Ja, hij heeft ook nog niet getekend namelijk.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:07 schreef bambino het volgende:
Ik las op een website ook de tekst over Fer. En dan eronder een stuk of sex met dieren en een foto van het Twentse Ros die Fer van achter pakt.
Lijkt me sterk dat het daar enigszins mee te maken zou hebben, maar zou wel kloppen onder ernstig misdrijf. En dan komt het verhaal met dat paard ook niet bepaald goed uit
Het is en blijft een feyenoord website dus geen idee of het er ook maar iets mee te maken heeft.
http://www.feijenoordcasu(...)or-ernstig-incident/
Ik las op een website ook de tekst over Fer. En dan eronder een stuk of sex met dieren en een foto van het Twentse Ros die Fer van achter pakt.
Lijkt me sterk dat het daar enigszins mee te maken zou hebben, maar zou wel kloppen onder ernstig misdrijf. En dan komt het verhaal met dat paard ook niet bepaald goed uit
Het is en blijft een feyenoord website dus geen idee of het er ook maar iets mee te maken heeft.
Geweldigen troll Bambinoquote:Op maandag 28 januari 2013 22:07 schreef bambino het volgende:
Blijkbaar zijn er meer slechte lezers hierquote:Op maandag 28 januari 2013 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geweldigen troll Bambino![]()
![]()
als je dit serieus denkt moet je professionele hulp gaan zoeken
quote:
Snap niet wat Twente met Wijnaldum aanmoet. Denk ook niet dat hij ideaal zou zijn voor Twente.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:39 schreef BeamofLight het volgende:
Wijnaldum ken je voor weinig hebben
Wordt er al een bedrag genoemd?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:45 schreef Buster91 het volgende:
Volgens de geleerden op de FC Twente fora moet het met Djuricic vanavond nog rond komen.. Heerenveen heeft ook al geld uitgegeven aan van den Berg van Zwolle, dus dat lijkt me ook wel een indicatie.
Rond de 4.quote:
Ja dat mag Heerenveen willen, maar je snapt zelf ook wel dat ze dat nooit gaan krijgen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:06 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Zes en een halve miljoen, is het niet?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja dat mag Heerenveen willen, maar je snapt zelf ook wel dat ze dat nooit gaan krijgen.
Hahaha, we zullen zien.quote:
Zeg eens waarom jij denkt van niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja dat mag Heerenveen willen, maar je snapt zelf ook wel dat ze dat nooit gaan krijgen.
Omdat Twente dat niet gaat betalen. Los van het feit dat ze dat geld waarschijnlijk niet eens hebben heeft Djuricic ook nog niet zo'n heel lang contract meer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:08 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Zeg eens waarom jij denkt van niet?
Heerenveen heeft ook 16 miljoen gekregen voor Sulejmani, een flink bedrag voor Alves etc.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Omdat Twente dat niet gaat betalen. Los van het feit dat ze dat geld waarschijnlijk niet eens hebben heeft Djuricic ook nog niet zo'n heel lang contract meer.
Verder heeft Heerenveen hier op ingezet, dan weet je dat het altijd lager gaat uitvallen.
Dat waren andere tijden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:16 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Heerenveen heeft ook 16 miljoen gekregen voor Sulejmani, een flink bedrag voor Alves etc.
Nee, was een gerucht dat AS Roma Chadli wilde halen als ManC een speler van Roma zou halen. Weet zo niet precies welke dat was.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:21 schreef Momo... het volgende:
Op twitter zeggen ze nu ook dat Chaldi voor 7 miljoen is verkocht aan Manchester City![]()
![]()
Dat je dingen van Twitter serieus neemt, dat is nog ongeloofwaardiger dan de Engelse tabloids.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:21 schreef Momo... het volgende:
Op twitter zeggen ze nu ook dat Chadli voor 7 miljoen is verkocht aan Manchester City![]()
![]()
Ik neem het ook niet serieus, meer als wat voor een onzin daar gepost wordtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:23 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Dat je dingen van Twitter serieus neemt, dat is nog ongeloofwaardiger dan de Engelse tabloids.
Tja iedereen wil wat zeggen online.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:24 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik neem het ook niet serieus, meer als wat voor een onzin daar gepost wordt
Klopt had ik ook gehoordquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik hoor net dat Fer aan Everton, Chadli aan AS Roma, Douglas aan Newcastle United en Tadic (bijna) aan een nog onbekende Franse club is verkocht.
Verder staat ook Michailov in de belangstelling en hier zou Joop ook voor open staan.
Ja las het ook net. Als dit afketst zit je waarschijnlijk met een ongemotiveerde Fer op de bank die misschien dus ook nog problemen heeft met justitie. Zou mooi kut zijn.quote:
Op Twitter vroegen allerlei Everton-fans zich al af waar de club dat geld vandaan moest halen. Nu weten we het. Ze hebben het gewoon niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja las het ook net. Als dit afketst zit je waarschijnlijk met een ongemotiveerde Fer op de bank die misschien dus ook nog problemen heeft met justitie. Zou mooi kut zijn.
Twente kan niet echt meer water bij de wijn gaan doen omdat Everton nu een beetje termijnbetaling wil. Snap niet dat zulke sneue clubs pas zo laat bekendmaken dat ze eigenlijk het geld niet hebben. Waardeloos beleid
Betalingstermijnen zijn heel normaal tegenwoordig, niemand heeft miljoenen klaarliggen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Op Twitter vroegen allerlei Everton-fans zich al af waar de club dat geld vandaan moest halen. Nu weten we het. Ze hebben het gewoon niet.
maar daar gaat Ome Joop dus blijkbaar niet mee akkoordquote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Betalingstermijnen zijn heel normaal tegenwoordig, niemand heeft miljoenen klaarliggen.
Rauwnald begint zich er nu ook tegenaan te bemiemelen. Ziet zes ton aan z'n neus voorbij gaan.quote:"Bij Feyenoord zou ook nog wat kunnen gebeuren"
De transfer van Leroy Fer is nog niet afgerond, maar Ronald Koeman laat alvast weten verbaasd te zijn als de middenvelder FC Twente daadwerkelijk al gaat verlaten. "Ik ben daar wel door verrast, al gun ik het hem natuurlijk zeker", zei de Feyenoord-trainer dinsdag.
Fer verruilde Feyenoord anderhalf jaar geleden voor FC Twente, dat hem uiteindelijk naar een Europese topclub zou moeten leiden. "Je kunt je wel afvragen of zijn verhaal van destijds over het maken van een tussenstap klopte", zegt Koeman tegen NUsport. "Ik denk het niet, want hij is nu alweer weg bij Twente."
De onderhandelingen tussen FC Twente en Everton zouden momenteel vastzitten vanwege eisen over de manier van betalen. Feyenoord mag - als de deal doorgang vindt - zo'n 600.000 euro bijschrijven. "Dat is alleen maar mooi voor de club", zegt Koeman. "Ik wens Fer ook veel succes, want in die korte periode heb ik goed met hem gewerkt."
Koeman houdt de ontwikkelingen rondom Fer nauwgezet in de gaten. "Als eenmaal dat balletje gaat rollen, weet je het nooit", zegt hij over de transfermarkt. "Bij ons zou ook nog weleens wat kunnen gebeuren", hield de coach het spannend.
http://www.voetbalprimeur(...)-wat-kunnen-gebeuren
SuperJoop speelt een explosief potje transferpoker en Martin van Geel zit onder de tafel te wachten tot de kruimels vallen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:44 schreef Momo... het volgende:
Of ome Joop probeert met rookgordijnen Heerenveen verder af te dingen.
quote:Fer teruggekeerd naar Enschede
Leroy Fer is dinsdagavond teruggekeerd naar Nederland, dat meldt de Liverpool Echo. FC Twente en Everton hebben nog geen akkoord bereikt, waardoor de 23-jarige middenvelder teleurgesteld is teruggekeerd.
Er kwam een kink in de kabel na de medische keuring. Daarbij kwamen knieproblemen aan het licht. Fer onderging in september een meniscusoperatie en Everton vreest voor problemen op de lange termijn.
De nummer vijf van de Premier League krabbelde daarom terug en wilde niet voldoen aan de transfersom van tien miljoen euro. The Toffees willen geen riscio nemen en zekerheid inbouwen. Everton wil daarom in termijnen betalen, een lager bedrag overmaken en clausules inbouwen. Zo zou FC Twente een x-bedrag krijgen als Fer een bepaald aantal wedstrijden heeft gespeeld. FC Twente weigerde opnieuw te onderhandelen over de transfersom.
Ondanks de moeizame onderhandelingen hoopt Everton de deal binnen 24 uur af te ronden. Als FC Twente echter bij haar standpunt blijft, dan zoekt Everton naar alternatieven en blijft Fer in Enschede. Fer keek al uit naar zijn transfer en was dinsdagmiddag voor de laatste gesprekken op Goodison Park.
quote:
Juist ja. Wij hebben Feyenoord vernederd door hun sterspelers en topspeler weg te halen en voor een dikke winst door te verkopen. Daarom zijn alle Feyenoordsupporters zo op hun kleine piemeltjes getrapt en noemen ze Fer nog steeds Ferrader en dat soort sneue dingen. Ze zijn jaloers dat hun clubje links is ingehaald door Twente op financieel en sportief vlak.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heeft Martin Joopie al anaal vernederd door hem niet enkel meer dan 2x zo veel dan gewenst te laten betalen maar ook nog een doorverkooppercentage te bedingen, krijgt hij dit er ook nog bovenop. Die zal het wel aan z'n hart krijgen
2,5 bieden en uiteindelijk 5,5 + 15% winst betalen, voor 1 jaartjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Juist ja. Wij hebben Feyenoord vernederd door hun sterspelers en topspeler weg te halen en voor een dikke winst door te verkopen. Daarom zijn alle Feyenoordsupporters zo op hun kleine piemeltjes getrapt en noemen ze Fer nog steeds Ferrader en dat soort sneue dingen. Ze zijn jaloers dat hun clubje links is ingehaald door Twente op financieel en sportief vlak.
Ik weet niet waar je zo trots op bent, lijkt me sterk dat dat op van Geel is. Die man houdt er namelijk op z'n zachts gezegd een raar aankoopbeleid op na. Feyenoord heeft eventjes wat geld over en meteen wordt er grauwe middelmaat aangetrokken in de vorm van Immers, Vormer, Elabdelloui enzovoorts.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 23:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Juist ja. Wij hebben Feyenoord vernederd door hun sterspelers en topspeler weg te halen en voor een dikke winst door te verkopen. Daarom zijn alle Feyenoordsupporters zo op hun kleine piemeltjes getrapt en noemen ze Fer nog steeds Ferrader en dat soort sneue dingen. Ze zijn jaloers dat hun clubje links is ingehaald door Twente op financieel en sportief vlak.
Ik weet niet waar je zo trots op bent, lijkt me sterk dat dat op van Geel is. Die man houdt er namelijk op z'n zachts gezegd een raar aankoopbeleid op na. Feyenoord heeft eventjes wat geld over en meteen wordt er grauwe middelmaat aangetrokken in de vorm van Immers, Vormer, Elabdelloui enzovoorts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |