gehad dan zijn ze na afgelopen weekend wel afgehaakt gok ik zo.
Sowieso heeft NEC die Boymans gehaald.
Ik geloof twee keer. En dan laatste schot.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoevaak is ie over de bal gevallen?3x oid
Precies.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar komt nog bij dat hij tegen Twente niet eens zo slecht speelde. Alleen geen kansen gekregen.
Nou wat heb ik me aan hem in die pak hem beet 10 minuten dood zitten ergeren! Koop eens normale schoenen man, dan blijf je misschien staan!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Weer zeer balvast en altijd aanspeelbaar. Wat een verademing is dat vergeleken bij die fopneger van een Fernandez
Leek wel of die op naaldhakken voetbalde, man o man wat een vertoning was dat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:17 schreef Jimbo het volgende:
hoevaak is ie over de bal gevallen? 3x oid
Klopt, maar op die 10 positie zou ik liever Vilhena of Achahbar zien (of we moeten nog iemand aantrekken komende zomer). Dan zou je een 4-2-3-1 spelen volgens mij?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan komt er nog eens bij dat je niet echt een 10 hebt waar je mee naar de goal kan combineren.
Tja, en het ergste is dat zo'n gast gewoon nog een paar ton verdient héquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:22 schreef elCholo het volgende:
[..]
Leek wel of die op naaldhakken voetbalde, man o man wat een vertoning was dat.
Het gaat me om de creativiteit. Je mist dan wel een Immers die verdedigend enorm veel dicht loopt. Weet niet of een Vormer naast Clasie dan helpt. Hoopte het van welquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:24 schreef Caland het volgende:
Ik denk niet dat het slim is om Achahbar op 10 te zetten momenteel, is toch een positie waar je meer verantwoordelijkheden hebt. Sowieso Clasie - Vilhena - Achahbar is misschien leuk als ze allemaal wat ouder zijn.Op rechtsbuiten vooralsnog prima.
Of gewoon Immers als verdedigende mid en Clasie en Vilhena wat naar voren schuiven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het gaat me om de creativiteit. Je mist dan wel een Immers die verdedigend enorm veel dicht loopt. Weet niet of een Vormer naast Clasie dan helpt. Hoopte het van wel
Ik ben bang dat je dan zo tegen een paar schorsingen aan zit te kijken als je Immers daar neer zal zettenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Of gewoon Immers als verdedigende mid en Clasie en Vilhena wat naar voren schuiven.
Gister rentree gemaakt bij de beloften.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:28 schreef Jimbo het volgende:
hoe lang ligt goosens er eigenlijk al/nog uit ? Daar hoor je ook nooit meer wat van zeg.
Ik vind het eigenlijk ook helemaal geen smerige voetballer, eerder wat onbehouwen. Maar ik vind hem er vaker als een mietje ingaan. Sowieso moet hij die wekelijkse kermpartij eens afleren, aanstellertje is het.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan zo tegen een paar schorsingen aan zit te kijken als je Immers daar neer zal zetten. Die pakt nu al wel eens een tegenstander goed aan. Ben toch wel verbaasd dat het meestal goed afloopt met kaarten krijgen
Gisteren meegedaan met Jong en gescoord. Zal volgende week wel weer geblesseerd zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:28 schreef Jimbo het volgende:
hoe lang ligt goosens er eigenlijk al/nog uit ? Daar hoor je ook nooit meer wat van zeg.
met een goal toch? Verder wel hard onderuit gegaan tegen RKCquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gister rentree gemaakt bij de beloften.
Klopt, iedere wedstrijd ligt hij wel een keer voor dood op de grond, terwijl hij dit seizoen nog geen enkele keer gewisseld is voor een blessurequote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook helemaal geen smerige voetballer, eerder wat onbehouwen. Maar ik vind hem er vaker als een mietje ingaan. Sowieso moet hij die wekelijkse kermpartij eens afleren, aanstellertje is het.
[..]
Gisteren meegedaan met Jong en gescoord. Zal volgende week wel weer geblesseerd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |