quote:Schaken lijkt woensdag inzetbaar voor Feyenoord
Ruben Schaken ontbrak gisteren bij Feyenoord, vooral uit voorzorg omdat hij last had van 'kleine pijntjes'. De 32-jarige rechterspits had een week eerder de medische wereld nog verbaasd door drie weken na een dubbele liesoperatie al te spelen tegen Ajax.
Volgens de medische staf is een rentree woensdag in de bekerwedstrijd 'zeer goed mogelijk'. In Eindhoven staat een ticket voor de halve finale op het spel. Wesley Verhoek, John Goossens en Sekou Cissé spelen vanavond met Jong Feyenoord in Waalwijk tegen Jong RKC. Als die rentree bevalt, zouden ze woensdag in Eindhoven op de bank kunnen zitten.
ook goedquote:Op maandag 28 januari 2013 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter gewoon een keertje PMDS @ Varkenoord. En vanaf volgend seizoen allemaal een SCC op W
Ik weet niet wie ik slechter vind, Schaken of Achabar. Want ik vind Anas echt een hele luie voetballer. Steeds bij bal verlies liet ie zijn man halverwege de middenlijn lopen en zodoende kreeg Janmaat het soms lastig.quote:
Ook een van mijn belabberste kuip ervaringen.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:21 schreef Caland het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)campaign=Cookiecheck
Ah, het was dus inderdaad net zo kut als in mijn herinnering
Je bent serieus? Ik heb Anass gisteren dingen zien doen die ik Schaken in een jaar niet heb zien doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik slechter vind, Schaken of Achabar. Want ik vind Anas echt een hele luie voetballer. Steeds bij bal verlies liet ie zijn man halverwege de middenlijn lopen en zodoende kreeg Janmaat het soms lastig.
Yup, ik ben bloed serieus. Kijk de wedstrijd maar na. Anas is zo lui. En na 70 min was de pijp behoorlijk leeg.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bent serieus? Ik heb Anass gisteren dingen zien doen die ik Schaken in een jaar niet heb zien doen.
Ik zag hem juist constant ook op rechtsback opduiken om met zijn man mee te gaan, dat verbaasde mij wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, ik ben bloed serieus. Kijk de wedstrijd maar na. Anas is zo lui. En na 70 min was de pijp behoorlijk leeg.
5 februari.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Wanneer gaan de kaarten voor PSV in de verkoop?
Speelde echt een goede partij, ging alleen teveel pingelen. Is sowieso 100miljoenmiljard keer balvaster danquote:Op maandag 28 januari 2013 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, ik ben bloed serieus. Kijk de wedstrijd maar na. Anas is zo lui.
Gebeurt bijv. Boëtius ook, of Clasie vorig seizoen. Moet nog volwassen worden.quote:En na 70 min was de pijp behoorlijk leeg.
Achahbar speelde gewoon goed. Het probleem is dat het geen buitenspeler is. Ik zou hem wel op Immer zijn plek willen zien. Die kleine gnoom is bijna net zo balvast als die grote geile reus Pelle.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:30 schreef onlogisch het volgende:
Yup, ik ben bloed serieus. Kijk de wedstrijd maar na. Anas is zo lui.
E, V, BBquote:Op maandag 28 januari 2013 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
5 februari.
Maar viagogo is je vriend.
V is wel relaxed, kan je ook zo W oplopen als je wil. Weet niet hoeveel kaarten je nodig hebt.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
E, V, BB
Maar even wachten dus.
2 of ik ga alleen. Maar heb nog even de tijd.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
V is wel relaxed, kan je ook zo W oplopen als je wil. Weet niet hoeveel kaarten je nodig hebt.
Ja precies. Als je het een beetje regelmatig in de gaten houdt kan je zelfs bijna altijd wel kaarten voor de gele zijde kopen. Dit seizoen al een paar keer voor wat mensen kaarten geregeld op die manier.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
2 of ik ga alleen. Maar heb nog even de tijd.
Ik vond hem bijzonder balvast, in tegenstelling tot wat iedereen altijd beweerd heeft.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:41 schreef SjaakBauer het volgende:
Koeman moet ook gewoon Achahbar de kans geven nu. Hij heeft nooit een eerlijke kans in de spits gehad en het zou echt doodzonde zijn als deze jongen weg wil. Want je ziet aan alles dat die gast echt bomvol talent zit.
Zijn balbehandeling is echt ziekelijk goed. Ook elke pass richting hem lag direct goed na zijn aanname. En ik vind zijn huidige positie juist goed voor hem, omdat hij naar binnen trekt en Janmaat steeds maar buitenom komt. Daar maak je een verdediging helemaal gek mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:43 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik vond hem bijzonder balvast, in tegenstelling tot wat iedereen altijd beweerd heeft.
Ik vind het sowieso niet zo'n probleem dat het geen echte buitenspeler is. Ene Fischer is dat ook niet bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zijn balbehandeling is echt ziekelijk goed. Ook elke pass richting hem lag direct goed na zijn aanname. En ik vind zijn huidige positie juist goed voor hem, omdat hij naar binnen trekt en Janmaat steeds maar buitenom komt. Daar maak je een verdediging helemaal gek mee.
Wie?quote:Op maandag 28 januari 2013 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso niet zo'n probleem dat het geen echte buitenspeler is. Ene Fischer is dat ook niet bijvoorbeeld.
Laat dat nou net een probleem van de Lex zijnquote:Op maandag 28 januari 2013 11:47 schreef Muto het volgende:
En Achahbar gaf enkele strakke voorzetten. Daar hoeft een Immers alleen maar tegen aan te lopen met zijn hoofd.
Waarschijnlijk kopt hij dan recht op de keeper en stelt hij vervolgens dat het pech is omdat die ballen er 9 van de 10 keer in gaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:47 schreef Muto het volgende:
Daar hoeft een Immers alleen maar tegen aan te lopen met zijn hoofd.
Dat moet wel een flinke neus wezen danquote:Op maandag 28 januari 2013 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand met een kankergrote neus.
Jij bent totaal niet objectief.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag hem juist constant ook op rechtsback opduiken om met zijn man mee te gaan, dat verbaasde mij wel.
Klopt. Ik vond juist dat Boëtius die Rosales te vaak liet lopen.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag hem juist constant ook op rechtsback opduiken om met zijn man mee te gaan, dat verbaasde mij wel.
Maar zo'n Fischer heeft wel veel meer pace dan kaboutertje Anass. Ik vond 'm ook prima spelen hoor, maar in een 4-3-3 weet ik 't nog niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso niet zo'n probleem dat het geen echte buitenspeler is. Ene Fischer is dat ook niet bijvoorbeeld.
Achahbar deed het echt véél beter dan Schaken hoor Kapo. Was zelfs een van de betere spelers gisteren.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent totaal niet objectief.
Mij valt juist op hoe fel Boetius in duels is. Gaat ook kopduels vol aan. Het mannetje is hartstikke jong en dan al zo vol erin ketsen tegen fysiek sterke verdedigers vind ik knap.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt. Ik vond juist dat Boëtius die Rosales te vaak liet lopen.
Het was ook een troll man.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Achahbar deed het echt véél beter dan Schaken hoor Kapo. Was zelfs een van de betere spelers gisteren.
Jij gelukkig wel met je voorliefde voor middelmaat.quote:Op maandag 28 januari 2013 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent totaal niet objectief.
Echt hé. Bizar hoeveel tijd daar in moet hebben gezetenquote:Op maandag 28 januari 2013 11:59 schreef Muto het volgende:
http://www.defeijenoorder.nl/2012-13/sterk-in-nederland-1908/
Respect
Waarom denk je dat ik zo goed bevriend ben met HMF.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij gelukkig wel met je voorliefde voor middelmaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 12:16:01 ]![]()
Laatste half uur zakte hij in mijn ogen erg ver weg en was het over met hem.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef Caland het volgende:
Ik vond Achahbar het prima invullen, kan tenminste combineren met zijn medespelers, maakte vaak ruimte voor Jan. Die er dan weer geen kut mee deed.![]()
HMF bedankt voor het enigszins sfeer maken gisteren
Verder matige wedstrijd zeg.. Immers, dubbel gevoel over, eerst mist hij een enorme kans, in de tweede helft maakt hij een perfecte sliding en voorkomt daarmee een goal. Ben benieuwd naar een wedstrijd met Vormer vanaf het begin nu Immers geschorst is.
En FerLekker blijven huilen
JAAAAH JAAAA!!!![]()
Jij zat in Y3?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:28 schreef LimboFan het volgende:
HMF bedankt voor het enigszins sfeer maken gisteren
Verder matige wedstrijd zeg.. Immers, dubbel gevoel over, eerst mist hij een enorme kans, in de tweede helft maakt hij een perfecte sliding en voorkomt daarmee een goal. Ben benieuwd naar een wedstrijd met Vormer vanaf het begin nu Immers geschorst is.
En FerLekker blijven huilen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |