Volgens mij dit voorjaar al @ Blijdorp.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:19 schreef PIETR het volgende:
Waar kun je zon ollie-knuffel bestellen? Voor mn kleine broertje uiteraard
Ah, jij kunt niet lezen?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
................. die het bericht nog serieus neem ook. Geweldig.![]()
![]()
![]()
![]()
Als een ware nsb'ert.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah, jij kunt niet lezen?
Laat ik het nog 1 keer speciaal voor jou typen.
Lijkt met sterk dat het daar enigszins mee te maken zou hebben...
Ten 2e heb ik een TR gemaakt voor je belachelijke opmerking.
Bericht is ge-edit en Caland is streng toegesproken via DM.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah, jij kunt niet lezen?
Laat ik het nog 1 keer speciaal voor jou typen.
Lijkt met sterk dat het daar enigszins mee te maken zou hebben...
Ten 2e heb ik een TR gemaakt voor je belachelijke opmerking.
Dat zal hem leren.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bericht is ge-edit en Caland is streng toegesproken via DM.
Was 'ie maar een week eerder gegaan, verreweg de beste man aan Twentse kant zondag. Vooral als je hem vergeleek met die Willem Jansen. Die bakte er echt he-le-maal niks van. Meestal let ik niet zo op spelers van andere teams wanneer ik in het stadion ben maar die was wel heel extreem matig.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:49 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
nken dat zijn transfer van Everton geen doorgang kan vinden. Het geld is gewoon nog steeds welkom. Concurrent verliest belangrijke speler.
Ja, echt onbegrijpelijk dat ze niet een agressieve losgebroken gorilla gebruiken voor promotiemateriaalquote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De supporters associëren al jaren Bokito met Feyenoord. Feyenoord kiest voor een bolle kanker olifant. Lekkere marketing strategie vs je supporters.
Echt Feyenoord weer
Pelle speelde tegen Twente helemaal niet zo slecht. Had een goede bijdrage als target man, heeft helaas niet echt kansen gehad en werd ook een paar keer slecht aangespeeld.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ga me trouwens wel echt zorgen maken als Pelle de volgende wedstrijd weer zo slecht speelt dat zijn dan al 4 wedstrijden dat hij er niks van bakt
onzin dus.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Percentage van 15% over de laatste 4,5 miljoen. Totaal dus ruim één miljoen euro dankzij Martin van Gold. Bovenop de 5,5 die we al kregen, hadden we dus 6,5 voor een éénjarig contract.
![]()
Toch weer mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:40 schreef macca728 het volgende:
Feyenoord krijgt dus 625.000 euro.
4 ton opleidingevergoeding en 225.000 doorverkoop percentage zijnde 5%
bron AD
man, bronnen AD en VI. geloof er helemaal niets van.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:40 schreef macca728 het volgende:
Feyenoord krijgt dus 625.000 euro.
4 ton opleidingevergoeding en 225.000 doorverkoop percentage zijnde 5%
bron AD
Bron?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:56 schreef PIETR het volgende:
Die rechtzaak schijnt trouwens betrekking te hebben op een mishandeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |