Ja, hij heeft ook nog niet getekend namelijk.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:07 schreef bambino het volgende:
Ik las op een website ook de tekst over Fer. En dan eronder een stuk of sex met dieren en een foto van het Twentse Ros die Fer van achter pakt.
Lijkt me sterk dat het daar enigszins mee te maken zou hebben, maar zou wel kloppen onder ernstig misdrijf. En dan komt het verhaal met dat paard ook niet bepaald goed uit
Het is en blijft een feyenoord website dus geen idee of het er ook maar iets mee te maken heeft.
http://www.feijenoordcasu(...)or-ernstig-incident/
Ik las op een website ook de tekst over Fer. En dan eronder een stuk of sex met dieren en een foto van het Twentse Ros die Fer van achter pakt.
Lijkt me sterk dat het daar enigszins mee te maken zou hebben, maar zou wel kloppen onder ernstig misdrijf. En dan komt het verhaal met dat paard ook niet bepaald goed uit
Het is en blijft een feyenoord website dus geen idee of het er ook maar iets mee te maken heeft.
Geweldigen troll Bambinoquote:Op maandag 28 januari 2013 22:07 schreef bambino het volgende:
Blijkbaar zijn er meer slechte lezers hierquote:Op maandag 28 januari 2013 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Geweldigen troll Bambino![]()
![]()
als je dit serieus denkt moet je professionele hulp gaan zoeken
quote:
Snap niet wat Twente met Wijnaldum aanmoet. Denk ook niet dat hij ideaal zou zijn voor Twente.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 13:39 schreef BeamofLight het volgende:
Wijnaldum ken je voor weinig hebben
Wordt er al een bedrag genoemd?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:45 schreef Buster91 het volgende:
Volgens de geleerden op de FC Twente fora moet het met Djuricic vanavond nog rond komen.. Heerenveen heeft ook al geld uitgegeven aan van den Berg van Zwolle, dus dat lijkt me ook wel een indicatie.
Rond de 4.quote:
Ja dat mag Heerenveen willen, maar je snapt zelf ook wel dat ze dat nooit gaan krijgen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:06 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Zes en een halve miljoen, is het niet?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja dat mag Heerenveen willen, maar je snapt zelf ook wel dat ze dat nooit gaan krijgen.
Hahaha, we zullen zien.quote:
Zeg eens waarom jij denkt van niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja dat mag Heerenveen willen, maar je snapt zelf ook wel dat ze dat nooit gaan krijgen.
Omdat Twente dat niet gaat betalen. Los van het feit dat ze dat geld waarschijnlijk niet eens hebben heeft Djuricic ook nog niet zo'n heel lang contract meer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:08 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Zeg eens waarom jij denkt van niet?
Heerenveen heeft ook 16 miljoen gekregen voor Sulejmani, een flink bedrag voor Alves etc.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Omdat Twente dat niet gaat betalen. Los van het feit dat ze dat geld waarschijnlijk niet eens hebben heeft Djuricic ook nog niet zo'n heel lang contract meer.
Verder heeft Heerenveen hier op ingezet, dan weet je dat het altijd lager gaat uitvallen.
Dat waren andere tijden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:16 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Heerenveen heeft ook 16 miljoen gekregen voor Sulejmani, een flink bedrag voor Alves etc.
Nee, was een gerucht dat AS Roma Chadli wilde halen als ManC een speler van Roma zou halen. Weet zo niet precies welke dat was.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:21 schreef Momo... het volgende:
Op twitter zeggen ze nu ook dat Chaldi voor 7 miljoen is verkocht aan Manchester City![]()
![]()
Dat je dingen van Twitter serieus neemt, dat is nog ongeloofwaardiger dan de Engelse tabloids.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:21 schreef Momo... het volgende:
Op twitter zeggen ze nu ook dat Chadli voor 7 miljoen is verkocht aan Manchester City![]()
![]()
Ik neem het ook niet serieus, meer als wat voor een onzin daar gepost wordtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:23 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Dat je dingen van Twitter serieus neemt, dat is nog ongeloofwaardiger dan de Engelse tabloids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |