Tssss niet eens een Astra OPC voor deze heldquote:Op maandag 28 januari 2013 21:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Jawel. Rijdt hij wel. Wagen van de club.
en ollie is gewoon kankerliefquote:Op maandag 28 januari 2013 21:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Lieve schat, de club wil juist af van figuren zoals jij en ik. Slimme strategie dus.
Eens.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:54 schreef Dekatria het volgende:
Ollie is baas, Bokito is baas. Het grenst aan LN-azijnpisserij om te gaan zeiken op een positief initiatief.
Lekker boeiend, iedereen mag z'n mening hebben.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:54 schreef Dekatria het volgende:
Ollie is baas, Bokito is baas. Het grenst aan LN-azijnpisserij om te gaan zeiken op een positief initiatief.
Eens.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:54 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Madam Paon wil een schadeclaim indienen omdat Blijdorp nu haar beeltenis gebruikt.
Madam Paon wil een schadeclaim indienen omdat Blijdorp nu haar beeltenis gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Waarom moest ik zo hard lachen om deze post.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De supporters associëren al jaren Bokito met Feyenoord. Feyenoord kiest voor een bolle kanker olifant. Lekkere marketing strategie vs je supporters.
Echt Feyenoord weer
Juist niet, moet er niet aan denken dat zijn transfer van Everton geen doorgang kan vinden. Het geld is gewoon nog steeds welkom. Concurrent verliest belangrijke speler.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:34 schreef Grifte het volgende:
Jammer dat het nieuws omtrent Leroy F. niet voor de wedstrijd van gisteren bekend was.
O dat zeker, was ook meer qua spreekkoren bedoelt. Overigens is de transfer nog niet beklonken, lijkt me dat zo'n Everton nu ook wel even het fijne wil weten van deze zaak.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:49 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Juist niet, moet er niet aan denken dat zijn transfer van Everton geen doorgang kan vinden. Het geld is gewoon nog steeds welkom. Concurrent verliest belangrijke speler.
.............. die het bericht nog serieus neem ook. Geweldig.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:07 schreef bambino het volgende:
Ik las op een website ook de tekst over Fer. En dan eronder een stuk of sex met dieren en een foto van het Twentse Ros die Fer van achter pakt.
Lijkt me sterk dat het daar enigszins mee te maken zou hebben, maar zou wel kloppen onder ernstig misdrijf. En dan komt het verhaal met dat paard ook niet bepaald goed uit
Het is en blijft een feyenoord website dus geen idee of het er ook maar iets mee te maken heeft.
http://www.feijenoordcasu(...)or-ernstig-incident/
Volgens mij dit voorjaar al @ Blijdorp.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:19 schreef PIETR het volgende:
Waar kun je zon ollie-knuffel bestellen? Voor mn kleine broertje uiteraard
Ah, jij kunt niet lezen?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
................. die het bericht nog serieus neem ook. Geweldig.![]()
![]()
![]()
![]()
Als een ware nsb'ert.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah, jij kunt niet lezen?
Laat ik het nog 1 keer speciaal voor jou typen.
Lijkt met sterk dat het daar enigszins mee te maken zou hebben...
Ten 2e heb ik een TR gemaakt voor je belachelijke opmerking.
Bericht is ge-edit en Caland is streng toegesproken via DM.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:46 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah, jij kunt niet lezen?
Laat ik het nog 1 keer speciaal voor jou typen.
Lijkt met sterk dat het daar enigszins mee te maken zou hebben...
Ten 2e heb ik een TR gemaakt voor je belachelijke opmerking.
Dat zal hem leren.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bericht is ge-edit en Caland is streng toegesproken via DM.
Was 'ie maar een week eerder gegaan, verreweg de beste man aan Twentse kant zondag. Vooral als je hem vergeleek met die Willem Jansen. Die bakte er echt he-le-maal niks van. Meestal let ik niet zo op spelers van andere teams wanneer ik in het stadion ben maar die was wel heel extreem matig.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:49 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
nken dat zijn transfer van Everton geen doorgang kan vinden. Het geld is gewoon nog steeds welkom. Concurrent verliest belangrijke speler.
Ja, echt onbegrijpelijk dat ze niet een agressieve losgebroken gorilla gebruiken voor promotiemateriaalquote:Op maandag 28 januari 2013 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De supporters associëren al jaren Bokito met Feyenoord. Feyenoord kiest voor een bolle kanker olifant. Lekkere marketing strategie vs je supporters.
Echt Feyenoord weer
Pelle speelde tegen Twente helemaal niet zo slecht. Had een goede bijdrage als target man, heeft helaas niet echt kansen gehad en werd ook een paar keer slecht aangespeeld.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 02:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ga me trouwens wel echt zorgen maken als Pelle de volgende wedstrijd weer zo slecht speelt dat zijn dan al 4 wedstrijden dat hij er niks van bakt
onzin dus.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Percentage van 15% over de laatste 4,5 miljoen. Totaal dus ruim één miljoen euro dankzij Martin van Gold. Bovenop de 5,5 die we al kregen, hadden we dus 6,5 voor een éénjarig contract.
![]()
Toch weer mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:40 schreef macca728 het volgende:
Feyenoord krijgt dus 625.000 euro.
4 ton opleidingevergoeding en 225.000 doorverkoop percentage zijnde 5%
bron AD
man, bronnen AD en VI. geloof er helemaal niets van.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:40 schreef macca728 het volgende:
Feyenoord krijgt dus 625.000 euro.
4 ton opleidingevergoeding en 225.000 doorverkoop percentage zijnde 5%
bron AD
Bron?quote:Op maandag 28 januari 2013 23:56 schreef PIETR het volgende:
Die rechtzaak schijnt trouwens betrekking te hebben op een mishandeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |