late quote maarquote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef Muto het volgende:
Ik ga Ollie voor mijn vriendin kopen. Ollie weerspiegelt mijn vriendin en ik in één: ik heb een grote slurf en zij is dik.
Ze zullen een keer iets nakomen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:18 schreef Caland het volgende:
Die zwarte coating was trouwens helemaal niet verwijderd.![]()
Bestuur tegen de muur.
Ik heb er een stuk of 40-45 meegejat.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze zullen een keer iets nakomen.
Ik heb trouwens helemaal geen sjaaltje kunnen bemachtigen.
Ik kreeg er zo'n tien toegeworpen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Jullie zijn die lijers dus. Maar goed dat ik er geen ben tegen gekomen met meer dan 1 sjaal om de nek. Had er gewoon een opgeëist.quote:
Ik heb er maar eentje meegenomen. Maar ik wilde ook voor een keer in mijn leven de 40-45-opmerking posten. Maar er waren inderdaad veel die echt heel wat sjaaltjes hadden. Erg sneuquote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Jullie zijn die lijers dus. Maar goed dat ik er geen ben tegen gekomen met meer dan 1 sjaal om de nek. Had er gewoon een opgeëist.
Plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef Happel het volgende:
Dan krijg je dus zulke figuren: http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Doodmaken.
Dan koop ik hem liever voor 12,50 in de fanshop. Zielige mensen die ze op marktplaats zetten.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef Happel het volgende:
Dan krijg je dus zulke figuren: http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Doodmaken.
Kan dat niet op lunaticnews gezet worden ofzo incl. telnr, jij hebt vast de connecties daarvoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef Happel het volgende:
Doodmaken.
Moet wel lukken inderdaad. Zal eens gaan mailen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan dat niet op lunaticnews gezet worden ofzo incl. telnr, jij hebt vast de connecties daarvoor.
Dan ben je gewoon een treurwilg. Zo een paar euro proberen te verdienen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan koop ik hem liever voor 12,50 in de fanshop. Zielige mensen die ze op marktplaats zetten.
had jij petje op?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:14 schreef DonRaja het volgende:
Immers...
En kan iemand me iets goeds noemen dat KO Fernandez heeft gedaan?![]()
Wel paar lekker felle tackles van Boetius op Fer.
Edit...
Kansloos.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef Happel het volgende:
Doodmaken.
Ik heb er één over. Hebben?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Trieste figuren...quote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef Happel het volgende:
Doodmaken.
Gieren.quote:
quote:
Als het niet teveel moeite is, graag ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb er één over. Hebben?.
Edit: even voor de duidelijkheid, ik heb er dus 2 (een van mijn chick en een van mij, we waren beide in het stadion). Die van mijn chick wil ik aan Happel opofferen.
Post, PSV-uit in de beker (hebbie kaartje voor mequote:Op zondag 27 januari 2013 21:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Als het niet teveel moeite is, graag ja.
PSV thuis. Uit ga ik niet. Twee kaarten was sowieso moeilijk geworden.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Post, PSV-uit in de beker (hebbie kaartje voor me![]()
dat wordt 'm niet ben ik bang) of PSV-thuis (de PEC, AZ en Willem II zit ik namelijk in het buitenland*O* )?
Let me know..
Doen we dan. Kan ook op de post gooien maar dan kan ik ook zomaar hoolies naar je huisadres sturen dit datquote:Op zondag 27 januari 2013 21:24 schreef Happel het volgende:
[..]
PSV thuis. Uit ga ik niet. Twee kaarten was sowieso moeilijk geworden.
Ach, doet ik gewoon werkadres. Is ook geen probleem.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doen we dan. Kan ook op de post gooien maar dan kan ik ook zomaar hoolies naar je huisadres sturen dit dat.
.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, doet ik gewoon werkadres. Is ook geen probleem.
Doe maar whatsappje. Stuur ik m op.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, doet ik gewoon werkadres. Is ook geen probleem.
Ach men ziet tekortkomingen eerder door de vingers als een speler technisch begaafd is maar inzicht mist dan andersom.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:24 schreef PIETR het volgende:
Als Koeman Immers opstelt woensdag maakt ie zichzelf compleet belachelijk. Liet vandaag wederom zien dat hij het niveau niet aan kan.
Komt Immers weer met: als die ballen erin gaan zijn de rollen weer omgedraaid. Nee simpele, iedereen ziet dat je niet kan voetballen.
Ruud ruud ruud in de basis!
De arme jongenquote:Fer vindt 'Ferrader' niet leuk: 'Verzin maar iets anders'
Leroy Fer kreeg in de laatste minuut van de wedstrijd tegen Feyenoord nog een enorme kans op de winnende treffer. Dat zou wat zijn geweest, uitgerekend tegen zijn oude ploeg in De Kuip. Terwijl de middenvelder van FC Twente het veld verliet, daalde het ‘Ferrader’ voor de zoveelste keer over hem heen.
Nog steeds wordt het hem niet in dank afgenomen dat hij anderhalf jaar geleden voor FC Twente koos.
Fer klapte naar het publiek, het was cynisch bedoeld. ,,Ik had deze reactie verwacht, Feyenoord-supporters zijn heel emotioneel. Ik vind het jammer, want ik heb hier jaren gespeeld en heb ze niets kwaads gedaan. Ik ben wel klaar met dat ‘Ferrader’, laten ze ermee stoppen of iets anders verzinnen."
I see what you did there.quote:
Ok, ritmo.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Schandalig slechte wedstrijd weer. Als die moffen even gas gegeven hadden was het 0-3 geworden.
Scorend vermogen is 0,0 en creatief ook dramatisch. Immers was vooral weer goed in kansen voor open goal missen
Dus dit. Actie + steekpassje op de Pel in de eerste helft was echt kankergeil.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef Caland het volgende:
Ik vond Achahbar het prima invullen, kan tenminste combineren met zijn medespelers, maakte vaak ruimte voor Jan. Die er dan weer geen kut mee deed.
Bracht wel meer creativiteit dan Schakenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef Bombvis het volgende:
Achahbar is gewoon geen buitenspeler, dat zag je vandaag keer op keer. Achahbar is denk ik veel beter op de plek van Immers, maar dan zal je toch met Rubinho/Verhoek/De Teen (als die ooit nog fit wordt) op rechtsbuiten moeten spelen
En dan speel je nog tegen Twente. Ik hoop dat hij gewoon mag blijven staan, vond het echt een verademing. Ziekelijk balvast ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dus dit. Actie + steekpassje op de Pel in de eerste helft was echt kankergeil.
Zit veel meer voetbal en dreiging in dan wanneer je met Schaken speelt.
Ik heb je ontmaskerd Loek.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Schandalig slechte wedstrijd weer. Als die moffen even gas gegeven hadden was het 0-3 geworden.
Scorend vermogen is 0,0 en creatief ook dramatisch. Immers was vooral weer goed in kansen voor open goal missen
Pelle doesn't agree, die vond dat Achahbar toch wel wat vaker een pass had mogen geven.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef Caland het volgende:
Ik vond Achahbar het prima invullen, kan tenminste combineren met zijn medespelers, maakte vaak ruimte voor Jan. Die er dan weer geen kut mee deed.
DAT ZEI IK PRECIES ZO.quote:
Pelle maakt dat soort gebaren bij elke aanval, dat is een beetje zijn handelsmerk.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Pelle doesn't agree, die vond dat Achahbar toch wel wat vaker een pass had mogen geven.
Ging vanaf de 65e minuut teveel pingelen, ook iets wat ik al zei in het topic.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Pelle doesn't agree, die vond dat Achahbar toch wel wat vaker een pass had mogen geven.
Schaken komt geen lantaarnpaal voorbij man. Geef dan lekker Achahbar de kans, want die jongen kan verschrikkelijk goed voetballen en heeft eigenlijk nooit een echte kans gehad.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan speel je nog tegen Twente. Ik hoop dat hij gewoon mag blijven staan, vond het echt een verademing. Ziekelijk balvast ook.
Tuurlijk gaat hij ook wat mindere wedstrijden spelen, maar ik hoef me dan gelukkig niet meer te ergeren aan die overbetaalde Schaken.
Lekker boeiend.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef Muto het volgende:
Ah. Aanklager start een onderzoek tegen vuurwerkgeluiden.
Vandaag viel het zelfs mij op, maar hij staat sinds Ajax ook wel een beetje op een eilandje vind ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Pelle maakt dat soort gebaren bij elke aanval, dat is een beetje zijn handelsmerk.
Al ging hij op een gegeven moment wel helemaal loco op Jan trouwens.
Ik stel een onderzoek in tegen de Aanklager.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef Muto het volgende:
Sinds Ajaxquote:Op zondag 27 januari 2013 22:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vandaag viel het zelfs mij op, maar hij staat sinds Ajax ook wel een beetje op een eilandje vind ik.
Ik heb echt nog een minuut naar vuurwerk in de Kuip gezocht tot ik me bedacht waarom die geluiden er waren..quote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef Muto het volgende:
Het 'zonder trommel zijn ze stil' bleek nog waarheid ook. Al heb ik ze wel gehoord in de laatste 10 minuten.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen dat het "C'mon Twente" uit hun kelen klinkt als "kan-ker twente, kan-ker twente".
Zou je eigenlijk 4-4-2 moeten spelen met een afmaker voor Pellé.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef Helpmefok het volgende:
Probleem waardoor Pellé nauwelijks tot scoren komt is juist omdat hij de enige man is die steeds aanspeelbaar is. Dan moet hij hem afleggen op een andere gozert, en kan hij dus al niet meer naar de goal draaien of staat er veel te ver vanaf.
In een 4-4-2 heb je geen reet aan Pelle denk ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk 4-4-2 moeten spelen met een afmaker voor Pellé.
Guidetti?
Nee, je moet gewoon een 10 hebben die het werk doet wat Pellé nu doet. Of juist iemand die ervoor zorgt dat zo weinig mogelijk ballen door de lucht moeten, zoals Ahmadi deed vorig jaar.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk 4-4-2 moeten spelen met een afmaker voor Pellé.
Guidetti?
Daar is de grap ook wel van weg, vind ik.quote:
Tegen de ramen was nog plek zat.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:20 schreef Caland het volgende:
Het vak leek wel nagenoeg uitverkocht trouwens maar blijkbaar kunnen er 400 man meer in.
Jawel. En terecht, want de mongooltjes vonden het nodig te gooien met bier en ijsballen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:22 schreef Caland het volgende:
En er hing geen net voor geloof ik of wel?
Wel gezien geloof ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:22 schreef Caland het volgende:
En er hing geen net voor geloof ik of wel?
Zouden wij ook doen. Maar i.p.v. bier bekers pis.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jawel. En terecht, want de mongooltjes vonden het nodig te gooien met bier en ijsballen.
Ah oke, vond het al raar maar je kan het niet echt zien als je aan de overkant staat.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jawel. En terecht, want de mongooltjes vonden het nodig te gooien met bier en ijsballen.
True, maar dat maakt ze niet minder mongooltjesquote:Op zondag 27 januari 2013 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zouden wij ook doen. Maar i.p.v. bier bekers pis.
Wat?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb je ontmaskerd Loek.. Had je maar niet dom moeten lullen dat je al 100 jaar op katendrecht woont.
.
Die graziano die naast jou stond, volgens mij heb ik die gezienquote:
10 rijen naar onder, dan aan de rechterkant ergensquote:
Jaaaaaaaaaquote:Op zondag 27 januari 2013 23:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
10 rijen naar onder, dan aan de rechterkant ergens
nee had geen muts opquote:Op zondag 27 januari 2013 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa. Die Graziano-dude heb ik gezien. Wie was jij, was jij die hollander met die muts op, beetje bolle rode wangen?
rechts en we stonden de hele tijdquote:Op zondag 27 januari 2013 23:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zat je links of rechts van die grazianodude?
Ja klopt jullie stonden. Whehe, ik heb jou gezie-hien.quote:
jou heb ik gemist, don-raja heb ik volgens mij gezien danquote:Op zondag 27 januari 2013 23:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja klopt jullie stonden. Whehe, ik heb jou gezie-hien..
Die mihaylov werd lekker uit zijn spel gehaal hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:25 schreef Aldo-MC het volgende:
Toch blijft dit een vieze foto:ieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Oh dan stond je op het veld, ik stond op rij 9...quote:Op zondag 27 januari 2013 23:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
10 rijen naar onder, dan aan de rechterkant ergens
Vitesse hun bod was toch afgewezen ?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:50 schreef OProg het volgende:
VVV en PEC willen Kaj Ramsteijn huren voor het komende half jaar, hetgeen goed zou zijn voor de ervaring.
En Vitesse schijnt weer een poging te gaan doen de kindsoldaat direct over te laten komen.
veel werk dat ding manquote:
Daar heeft Van Geel niet eens reactie op gegeven omdat het schijnbaar een belachelijk bod was.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vitesse hun bod was toch afgewezen ?
Niet alleen de details. Hoeveel werk hebben de mannen er weer ingestopt, niets dan lof & respect.quote:
Vriend van mijn oom had na afloop ook nog een paar kletsnat geregende sjaaltjes op Y3 meegenomen (die waren sowieso blijven liggen). Hij zou ze aan de stoelen van zijn neuzen-collega's binden.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:36 schreef onlogisch het volgende:
Wat een hoop triest volk met die sjaaltjes zeg. Er liep er zelfs 1 zijn Jumbotas te vullen
Ik zeg nog tegen 'm : Was 1 niet voldoende? Kijkt ie me aan alsof ik een één of andere rare opmerking maak.
Ik zou me kapot schamen als ik er zo bij zou lopen zeg
Respect voor de makers van dat doek hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef Happel het volgende:
De mooiste club die er is.
[ afbeelding ]
http://www.defeijenoorder.nl/2012-13/sterk-in-nederland-1908/
quote:Clasie dwingt respect af
Feyenoord zakte gisteren naar plek vijf op de ranglijst. Toch heerste er na het gelijkspel (0-0) tegen FC Twente vooral optimisme in de Kuip. De Rotterdamse ploeg, met acht zelf opgeleide spelers in de basiself, herstelde zich na vorige week en verdiende de overwinning. Jordy Clasie blinkte opnieuw uit. De kleine middenvelder ontpopt zich in een sneltreinvaart tot dé grote leider van Feyenoord.
Toen Clasie gisteren na de wedstrijd op weg was naar sponsorverplichtingen in een businessunit greep Twente speler Leroy Fer hem opeens stevig vast. Er volgde een schaterlach en een welgemeende omhelzing. De blik van de international van FC Twente verraadde vooral diepe waardering en respect voor zijn voormalige ploeggenoot, die in de Kuip een steeds belangrijkere rol vervult.
Toen Fer de Kuip anderhalf jaar geleden verliet, moest Clasie alles nog bewijzen in Rotterdam. Maar de kleine Haarlemmer is inmiddels uitgegroeid tot de ware leider van Feyenoord. Zoals hij gisteren wéér de dirigent op het middenveld was, zo zal bondscoach Louis van Gaal straks een rol voor hem in petto hebben bij Oranje. En zo wekt het ook geen verbazing dat Feyenoord en de speler praten over het openbreken van zijn contract, waar de clubleiding Clasie financiële waardering zou kunnen geven voor zijn groei als sleutelspeler.
,,Zoals Clasie vandaag speelde, echt héél sterk,'' oordeelde ook Cor Pot gisteren. De coach van Jong Oranje keek namens de KNVB aandachtig naar de middenvelder, die volgende week met het Nederlands elftal tegen Italië oefent.
Vorige week in de Arena won Clasie definitief het respect van zijn ploeggenoten. Halverwege de Klassieker sprak Clasie harde, maar rake woorden toen de ploeg met 2-0 achter moest gaan rusten in Amsterdam. Om dat vervolgens een dag later tijdens de nabespreking nog eens man en paard te noemen. ,,Jordy liet zich inderdaad wel gelden,'' zei aanvoerder Stefan de Vrij over die kenmerkende momenten.
Clasie had zich gestoord aan het feit dat Feyenoord in Amsterdam niet als een hecht team had geopereerd. Dat moest anders tegen FC Twente. ,,Of ik mij een leider voel van Feyenoord?,'' vraagt Clasie. ,,Nee, dat niet eigenlijk. Er zijn meer spelers die er zo voor staan als ik, met veel wedstrijden achter hun naam en de status van international. Maar soms zal er een speler zijn die de ploeg op sleeptouw neemt. Of eentje die het meeste praat in de kleedkamer. Wat belangrijker is, is dat wij als één team blijven spelen.''
Zijn ze zich niet de tyfus geschrokken de eerste keer dat jij je vuvuzela opentrok?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:39 schreef Helpmefok het volgende:
Naast mij stonden twee jochies die voor het eerst in De Kuip waren. Echt 11 jaar en 14 ofzo. Zo schattig, twee tassen vol met Feijenoordspul. Hadden dus geen sjaaltje kunnen bemachtigen. Achter me stond een of andere krankzinnige malloot met een tas die uitpuilde.
"Ja die zijn voor mijn zoons".
'En zijn je zoons hier...'
"Nou nee, maar..."
'... dan zijn ze dus voor deze twee jonge heren'
Kankerend stond hij ze toch maar af.
Die jochies helemaal op van de spanning joh. Vooral die 14-jarige knul was nog best intelligent, snapte echt hoe het spelletje gespeeld werd. Kende ook alle jeugdspelers bij naam: zo wist hij woudenberg, sleegers en singh (liepen warm) feilloos van elkaar te onderscheiden en zei hij: 'he nee he, niet Fernandez. Boëtius speelt net zo'n goede pot'.
Was leuk om te zien. In de rust wilden ze wat eten maar ik gok dat ze al het geld dat ze van papa mee gekregen hadden al verbrast hadden in de rust, dus heb ik ze maar een zooitje munten gegeven. Kwamen in ieder geval met gevulde buiken terug die twee..
Toen werd me nog gevraagd: "meneer, wilt u soms een kauwgompje?". Echt leuk, van die welopgevoede jochies. En de hele tijd zag je de spanning op die koppies, ze wilden zó graag dat Feijenoord scoorde.
Ja, was mooi om mee te maken. Doet je beseffen hoe belangrijk het is dat je eigen kinderen De Kuip ooit ook nog van binnen mee gaan maken...
"Meneer u heeft wel een harde stem zeg". Daarna begonnen ze zachtjes Mihaylov ook voor homo uit te maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn ze zich niet de tyfus geschrokken de eerste keer dat jij je vuvuzela opentrok?
Ik heb verhalen aangehoord over wedstrijden in de jaren '70 waar mijn entourage nog bij was geweest.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Meneer u heeft wel een harde stem zeg". Daarna begonnen ze zachtjes Mihaylov ook voor homo uit te maken.
Zo kwam na een wedstrijd ooit een jochie naar m'n pa toe met de woorden: bedankt meneer, ik heb nog nooit zoveel nieuwe scheldwoorden geleerdquote:Op maandag 28 januari 2013 10:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Meneer u heeft wel een harde stem zeg". Daarna begonnen ze zachtjes Mihaylov ook voor homo uit te maken.
Ook niet verkeerd. EC1 verhalen zijn ook altijd leuk om aan te horen.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb verhalen aangehoord over wedstrijden in de jaren '70 waar mijn entourage nog bij was geweest.
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo kwam na een wedstrijd ooit een jochie naar m'n pa toe met de woorden: bedankt meneer, ik heb nog nooit zoveel nieuwe scheldwoorden geleerd
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo kwam na een wedstrijd ooit een jochie naar m'n pa toe met de woorden: bedankt meneer, ik heb nog nooit zoveel nieuwe scheldwoorden geleerd
Was wel ok, maar de boeren boven ons waren vaak goed hoorbaar.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:47 schreef SjaakBauer het volgende:
HMF, hoe was de sfeer op Y3? Werd er nog een beetje meegedaan?
Kreeg het vak wel een beetje los. Ook de "jordi clasie, tudududu" die ik inzette werd ineens massaal gedragen door heelY en bovenliggende vakken (Clasie haalde een bal van de lijn).quote:Op maandag 28 januari 2013 10:47 schreef SjaakBauer het volgende:
HMF, hoe was de sfeer op Y3? Werd er nog een beetje meegedaan?
Ik vond het wel ok, maar ik ben dan ook O en N gewend. Daar kijkt men je streng aan als je te hard roept.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kreeg het vak wel een beetje los. Ook de "jordi clasie, tudududu" die ik inzette werd ineens massaal gedragen door heelY en bovenliggende vakken (Clasie haalde een bal van de lijn).
Maar verder zaadsfeertje.
Toch jammer dat je vanaf die kant weinig geluid hebtquote:Op maandag 28 januari 2013 10:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kreeg het vak wel een beetje los. Ook de "jordi clasie, tudududu" die ik inzette werd ineens massaal gedragen door heelY en bovenliggende vakken (Clasie haalde een bal van de lijn).
Maar verder zaadsfeertje.
Is ook wel logisch toch. Losse kaartverkoop vakken, veel dagjesvolk.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Toch jammer dat je vanaf die kant weinig geluid hebt
Ligt echt aan de wedstrijd. Er zijn daar geen natural born leaders weet je. Kijk, ik sta er veel vaker de laatste tijd omdat ik op Z4 maar één seizoenskaart heb. Wil ik iemand meenemen ben ik dus de sjaak. Komend seizoen koop ik dus gewoon standaard 2 SCC'squote:Op maandag 28 januari 2013 10:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Toch jammer dat je vanaf die kant weinig geluid hebt
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Is ook wel logisch toch. Losse kaartverkoop vakken, veel dagjesvolk.
De volgende keer neem ik gewoon mijn megafoon mee, trek mijn shirt uit en ga met mijn rug naar het veld toe een beetje schreeuwen.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ligt echt aan de wedstrijd. Er zijn daar geen natural born leaders weet je. Kijk, ik sta er veel vaker de laatste tijd omdat ik op Z4 maar één seizoenskaart heb. Wil ik iemand meenemen ben ik dus de sjaak. Komend seizoen koop ik dus gewoon standaard 2 SCC's.
Maar ook ik sta daar normaal niet om de boel op te hitsen. Het gebrek aan zulke mensen is verneukeratief.
Ik denk dat ik een trommel mee neem. BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De volgende keer neem ik gewoon mijn megafoon mee, trek mijn shirt uit en ga met mijn rug naar het veld toe een beetje schreeuwen.
Dat gaat de sfeer wel helpen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een trommel mee neem. BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM.
Komt de sfeer vast ten goede.
Ik had eerst niet door dat er 2 uitvakken waren en wilde al roepen sinds wanneer wij ook van de tyfustrommels hadden...quote:Op maandag 28 januari 2013 10:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De volgende keer neem ik gewoon mijn megafoon mee, trek mijn shirt uit en ga met mijn rug naar het veld toe een beetje schreeuwen.
Dat gaat de sfeer wel helpen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had eerst niet door dat er 2 uitvakken waren en wilde al roepen sinds wanneer wij ook van de tyfustrommels hadden...
Waarom wil je van X naar W verhuizen?quote:Op maandag 28 januari 2013 10:55 schreef Caland het volgende:
Ik wil denk ik volgend jaar op W gaan staan, kan je daar eigenlijk ook 1 minuut voor de wedstrijd binnen wandelen en dat je nog plek zat heb?
Het toch het idee dat het daar in de hoeken altijd wat sneller vol is.
Ja. W1 is wel fucking druk (zeer goeie sfeer ^^) maar 1 minuut voor tijd kan je je altijd nog naar voren wurmen. Zeker als je op de trap blijft staan ipv echt voor een stoeltje.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:55 schreef Caland het volgende:
Ik wil denk ik volgend jaar op W gaan staan, kan je daar eigenlijk ook 1 minuut voor de wedstrijd binnen wandelen en dat je nog plek zat heb?
Het toch het idee dat het daar in de hoeken altijd wat sneller vol is.
De enige valide reden om trommels te hebben is om samen met wat trompetgeschal HMF z'n entree op de tribune van de Kuip te begeleiden.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had eerst niet door dat er 2 uitvakken waren en wilde al roepen sinds wanneer wij ook van de tyfustrommels hadden...
Ik heb thuis nog de Feijenoorders liggen van de gehele CL-reeks en Uefa Cup reeks toendertijd. BLijft mooi om door te lezen 1x in de zoveel tijd.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb verhalen aangehoord over wedstrijden in de jaren '70 waar mijn entourage nog bij was geweest.
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige valide reden om trommels op de tribune te hebben is om samen met wat trompetgeschal HMF z'n entree op de tribune van de Kuip te begeleiden.
Keer wat anders, iets beter overzicht. X is een beetje een tamme bende geworden.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom wil je van X naar W verhuizen?
Dat is wel een minpunt dan. Op X heb je eigenlijk bijna altij ruime keuze, zelfs als je te laat binnen komt. Veel gasten klimmen via X op bijvoorbeeld de bovenliggende vakken.quote:Op maandag 28 januari 2013 10:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. W1 is wel fucking druk (zeer goeie sfeer ^^) maar 1 minuut voor tijd kan je je altijd nog naar voren wurmen. Zeker als je op de trap blijft staan ipv echt voor een stoeltje.
Waar ga jij naar toe?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:01 schreef Helpmefok het volgende:
Ik vertrek trouwens van Z4 dit seizoen man. Al die teringpuistenpubers die op Z komen staan. Een druk kippenhok is het.
N is wel wat voor jou.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:01 schreef Helpmefok het volgende:
Ik vertrek trouwens van Z4 dit seizoen man. Al die teringpuistenpubers die op Z komen staan. Een druk kippenhok is het.
Tja, minpunt... Ik vind gezelligheid > zekerheid op een 100% goeie plek als je T minus 1 minute binnen komt. Daarentegen ben ik nooit één minuut voordat de wedstrijd begint op W1quote:Op maandag 28 januari 2013 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Keer wat anders, iets beter overzicht. X is een beetje een tamme bende geworden.
[..]
Dat is wel een minpunt dan. Op X heb je eigenlijk bijna altij ruime keuze, zelfs als je te laat binnen komt. Veel gasten klimmen via X op bijvoorbeeld de bovenliggende vakken.
Tweede ringquote:Op maandag 28 januari 2013 11:03 schreef Caland het volgende:
Met dat nieuwe uitvak is het natuurlijk ook wel leuk om naar JJ te gaan verhuizen. Vind ik wel iets voor jou HMF.
Kom naar W1 man veul gezelligerquote:Op maandag 28 januari 2013 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vertel, N? Duur vak ofzo? Geen sfeer? Of wat?
Ik ga naar W2 denk ik..
Hekkie overklauteren en je staat op W1, dat komt wel goedquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:39 schreef Helpmefok het volgende:
Naast mij stonden twee jochies die voor het eerst in De Kuip waren. Echt 11 jaar en 14 ofzo. Zo schattig, twee tassen vol met Feijenoordspul. Hadden dus geen sjaaltje kunnen bemachtigen. Achter me stond een of andere krankzinnige malloot met een tas die uitpuilde.
"Nou nee, maar..."
Die jochies helemaal op van de spanning joh. Vooral die 14-jarige knul was nog best intelligent, snapte echt hoe het spelletje gespeeld werd. Kende ook alle jeugdspelers bij naam: zo wist hij woudenberg, sleegers en singh (liepen warm) feilloos van elkaar te onderscheiden en zei hij: 'he nee he, niet Fernandez. Boëtius speelt net zo'n goede pot'.
Was leuk om te zien. In de rust wilden ze wat eten maar ik gok dat ze al het geld dat ze van papa mee gekregen hadden al verbrast hadden in de rust, dus heb ik ze maar een zooitje munten gegeven. Kwamen in ieder geval met gevulde buiken terug die twee..
Toen werd me nog gevraagd: "meneer, wilt u soms een kauwgompje?". Echt leuk, van die welopgevoede jochies. En de hele tijd zag je de spanning op die koppies, ze wilden zó graag dat Feijenoord scoorde.
Ja, was mooi om mee te maken. Doet je beseffen hoe belangrijk het is dat je eigen kinderen De Kuip ooit ook nog van binnen mee gaan maken...
Duur en 0,0 sfeer, wel goed zicht.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vertel, N? Duur vak ofzo? Geen sfeer? Of wat?
Ik ga naar W2 denk ik..
Ik denk dat ik maar gewoon op X blijf dan. Liever lui dan moequote:Op maandag 28 januari 2013 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, minpunt... Ik vind gezelligheid > zekerheid op een 100% goeie plek als je T minus 1 minute binnen komt. Daarentegen ben ik nooit één minuut voordat de wedstrijd begint op W1
W2 lul, W2. Alles wat je wil en beter zicht.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar gewoon op X blijf dan. Liever lui dan moe
En ruim voor de wedstrijd aanwezig zijn heb ik wel een beetje gehad, alleen nog bij speciale wedstrijden ben ik er wel 3 kwartier van tevoren ofzo.
Dat is ook de reden dat ik los vaker N of O koop. Zicht is bijna perfect.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Duur en 0,0 sfeer, wel goed zicht.
Volgens mij loopt dat ook wel redelijk snel vol.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
W2 lul, W2. Alles wat je wil en beter zicht.
Je klinkt inderdaad bijna als een voorstander van stoelnummering, ik wilde het niet zeggenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij loopt dat ook wel redelijk snel vol.
Ik zeg het is tijd voor stoelnummering en een nieuw stadion verdomme.
Is toch heerlijk man, niks mis mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
Snap sowieso de gekken niet die achter de goal gaan staan.
Met dakquote:Op maandag 28 januari 2013 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij loopt dat ook wel redelijk snel vol.
Ik zeg het is tijd voor stoelnummering en een nieuw stadion verdomme.
Zulk slecht zicht man.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man, niks mis mee.
Meest baggerplek ooit was op K, toen zat ik zo ongeveer tegen dat glas aan. Dan zie je dus echt geen hol.quote:
En dat zijn nog tyfusdure kaarten ookquote:Op maandag 28 januari 2013 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meest baggerplek ooit was op K, toen zat ik zo ongeveer tegen dat glas aan. Dan zie je dus echt geen hol.
Heb ook een keer los daar gezeten ja. Je kan je perfect op de wedstrijd concentreren in ieder geval.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik los vaker N of O koop. Zicht is bijna perfect.
Dat joch had er geen kaas van gegeten, Boetius speelde niet zo goed. Maar om dan Fernandez in te brengenquote:Op maandag 28 januari 2013 10:39 schreef Helpmefok het volgende:
"Nou nee, maar..."
Nu Caland nog naar W, en W wordt het fok! vakquote:Op maandag 28 januari 2013 11:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zit jij W2? Da's waar ook.. Zie ik je daar komend seizoen pik.
Ja ik vind dat niet zo heel boeiend. Als ik een wedstrij wil analyseren blijf ik wel thuis.quote:
Ik zat op N tegen Kiev. Heb het al eens verteld geloof ik, maar mijn vakgenoten keken mij pissig aan toen ik Cisse en KO voor teringnegers uitmaakte bij die ene kans waar ik geen platje meer van zal posten.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb ook een keer los daar gezeten ja. Je kan je perfect op de wedstrijd concentreren in ieder geval.
En bedankt lul, daar zat ik vroeger wel eens of Dquote:Op maandag 28 januari 2013 11:08 schreef Helpmefok het volgende:
Weet je waar echt jodenvolk zit? Op vak E..
Echt man, sinds die stoelnummering daar is. 'JE SIT OP MUH PLEKJUH DAAG'. Calm the fuck down bitch, het is 20 minuten voor de start van de wedstrijd.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
En bedankt lul, daar zat ik vroeger wel eens of D
Die wijven hebben het echt goed voor je verpest hequote:Op maandag 28 januari 2013 11:08 schreef Helpmefok het volgende:
Weet je waar echt jodenvolk zit? Op vak E..
quote:Op maandag 28 januari 2013 11:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
En bedankt lul, daar zat ik vroeger wel eens of D
FF tegen NAC (75 jarig bestaan kuip) was ook leuk. "Heb jij in een kerkkoor gezeten ofzo, jezusmina. Die stem van jou draagt door het halve stadion gek".quote:Op maandag 28 januari 2013 11:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zat op N tegen Kiev. Heb het al eens verteld geloof ik, maar mijn vakgenoten keken mij pissig aan toen ik Cisse en KO voor teringnegers uitmaakte bij die ene kans waar ik geen platje meer van zal posten.
Die pot tegen ADO ook. Ik zal die grafkoppen van die bijdehante wijven met die kort en pittige kapsels niet meer vergeten.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt man, sinds die stoelnummering daar is. 'JE SIT OP MUH PLEKJUH DAAG'. Calm the fuck down bitch, het is 20 minuten voor de start van de wedstrijd.
Dat bedoel ik manquote:Op maandag 28 januari 2013 11:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die pot tegen ADO ook. Ik zal die grafkoppen van die bijdehante wijven met die kort en pittige kapsels niet meer vergeten.
Ik zat die wedstrijd ook op N ja. Die kans inderdaad.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zat op N tegen Kiev. Heb het al eens verteld geloof ik, maar mijn vakgenoten keken mij pissig aan toen ik Cisse en KO voor teringnegers uitmaakte bij die ene kans waar ik geen platje meer van zal posten.
Ja man, weggestuurd worden door 50-jarige vrouwen met kort haar dat knalrood geverfd is.... Dat is al één ding. Maar vervolgens niet zien dat ik er langs kan en zeggen "ga je nou nog weg of niet", waarop ik reageer met "denk je dat ik godverdomme over hem heen ga klimmen ofzo", waardoor ze nog net niet in tranen uitbarst... Kankerdetering hé.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die wijven hebben het echt goed voor je verpest he
Dan kan je idd net zo goed op X blijven zitten. W1 is exact hetzelfde, alleen je hebt (denk ik) iets beter zicht op de wedstrijd. Sfeer is über, alleen als je liever lui dan moe bent, en één min van te voren aan komt, tja dan moet je je naar voren wurmen. Op W2 is dat overigens niet anders. Alleen de gezelligheid W1 > W2.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik vind dat niet zo heel boeiend. Als ik een wedstrij wil analyseren blijf ik wel thuis.
Het is wel episch als het een beetje een lekkere sfeer is.
Letterlijk het gevoel hebben dat je de ploeg naar voren schreeuwt, aangezien het meeste daar toch begint.
En zoals ik zei, je kan lekker een minuutje voor de wedstrijd binnen wandelen, niks aan het handje.
Serieus, die teringwijven hadden zo'n enorm grote bek man. Ik had die zo graag een schuif over die stoeltjes voor ze gegeven. En die magere tweeling die helemaal vooraan zat? Dat waren ook 2 rare wijven man, die spoorden dus echt totaal niet.quote:
Die blonde tokkiesnol bedoel je met dat bruinharige wijf ernaast? Godverdomme, ik moet nog lachen als ik eraan denk. Die uitgemergelde middelvingertjes die ze opstaken naar die ADO supporters. Wow, impressive. Ik denk dat ze flink onder de indruk waren, in de wetenschap verkerend dat een flinke windvlaag ze omver blaast.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, die teringwijven hadden zo'n enorm grote bek man. Ik had die zo graag een schuif over die stoeltjes voor ze gegeven. En die magere tweeling die helemaal vooraan zat? Dat waren ook 2 rare wijven man, die spoorden dus echt totaal niet.
W2 heeft 2 gezichten - tegen de middellijn zit bijna iedereen, tegen W1 aan (waar ik sta) staat iedereen.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kan je idd net zo goed op X blijven zitten. W1 is exact hetzelfde, alleen je hebt (denk ik) iets beter zicht op de wedstrijd. Sfeer is über, alleen als je liever lui dan moe bent, en één min van te voren aan komt, tja dan moet je je naar voren wurmen. Op W2 is dat overigens niet anders. Alleen de gezelligheid W1 > W2.
Klopt. Dat maakt het zo'n heerlijk vak.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
W2 heeft 2 gezichten - tegen de middellijn zit bijna iedereen, tegen W1 aan (waar ik sta) staat iedereen.
W1 heeft dat ook, het gedeelte wat tegen W2 staat, staat netjes vóór de stoelen. Het gedeelte tegen de hoek staat op de stoelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
W2 heeft 2 gezichten - tegen de middellijn zit bijna iedereen, tegen W1 aan (waar ik sta) staat iedereen.
Op de stoelen staanquote:Op maandag 28 januari 2013 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
W1 heeft dat ook, het gedeelte wat tegen W2 staat, staat netjes vóór de stoelen. Het gedeelte tegen de hoek staat op de stoelen.
Yup. Maarja, iedereen aan de rechterkant van de trap doet het. Dus per saldo maakt dat niet zoveel uit.quote:
Die ja. Die waren dus gewoon echt oprecht woedend op die ADO-supporters. Helemaal uit hun naad gingen die. Ik kon er alleen maar met eenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die blonde tokkiesnol bedoel je met dat bruinharige wijf ernaast? Godverdomme, ik moet nog lachen als ik eraan denk. Die uitgemergelde middelvingertjes die ze opstaken naar die ADO supporters. Wow, impressive. Ik denk dat ze flink onder de indruk waren, in de wetenschap verkerend dat een flinke windvlaag ze omver blaast..
Ja joh man. Maar ook die ADO figuren die met het schuim op hun bek naar ons staan te kijken. Tjongejongejonge zeg....quote:Op maandag 28 januari 2013 11:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die ja. Die waren dus gewoon echt oprecht woedend op die ADO-supporters. Helemaal uit hun naad gingen die. Ik kon er alleen maar met een-face naar kijken man.
Ik zit er al jaren goed. Maar die glazen wand is geen feest nee, helemaal omdat er altijd zo'n groepje altijd stonede idioten bovenin J die elke wedstrijd met andere supporters ruzie loopt te zoeken ipv naar de wedstrijd kijkenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En dat zijn nog tyfusdure kaarten ook
Waarom verhuis je niet weg van K naar een beter vak?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:21 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik zit er al jaren goed. Maar die glazen wand is geen feest nee, helemaal omdat er altijd zo'n groepje altijd stonede idioten bovenin J die elke wedstrijd met andere supporters ruzie loopt te zoeken ipv naar de wedstrijd kijken
Keer op V gezeten, ook heel relaxed.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom verhuis je niet weg van K naar een beter vak?
Ik heb er geen last van - rij 3, er wordt gewoon gezongen en gekankerd, vaste gasten, sfeer is prima.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom verhuis je niet weg van K naar een beter vak?
Beter gewoon een keertje PMDS @ Varkenoord. En vanaf volgend seizoen allemaal een SCC op Wquote:Op maandag 28 januari 2013 11:24 schreef Jimbo het volgende:
wanneer gaan we een fok sfeermeet doen in de kuip? ff stennis schoppen en t hele vak laten meezingen en blehren
quote:Schaken lijkt woensdag inzetbaar voor Feyenoord
Ruben Schaken ontbrak gisteren bij Feyenoord, vooral uit voorzorg omdat hij last had van 'kleine pijntjes'. De 32-jarige rechterspits had een week eerder de medische wereld nog verbaasd door drie weken na een dubbele liesoperatie al te spelen tegen Ajax.
Volgens de medische staf is een rentree woensdag in de bekerwedstrijd 'zeer goed mogelijk'. In Eindhoven staat een ticket voor de halve finale op het spel. Wesley Verhoek, John Goossens en Sekou Cissé spelen vanavond met Jong Feyenoord in Waalwijk tegen Jong RKC. Als die rentree bevalt, zouden ze woensdag in Eindhoven op de bank kunnen zitten.
ook goedquote:Op maandag 28 januari 2013 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter gewoon een keertje PMDS @ Varkenoord. En vanaf volgend seizoen allemaal een SCC op W
Ik weet niet wie ik slechter vind, Schaken of Achabar. Want ik vind Anas echt een hele luie voetballer. Steeds bij bal verlies liet ie zijn man halverwege de middenlijn lopen en zodoende kreeg Janmaat het soms lastig.quote:
Ook een van mijn belabberste kuip ervaringen.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:21 schreef Caland het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)campaign=Cookiecheck
Ah, het was dus inderdaad net zo kut als in mijn herinnering
Je bent serieus? Ik heb Anass gisteren dingen zien doen die ik Schaken in een jaar niet heb zien doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik slechter vind, Schaken of Achabar. Want ik vind Anas echt een hele luie voetballer. Steeds bij bal verlies liet ie zijn man halverwege de middenlijn lopen en zodoende kreeg Janmaat het soms lastig.
Yup, ik ben bloed serieus. Kijk de wedstrijd maar na. Anas is zo lui. En na 70 min was de pijp behoorlijk leeg.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent serieus? Ik heb Anass gisteren dingen zien doen die ik Schaken in een jaar niet heb zien doen.
Ik zag hem juist constant ook op rechtsback opduiken om met zijn man mee te gaan, dat verbaasde mij wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, ik ben bloed serieus. Kijk de wedstrijd maar na. Anas is zo lui. En na 70 min was de pijp behoorlijk leeg.
5 februari.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Wanneer gaan de kaarten voor PSV in de verkoop?
Speelde echt een goede partij, ging alleen teveel pingelen. Is sowieso 100miljoenmiljard keer balvaster danquote:Op maandag 28 januari 2013 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, ik ben bloed serieus. Kijk de wedstrijd maar na. Anas is zo lui.
Gebeurt bijv. Boëtius ook, of Clasie vorig seizoen. Moet nog volwassen worden.quote:En na 70 min was de pijp behoorlijk leeg.
Achahbar speelde gewoon goed. Het probleem is dat het geen buitenspeler is. Ik zou hem wel op Immer zijn plek willen zien. Die kleine gnoom is bijna net zo balvast als die grote geile reus Pelle.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:30 schreef onlogisch het volgende:
Yup, ik ben bloed serieus. Kijk de wedstrijd maar na. Anas is zo lui.
E, V, BBquote:Op maandag 28 januari 2013 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
5 februari.
Maar viagogo is je vriend.
V is wel relaxed, kan je ook zo W oplopen als je wil. Weet niet hoeveel kaarten je nodig hebt.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
E, V, BB
Maar even wachten dus.
2 of ik ga alleen. Maar heb nog even de tijd.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
V is wel relaxed, kan je ook zo W oplopen als je wil. Weet niet hoeveel kaarten je nodig hebt.
Ja precies. Als je het een beetje regelmatig in de gaten houdt kan je zelfs bijna altijd wel kaarten voor de gele zijde kopen. Dit seizoen al een paar keer voor wat mensen kaarten geregeld op die manier.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
2 of ik ga alleen. Maar heb nog even de tijd.
Ik vond hem bijzonder balvast, in tegenstelling tot wat iedereen altijd beweerd heeft.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Koeman moet ook gewoon Achahbar de kans geven nu. Hij heeft nooit een eerlijke kans in de spits gehad en het zou echt doodzonde zijn als deze jongen weg wil. Want je ziet aan alles dat die gast echt bomvol talent zit.
Zijn balbehandeling is echt ziekelijk goed. Ook elke pass richting hem lag direct goed na zijn aanname. En ik vind zijn huidige positie juist goed voor hem, omdat hij naar binnen trekt en Janmaat steeds maar buitenom komt. Daar maak je een verdediging helemaal gek mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:43 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik vond hem bijzonder balvast, in tegenstelling tot wat iedereen altijd beweerd heeft.
Ik vind het sowieso niet zo'n probleem dat het geen echte buitenspeler is. Ene Fischer is dat ook niet bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zijn balbehandeling is echt ziekelijk goed. Ook elke pass richting hem lag direct goed na zijn aanname. En ik vind zijn huidige positie juist goed voor hem, omdat hij naar binnen trekt en Janmaat steeds maar buitenom komt. Daar maak je een verdediging helemaal gek mee.
Wie?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso niet zo'n probleem dat het geen echte buitenspeler is. Ene Fischer is dat ook niet bijvoorbeeld.
Laat dat nou net een probleem van de Lex zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 11:47 schreef Muto het volgende:
En Achahbar gaf enkele strakke voorzetten. Daar hoeft een Immers alleen maar tegen aan te lopen met zijn hoofd.
Waarschijnlijk kopt hij dan recht op de keeper en stelt hij vervolgens dat het pech is omdat die ballen er 9 van de 10 keer in gaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:47 schreef Muto het volgende:
Daar hoeft een Immers alleen maar tegen aan te lopen met zijn hoofd.
Dat moet wel een flinke neus wezen danquote:Op maandag 28 januari 2013 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand met een kankergrote neus.
Jij bent totaal niet objectief.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag hem juist constant ook op rechtsback opduiken om met zijn man mee te gaan, dat verbaasde mij wel.
Klopt. Ik vond juist dat Boëtius die Rosales te vaak liet lopen.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag hem juist constant ook op rechtsback opduiken om met zijn man mee te gaan, dat verbaasde mij wel.
Maar zo'n Fischer heeft wel veel meer pace dan kaboutertje Anass. Ik vond 'm ook prima spelen hoor, maar in een 4-3-3 weet ik 't nog niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso niet zo'n probleem dat het geen echte buitenspeler is. Ene Fischer is dat ook niet bijvoorbeeld.
Achahbar deed het echt véél beter dan Schaken hoor Kapo. Was zelfs een van de betere spelers gisteren.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent totaal niet objectief.
Mij valt juist op hoe fel Boetius in duels is. Gaat ook kopduels vol aan. Het mannetje is hartstikke jong en dan al zo vol erin ketsen tegen fysiek sterke verdedigers vind ik knap.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt. Ik vond juist dat Boëtius die Rosales te vaak liet lopen.
Het was ook een troll man.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Achahbar deed het echt véél beter dan Schaken hoor Kapo. Was zelfs een van de betere spelers gisteren.
Jij gelukkig wel met je voorliefde voor middelmaat.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent totaal niet objectief.
Echt hé. Bizar hoeveel tijd daar in moet hebben gezetenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:59 schreef Muto het volgende:
http://www.defeijenoorder.nl/2012-13/sterk-in-nederland-1908/
Respect
Waarom denk je dat ik zo goed bevriend ben met HMF.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij gelukkig wel met je voorliefde voor middelmaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 12:16:01 ]![]()
Laatste half uur zakte hij in mijn ogen erg ver weg en was het over met hem.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef Caland het volgende:
Ik vond Achahbar het prima invullen, kan tenminste combineren met zijn medespelers, maakte vaak ruimte voor Jan. Die er dan weer geen kut mee deed.![]()
HMF bedankt voor het enigszins sfeer maken gisteren
Verder matige wedstrijd zeg.. Immers, dubbel gevoel over, eerst mist hij een enorme kans, in de tweede helft maakt hij een perfecte sliding en voorkomt daarmee een goal. Ben benieuwd naar een wedstrijd met Vormer vanaf het begin nu Immers geschorst is.
En FerLekker blijven huilen
JAAAAH JAAAA!!!![]()
Jij zat in Y3?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:28 schreef LimboFan het volgende:
Verder matige wedstrijd zeg.. Immers, dubbel gevoel over, eerst mist hij een enorme kans, in de tweede helft maakt hij een perfecte sliding en voorkomt daarmee een goal. Ben benieuwd naar een wedstrijd met Vormer vanaf het begin nu Immers geschorst is.
![]()
![]()
quote:FC Twente kaart vuurwerkgeluiden in De Kuip aan bij KNVB
FC Twente heeft zondag na de wedstrijd tegen Feyenoord de vuurwerkgeluiden die tijdens het duel klonken aangekaart. In het wedstrijdrapport van arbiter Pieter Vink liet de Enschedese club opnemen dat het zich zeer had gestoord aan het gedrag van een deel van het publiek in Rotterdam.
Het nadoen van vuurwerk was een misselijke verwijzing naar de vuurwerkramp die de gemeente Enschede dertien jaar geleden trof. Daarbij vielen 23 doden en raakten bijna duizend mensen gewond. Het was niet de eerste keer dat FC Twente ermee werd geconfronteerd in De Kuip.
De club is het inmiddels zat en hoopt dat de KNVB er iets aan kan doen. Het wedstrijdrapport van Vink wordt nagekeken door de bond en daarna beslist de aanklager betaald voetbal volgens De Telegraaf of er een vooronderzoek wordt ingesteld.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:41 schreef Dekatria het volgende:
Zoiets gebeurt nog weleens, in een duel met je archenemy.![]()
![]()
Heb het wel gehoord, ach de grap is er ook wel een beetje vanaf maar zolang ze zo blijven janken in Enschede zal het ook niet ophouden natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:50 schreef Luni het volgende:
Ik heb echt niks gehoord, dus zo hard zal het niet geweest zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Welk vak zit je? @ W waren ze anders "behoorlijk enthousiast" met het nabootsen van gillende keukenmeidenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:50 schreef Luni het volgende:
Ik heb echt niks gehoord, dus zo hard zal het niet geweest zijn.![]()
![]()
Tquote:Op maandag 28 januari 2013 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welk vak zit je? @ W waren ze anders "behoorlijk enthousiast" met het nabootsen van gillende keukenmeiden![]()
Het is dus Twente zelf die het heeft aangekaart bij Vink
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Op Y was het goed te horen, volgens mij als reactie op de zoveelste buiteling van Tadic.BFF met GGMM![]()
Hmjaquote:allemaal een grote bek in dat Duitsland over dat we hun aartsrivaal zijn en ze een topclub zijn, maar ze gaan huilen bij het minste of geringste.
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:28 schreef LimboFan het volgende:
Was jij die Pelle? Tering wat een gladde kop heb jij zeg![]()
![]()
Stond rechts ergens, rij 5, groene jas? Baardje en Pelle Kapsel?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was jij die Pelle? Tering wat een gladde kop heb jij zegJAAAAH JAAAA!!!![]()
JAAAAAAA Tering gast. Ik zou bijna homoseksueel van je wordenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:05 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Stond rechts ergens, groene jas? Baardje en Pelle Kapsel?![]()
Ik stond in dat motorpak en liep dus steeds "Mihaylov, homooo" on the top of my longs te schreeuwen. Had mn chick naast me die een.... pandamuts.... op had.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 14:07:20 ]![]()
Ah dus dat riep je steeds, verstond er geen biet vanquote:Op maandag 28 januari 2013 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JAAAAAAA Tering gast. Ik zou bijna homoseksueel van je worden![]()
Ik stond in dat motorpak en liep dus steeds "Mihaylov, homooo" on the top of my longs te schreeuwen. Had mn chick naast me die een.... pandamuts.... op had.
BFF met GGMM![]()
Met van die hipster oorbellen?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:05 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Stond rechts ergens, rij 5, groene jas? Baardje en Pelle Kapsel?BFF met GGMM![]()
Oke wacht even. Je had zwart haar, de scheiding van je pelle kapsel zat aan de linkerkant van je hoofd. Je zat aan de rechterkant van de trap, ongeveer rond de 5e / 6e rij. Je ging bier halen rond de 40e minuut ofzo geloof ik? Of pissen oid. Nou ja iig. liep je toen het vak uit.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:11 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Dan heb je de foute in gedachten
Oorbellen bij mannen
Klopt?![]()
![]()
Dan liep er nog een Pelle-kapsel, bebaarde, groene jas dragende mooiboy rondquote:Op maandag 28 januari 2013 14:11 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Oorbellen bij mannen
BFF met GGMM![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan liep er nog een Pelle-kapsel, bebaarde, groene jas dragende mooiboy rond![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:11 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Oorbellen bij mannen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Volgens mij heb je een mancrushquote:Op maandag 28 januari 2013 14:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oke wacht even. Je had zwart haar, de scheiding van je pelle kapsel zat aan de linkerkant van je hoofd. Je zat aan de rechterkant van de trap, ongeveer rond de 5e / 6e rij. Je ging bier halen rond de 40e minuut ofzo geloof ik? Of pissen oid. Nou ja iig. liep je toen het vak uit.
Klopt?* Verwijderd *![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een mancrush.
![]()
homo :'0quote:Op maandag 28 januari 2013 14:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een mancrushOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Nope, ben niet weggelopen,quote:Op maandag 28 januari 2013 14:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oke wacht even. Je had zwart haar, de scheiding van je pelle kapsel zat aan de linkerkant van je hoofd. Je zat aan de rechterkant van de trap, ongeveer rond de 5e / 6e rij. Je ging bier halen rond de 40e minuut ofzo geloof ik? Of pissen oid. Nou ja iig. liep je toen het vak uit.
Klopt?
Rest klopt je beschrijving wel. Helaas maak ik je niet homosexueel
JAAAAH JAAAA!!!![]()
Wie wil er nu niet op Pelle lijkenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan liep er nog een Pelle-kapsel, bebaarde, groene jas dragende mooiboy rond
JAAAAH JAAAA!!!![]()
ThaTim had mij wel gezien, maar was blijkbaar een beetje verlegenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:14 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Nope, ben niet weggelopen,
Rest klopt je beschrijving wel. Helaas maak ik je niet homosexueel
BFF met GGMM![]()
Maar oh wee als er ' Bommen op Rotterdam ' gezongen wordtquote:
Dan staan Jorien van de Herik en vrienden als eerste in Zeist om te huilen.U MAD?![]()
Ja man, dat is echt zo.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar oh wee als er ' Bommen op Rotterdam ' gezongen wordt
Dan staan Jorien van de Herik en vrienden als eerste in Zeist om te huilen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ik zag je alleen voor de wedstrijd, wist het ook niet zekerquote:Op maandag 28 januari 2013 14:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ThaTim had mij wel gezien, maar was blijkbaar een beetje verlegenI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Hebben jullie nou al het 19e minuut liedje kunnen zingen?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar oh wee als er ' Bommen op Rotterdam ' gezongen wordt
Dan staan Jorien van de Herik en vrienden als eerste in Zeist om te huilen.
BFF met GGMM![]()
En types zoals jij zijn moderatorquote:Op maandag 28 januari 2013 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hebben jullie nou al het 19e minuut liedje kunnen zingen?
U MAD?![]()
Ok, maar ik was moeilijk te missen zei ik al. Met name door mijn 'entourage'quote:Op maandag 28 januari 2013 14:21 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ik zag je alleen voor de wedstrijd, wist het ook niet zeker
BFF met GGMM![]()
Een schande is het.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En types zoals jij zijn moderator
BFF met GGMM![]()
quote:
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fer wellicht voor 10 miljoen oid naar Everton. Krijgen wij daar ook nog iets van te zien in de zin van een doorverkooppercentage?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat zeg ik toch ook, het is een schande dat types als ikzelf moderator zijn. Het toont de totale verloedering van de maatschappij aan.quote:
Maar nu weet ik nog niet of jullie het liedje al hebben gezongen? En komt dat voor of na het schoenzwaairitueel?BFF met GGMM![]()
Wtf, waar haal je dat gerucht vandaan?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:28 schreef Caland het volgende:
Fer wellicht voor 10 miljoen oid naar Everton. Krijgen wij daar ook nog iets van te zien in de zin van een doorverkooppercentage?BFF met GGMM![]()
Het altijd betrouwbare sky sports.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wtf, waar haal je dat gerucht vandaan?VBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |