Ah oke, vond het al raar maar je kan het niet echt zien als je aan de overkant staat.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jawel. En terecht, want de mongooltjes vonden het nodig te gooien met bier en ijsballen.
True, maar dat maakt ze niet minder mongooltjesquote:Op zondag 27 januari 2013 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zouden wij ook doen. Maar i.p.v. bier bekers pis.
Wat?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb je ontmaskerd Loek.. Had je maar niet dom moeten lullen dat je al 100 jaar op katendrecht woont.
.
Die graziano die naast jou stond, volgens mij heb ik die gezienquote:
10 rijen naar onder, dan aan de rechterkant ergensquote:
Jaaaaaaaaaquote:Op zondag 27 januari 2013 23:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
10 rijen naar onder, dan aan de rechterkant ergens
nee had geen muts opquote:Op zondag 27 januari 2013 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa. Die Graziano-dude heb ik gezien. Wie was jij, was jij die hollander met die muts op, beetje bolle rode wangen?
rechts en we stonden de hele tijdquote:Op zondag 27 januari 2013 23:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zat je links of rechts van die grazianodude?
Ja klopt jullie stonden. Whehe, ik heb jou gezie-hien.quote:
jou heb ik gemist, don-raja heb ik volgens mij gezien danquote:Op zondag 27 januari 2013 23:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja klopt jullie stonden. Whehe, ik heb jou gezie-hien..
Die mihaylov werd lekker uit zijn spel gehaal hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:25 schreef Aldo-MC het volgende:
Toch blijft dit een vieze foto:ieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Oh dan stond je op het veld, ik stond op rij 9...quote:Op zondag 27 januari 2013 23:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
10 rijen naar onder, dan aan de rechterkant ergens
Vitesse hun bod was toch afgewezen ?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:50 schreef OProg het volgende:
VVV en PEC willen Kaj Ramsteijn huren voor het komende half jaar, hetgeen goed zou zijn voor de ervaring.
En Vitesse schijnt weer een poging te gaan doen de kindsoldaat direct over te laten komen.
veel werk dat ding manquote:
Daar heeft Van Geel niet eens reactie op gegeven omdat het schijnbaar een belachelijk bod was.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vitesse hun bod was toch afgewezen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |