quote:FC Twente kaart vuurwerkgeluiden in De Kuip aan bij KNVB
FC Twente heeft zondag na de wedstrijd tegen Feyenoord de vuurwerkgeluiden die tijdens het duel klonken aangekaart. In het wedstrijdrapport van arbiter Pieter Vink liet de Enschedese club opnemen dat het zich zeer had gestoord aan het gedrag van een deel van het publiek in Rotterdam.
Het nadoen van vuurwerk was een misselijke verwijzing naar de vuurwerkramp die de gemeente Enschede dertien jaar geleden trof. Daarbij vielen 23 doden en raakten bijna duizend mensen gewond. Het was niet de eerste keer dat FC Twente ermee werd geconfronteerd in De Kuip.
De club is het inmiddels zat en hoopt dat de KNVB er iets aan kan doen. Het wedstrijdrapport van Vink wordt nagekeken door de bond en daarna beslist de aanklager betaald voetbal volgens De Telegraaf of er een vooronderzoek wordt ingesteld.
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:41 schreef Dekatria het volgende:
Zoiets gebeurt nog weleens, in een duel met je archenemy.
Heb het wel gehoord, ach de grap is er ook wel een beetje vanaf maar zolang ze zo blijven janken in Enschede zal het ook niet ophouden natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:50 schreef Luni het volgende:
Ik heb echt niks gehoord, dus zo hard zal het niet geweest zijn.
Welk vak zit je? @ W waren ze anders "behoorlijk enthousiast" met het nabootsen van gillende keukenmeidenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:50 schreef Luni het volgende:
Ik heb echt niks gehoord, dus zo hard zal het niet geweest zijn.
Tquote:Op maandag 28 januari 2013 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welk vak zit je? @ W waren ze anders "behoorlijk enthousiast" met het nabootsen van gillende keukenmeiden
Hmjaquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:28 schreef LimboFan het volgende:
HMF bedankt voor het enigszins sfeer maken gisteren
Verder matige wedstrijd zeg.. Immers, dubbel gevoel over, eerst mist hij een enorme kans, in de tweede helft maakt hij een perfecte sliding en voorkomt daarmee een goal. Ben benieuwd naar een wedstrijd met Vormer vanaf het begin nu Immers geschorst is.
En FerLekker blijven huilen
Stond rechts ergens, rij 5, groene jas? Baardje en Pelle Kapsel?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was jij die Pelle? Tering wat een gladde kop heb jij zeg
JAAAAAAA Tering gast. Ik zou bijna homoseksueel van je wordenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:05 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Stond rechts ergens, groene jas? Baardje en Pelle Kapsel?
Ah dus dat riep je steeds, verstond er geen biet vanquote:Op maandag 28 januari 2013 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
JAAAAAAA Tering gast. Ik zou bijna homoseksueel van je worden![]()
Ik stond in dat motorpak en liep dus steeds "Mihaylov, homooo" on the top of my longs te schreeuwen. Had mn chick naast me die een.... pandamuts.... op had.
Met van die hipster oorbellen?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:05 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Stond rechts ergens, rij 5, groene jas? Baardje en Pelle Kapsel?
Oke wacht even. Je had zwart haar, de scheiding van je pelle kapsel zat aan de linkerkant van je hoofd. Je zat aan de rechterkant van de trap, ongeveer rond de 5e / 6e rij. Je ging bier halen rond de 40e minuut ofzo geloof ik? Of pissen oid. Nou ja iig. liep je toen het vak uit.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:11 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Dan heb je de foute in gedachten
Oorbellen bij mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |