Dan ben je echt een heldquote:Op zondag 27 januari 2013 15:37 schreef Mixende_match het volgende:
[..]Zal kijken of ik er 1 voor je kan regelen
fix'dquote:Op zondag 27 januari 2013 15:44 schreef Dekatria het volgende:
Dat spelen van de bal naar immers moet echt eens stoppen, leidt bijna altijd tot balverlies.
2sec later geeft ie de bal wegquote:
Tofquote:Op zondag 27 januari 2013 15:57 schreef Jimbo het volgende:
Grappig, dat jonge ventje in die reclame, dat is de zoon van gio.
Ik dacht al, goede casting, ventje lijkt op em ook nog
volgende week pasquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:00 schreef Mixende_match het volgende:
[..]Doe m'n best, hoe ziet die sjaal er eigenlijk ui t?
Gewoon winnenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hmm, zit toch echt meer in deze pot.
ja dusquote:Op zondag 27 januari 2013 16:09 schreef Jimbo het volgende:
Wie is dr nou uit voor fernandez ? boetius ?
Yep.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:09 schreef Jimbo het volgende:
Wie is dr nou uit voor fernandez ? boetius ?
inworp, pele kijkt moe naar de camera, en de bal word weggetrapt,quote:Op zondag 27 januari 2013 16:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Juist laatste vijf minuten begint internet in Beijing te flikkeren.Sterf van de zenuwen man.
Jep! Beeld weer terug.quote:
bijna nog 0-1quote:Op zondag 27 januari 2013 16:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jep! Beeld weer terug.Hopen op een late Pelle!
Hij hoeft zich ook niet meer te bewijzen, hij is voor de komende 4 jaar binnen.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:22 schreef Slobeend het volgende:
Pelle deed alles in de laagste versnelling vandaag.
Hoe deed Vitesse het eigenlijk zonder Bony?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij hoeft zich ook niet meer te bewijzen, hij is voor de komende 4 jaar binnen.
Goed hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoe deed Vitesse het eigenlijk zonder Bony?
3-2 gewonnenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
kan je blijven staan..quote:Op zondag 27 januari 2013 16:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Fernandez![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik me ook ga aanmelden bij Feyenoord.
Rot op gek, Vitesse is ons voorbij op de ranglijst. Bovendien Fc Utrecht nog maar op 2 puntjes achterstand.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
3-2 gewonnen
laatste half uur was koning
ik zie liever die joden verliezen dan vitesse wat 1 puntje voorstaat.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Rot op gek, Vitesse is ons voorbij op de ranglijst. Bovendien Fc Utrecht nog maar op 2 puntjes achterstand.
of nog erger: dat schaken de rest van het seizoen niet meer speeltquote:Op zondag 27 januari 2013 16:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat zou het kut zijn als Pelle nu de rest van het seizoen in AZ modus speelt
Ik vind Ajax niet relevant op dit moment - in de zin van concurrent, uiteraard wel als aartsrivaal - maar ik denk dat Feyenoord momenteel vooral moet opletten dat ze de positie in de top 5 handhaven ipv dat ze omhoog kunnen kijken.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zie liever die joden verliezen dan vitesse wat 1 puntje voorstaat.
Feyenoord had gewoon moeten winnen vandaag, kans zat gehad. dan had vitesse ook niet meer boven ons gestaan
Inderdaad, we kunnen beter kijken naar Vitesse en FC Utrecht. Zo goed gaat het niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind Ajax niet relevant - in de zin van concurrent, uiteraard wel als aartsrivaal - maar ik denk dat Feyenoord momenteel vooral moet opletten dat ze de positie in de top 5 handhaven ipv dat ze omhoog kunnen kijken.
Daarom is het belangrijker dat Vitesse en Fc Utrecht punten verspelen dan Ajax op dit moment, al is het altijd fijn als je aartsrivaal een nederlaag lijdt.
Ik kan nog beter voetballenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:28 schreef elCholo het volgende:
Die Fernandez kan toch echt niet? Ik moest van treurnis even lachen.
Inderdaad, gewoon richten op de 4de plek, alles daarboven is meegenomen.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Inderdaad, we kunnen beter kijken naar Vitesse en FC Utrecht. Zo goed gaat het niet.
Dat is wel zo maar buitenom is een stuk moeilijker dan binnendoor passeren als er geen diepte isquote:Op zondag 27 januari 2013 16:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap ook niet dat Hakkebar en Boetius gedraaid staan. Ze hebben allebei amper een goed schot om binnendoor te komen.
Verkoop die gast en haal Manu weer terug.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:28 schreef elCholo het volgende:
Die Fernandez kan toch echt niet? Ik moest van treurnis even lachen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:37 schreef arjan1212 het volgende:
wat er ook gebeurd feyenoord moet minstens 3e worden
Dat klopt, maar Boetius is van oorsprong een rechtsbuiten die vast wel een goede voorzet kan geven, die zie je nu amper behalve van Janmaat. En Achahbar liep Pelle vaak in de weg.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar buitenom is een stuk moeilijker dan binnendoor passeren als er geen diepte is
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
Aparte wedstrijd. Op zich vermakelijk genoeg om de 90 minuten zonder moeite uit te kijken, maar zonder goals toch een- gevoel.
Positieve verassing: Achahbar (Caland are you watching?)
Negatieve bevestigingen: Immers en Fernandez. Bij die 2 lijkt het net of ze de veters van beide schoenen aan elkaar hebben geknoopt als ze een bal aannemen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Achahbar deed het aardig inderdaad. Vond ook Vilhena en Clasie redelijk spelen.
Mwah. Achahbar kan leuk voetballen, maar is niet gevaarlijk als rechtsbuiten.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Achahbar deed het aardig inderdaad. Vond ook Vilhena en Clasie redelijk spelen.
Zolang je met Pellè als diepste man speelt blijft het altijd moeilijk voor "traditionele" buitenspelers, dat zie je ook aan Schaken, vorig seizoen had hij meer ruimte, dit seizoen nauwelijks rendementquote:Op zondag 27 januari 2013 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Boetius is van oorsprong een rechtsbuiten die vast wel een goede voorzet kan geven, die zie je nu amper behalve van Janmaat. En Achahbar liep Pelle vaak in de weg.
Ik heb me iig niet aan hem gestoord, dat vind ik al een hele verbetering. Liet op z'n tijd wat aardige dingen zien ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mwah. Achahbar kan leuk voetballen, maar is niet gevaarlijk als rechtsbuiten.
Ik vond Achachbar met name de eerste helft erg goed, heeft ook een betere aanname als Schaken, maar de tweede helft begon het mij op te vallen dat hij continu de bal te lang bij zich houdt en Pellè in de weg liep terwijl hij Pellè allang had vrij kunnen spelen, maar dat lijkt hij dan niet te zien.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb me iig niet aan hem gestoord, dat vind ik al een hele verbetering. Liet op z'n tijd wat aardige dingen zien ook.
Doet hij al sinds dat hij rechtsbuiten staat. Het overzicht mist hij nog finaal.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vond Achachbar met name de eerste helft erg goed, heeft ook een betere aanname als Schaken, maar de tweede helft begon het mij op te vallen dat hij continu de bal te lang bij zich houdt en Pellè in de weg liep terwijl hij Pellè allang had vrij kunnen spelen, maar dat lijkt hij dan niet te zien.
Inderdaad, en Schaken heeft - over het algemeen - een wat betere voortzetting, daar komt zo nu en dan nog een fatsoenlijke voorzet uit waar Pellè wat mee kan, alleen Schaken heeft weer een belabberde aanname en is minder aanspeelbaar als Achachbar. Dus het is allebei niet optimaal.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doet hij al sinds dat hij rechtsbuiten staat. Het overzicht mist hij nog finaal.
Had idd een aantal keer dat hij de bal breed of vooruit ipv achteruit had kunnen spelen. Vertraagde daarmee 't spel onnodig idd.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vond Achachbar met name de eerste helft erg goed, heeft ook een betere aanname als Schaken, maar de tweede helft begon het mij op te vallen dat hij continu de bal te lang bij zich houdt en Pellè in de weg liep terwijl hij Pellè allang had vrij kunnen spelen, maar dat lijkt hij dan niet te zien.
Vraag je er direct een glaasje water bij voor je pilletje?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:59 schreef Helpmefok het volgende:
Achahbar. Wat een baas.
Fernandez. Bij het grofvuil ermee.
VORMER
voor de mannen op Y3: ja ik was het die "mihaylov homo" bleef roepen en die "jordi Clasie tutududu" bleef inzetten.
HEEL leuk verhaal over twee gastjes naast me, daarover later meer. Nu eerst even in laplace wat kouwen met m'n chick.
#letsdoittogether.
O trouwens. Er stond een Pellé op ons vak.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist btw. Heel Nederland is in rep en roer omdat iemand pics van Bony z'n lul heeft gepost op het Body Building Forum.quote:
Serieus?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist btw. Heel Nederland is in rep en roer omdat iemand pics van Bony z'n lul heeft gepost op het Body Building Forum.
wutquote:Op zondag 27 januari 2013 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
Op zondag 27 januari 2013 17:01 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Inderdaad, we kunnen beter kijken naar Vitesse en FC Utrecht. Zo goed gaat het niet.
Defuckquote:Op zondag 27 januari 2013 16:37 schreef arjan1212 het volgende:
wat er ook gebeurd feyenoord moet minstens 8ste worden
2000 belde.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:46 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ik hoorde trouwens vuurwerkgeluiden toen twente aan de bal was. Best triest.
Zag het ook ja. Stelletje kankerjoden.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:47 schreef Grifte het volgende:
Van die mensen die hun hele tas of rugzak volpropten met allemaal sjaals, godver wat sneu
Eens.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Defuck
Kap godverdomme eens met dat pessimistische geleuter, we moeten ons niet kleiner praten dan we zijn. Komende weken kunnen we wederom een goede serie gaan neerzetten en dan staan we gewoon weer in de top vier.
ik wil dr ook 1quote:Op zondag 27 januari 2013 17:47 schreef Grifte het volgende:
Van die mensen die hun hele tas of rugzak volpropten met allemaal sjaals, godver wat sneu
Understatement.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:28 schreef Caland het volgende:
Flinke verbetering imo met Hakkebar op rechts.
Dat argument is ongeldig sinds ze zelf kindervakken van Utrecht bekogelen met vuurwerkquote:Op zondag 27 januari 2013 17:46 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ik hoorde trouwens vuurwerkgeluiden toen twente aan de bal was. Best triest.
Ja echt hé. Godverdomme hé. Neem er gewoon 1 per persoon, moeilijk hé.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:47 schreef Grifte het volgende:
Niet mee eens. Bovendien, je hebt er niks aan als je de bal vervolgens weer inlevert. Vilhena en Clasie zaten er echt vaak tussen.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:52 schreef Helpmefok het volgende:
Ben ik dan de enige die ziet hoeveel onderbrekingen op het middenveld (wanneer Twente probeerde te counteren) Immers veroorzaakte?
Aanvallend weer pure kanker, maar verdedigend érg sterk. Beetje Ahmadi-esk soms in zijn verdedigen.
Ja héhé, er hingen twee schermen ter grootte van een kleine vrachtwagen voor De Kuip. Ik GOK dat iedereen hem ondertussen wel gezien heeft.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:52 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Hebben jullie trouwens die schitterende reclame bij Eredivisie Live gezien met Ollie?
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:52 schreef Helpmefok het volgende:
Ben ik dan de enige die ziet hoeveel onderbrekingen op het middenveld (wanneer Twente probeerde te counteren) Immers veroorzaakte?
Aanvallend weer pure kanker, maar verdedigend érg sterk. Beetje Ahmadi-esk soms in zijn verdedigen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Hakkebar op rechts is echt een dikke verbetering, lekker laten staan daar.
Immers speelde uitstekend trouwens, die heeft zo verschrikkelijk veel onderschept en gestoord in de opbouw van de moffen. Jammer van dat schot in de eerste helft, maar met zo'n bal moet je ook geluk hebben.
Die corners en vrije trappen van Clasie en Vilhena vandaag weer
Voor en na de wedstrijd zo'n 40-45 keer.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:52 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Hebben jullie trouwens die schitterende reclame bij Eredivisie Live gezien met Ollie?
Echt een andere wedstrijd gezien dan ik en Sjaak (en Donraja) dan blijkbaarquote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Niet mee eens. Bovendien, je hebt er niks aan als je de bal vervolgens weer inlevert. Vilhena en Clasie zaten er echt vaak tussen.
Zoveel balverlies leed Immers niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Niet mee eens. Bovendien, je hebt er niks aan als je de bal vervolgens weer inlevert. Vilhena en Clasie zaten er echt vaak tussen.
Die tackle was erg knap ja. Die tackle van Brunoquote:Op zondag 27 januari 2013 17:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt een andere wedstrijd gezien dan ik en Sjaak (en Donraja) dan blijkbaar. In de 80e minuut wist Lex zelfs een 2-man-op-de-keeper situatie te verijdelen.
Lexie is geschorst, dus Vormer speelt tegen Willem IIquote:Op zondag 27 januari 2013 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens moet Fernandez nu écht opkankeren. Die tribunes werden gek van dat figuur. Er kon geen applausje vanaf, heel cynisch ja toen hij het veld inkwam
.
Boëtius weer fucking sterk.
En kunnen we voortaan Vormer blijven opstellen?
Doe maar middenveld Vilhena, Vormer en Clasie, zoals ik al weken roep.
Je wordt volgende week op je wenken bediend. Al zal die droeftoeter van een Schaken dan wel weer spelen.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens moet Fernandez nu écht opkankeren. Die tribunes werden gek van dat figuur. Er kon geen applausje vanaf, heel cynisch ja toen hij het veld inkwam
.
Fernandez is de enige die het voor elkaar krijgt om twee keer op de bal te gaan staan en daardoor op zijn bek te gaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
.
Die Fer man, wat een kankerjood is dat.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
En serieus, hoe komt het dat jochies van de club (Wijnaldum en Fer) zo kankersmerig worden (kaarten aannaaien, et cetera). Echt wat een vieze joden zijn dat zeg.
Ik mag hopen dat Koeman gezien heeft hoe goed Achahbar het deed.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wordt volgende week op je wenken bediend. Al zal die droeftoeter van een Schaken dan wel weer spelen.
Een Jood? Eerder een mof.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Fer man, wat een kankerjood is dat.
Koeman moet ophouden met het heilig verklaren van Schaken. Die man speelt al het hele seizoen kut.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je wordt volgende week op je wenken bediend. Al zal die droeftoeter van een Schaken dan wel weer spelen.
Die sliding redde ons van een nederlaag hé. Was echt perfect ingezet.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:56 schreef Muto het volgende:
Ik vond Immers gewoon slecht. Wel een mooie sliding van hem gezien die een gevaarlijke aanval eruithaalde.
Hoezo?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:58 schreef Caland het volgende:
Wel mooi dat je na de wedstrijd zo het veld kan oplopen. Paar mooie kiekjes gemaakt totdat ik er af moest van een nsb'er.
Hè?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:58 schreef Caland het volgende:
Wel mooi dat je na de wedstrijd zo het veld kan oplopen. Paar mooie kiekjes gemaakt totdat ik er af moest van een nsb'er.
Verrassend.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:58 schreef Muto het volgende:
Trouwens via via gehoord dat VolkerWessels de nieuwe hoofdsponsor wordt.
Het duurt elke keer te lang voordat er iets komt. Niet alleen bij hun, maar ook bij pelle. Er mag best een keer eerder geschoten worden ipv wachten tot je die 100% kans gaat krijgen (en hem alsnog mist)quote:Op zondag 27 januari 2013 17:57 schreef Muto het volgende:
Je zag soms wel heerlijke combinaties tussen Achahbar, Vilhena en Boetius. Het enige wat mist is de eindpass/schot.
Postte ik afgelopen week al, inclusief het bedrag wat ermee gemoeid is. Goed om te zien dat het dus 'zeker' is...quote:Op zondag 27 januari 2013 17:58 schreef Muto het volgende:
Trouwens via via gehoord dat VolkerWessels de nieuwe hoofdsponsor wordt.
Ja na de wedstrijd effe biertje gepakt onder die zaal van W. Toen ik het stadion uitliep was dat plateau bij de cornervlag omhoog omdat er nog wat prikkers bezig waren.quote:
Het zou al een aantal maanden zo goed als bekend zijn. Wat was het bedrag?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Postte ik afgelopen week al, inclusief het bedrag wat ermee gemoeid is. Goed om te zien dat het dus 'zeker' is...
Ik liep te schreeuwen, "SCHIET DIE TERINGBAL DAN EEN KEER ZOOITJE ONGEREGELD". Zegt een gozer naast me: "wanneer moeten ze schieten dan".quote:Op zondag 27 januari 2013 17:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het duurt elke keer te lang voordat er iets komt. Niet alleen bij hun, maar ook bij pelle. Er mag best een keer eerder geschoten worden ipv wachten tot je die 100% kans gaat krijgen (en hem alsnog mist)
Klopt, Boëtius en Vilhena sneden constant lekker naar binnen, maar elke keer dat schot uitstellen leidde tot helemaal niets.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik liep te schreeuwen, "SCHIET DIE TERINGBAL DAN EEN KEER ZOOITJE ONGEREGELD". Zegt een gozer naast me: "wanneer moeten ze schieten dan".
Nou, ongeveer op het moment dat je hem 4 keer in de 16 meter hebt rondgepasst en al 3 keer duidelijk is dat niemand echt durft, mag je gaan concluderen dat een keer een schot lossen geen verkeerd idee is..
Bitch please, die pot winnen we zo hard.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:02 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Hoe schatten jullie de kansen in tegen PSV woensdag?
Narsingh & Toivonen zijn er in ieder geval niet bij, in vergelijking met de vorige keer.
quote:Fer realistisch: 'In de eerste helft werden we helemaal zoek gespeeld'
De topper tussen Feyenoord en FC Twente in De Kuip eindigde in een bloedeloos 0-0 gelijkspel en daar mochten vooral de bezoekers niet over klagen. Voorin speelden de Enschedeërs weinig klaar, terwijl de Rotterdammers, met name in de eerste helft, diverse uitstekende kansen lieten liggen. Middenvelder Leroy Fer kon dat niet ontkennen.
“We werden in de eerste helft helemaal zoek gespeeld door Feyenoord”, gaf hij volmondig toe in gesprek met De Telegraaf. Fer vond wel dat FC Twente in de tweede helft de rug rechtte, maar veel verder dan twee bescheiden kansjes kwamen de Tukkers niet. “Ik denk dat een gelijkspel terecht was”, concludeerde hij vervolgens.
Trainer Steve McClaren vond daarentegen dat zijn ploeg alsnog met de zege aan de haal had kunnen gaan. “Als je naar onze kansen kijkt in het laatste kwartier, hadden we dit duel kunnen winnen”, reageerde hij. FC Twente is door het gelijkspel de koppositie kwijtgeraakt aan PSV. De Eindhovenaren wonnen zaterdagavond overtuigend met 1-5 bij Heracles Almelo.
Denk dat PSV meer kans maakt.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bitch please, die pot winnen we zo hard.
Dat is heel leuk, maar die 3000 supporters die er zittenquote:
Heb je de wedstrijd überhaupt gezien? Speelde weer verdienstelijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zorgelijk hoe cult held Graziano niet meer scoort sinds hij van ons is.
2 wedstrijdenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zorgelijk hoe cult held Graziano niet meer scoort sinds hij van ons is.
Waarom denk je dat? PSV was ook niet al te best gisteren, 't had geluk dat Heracles verdedigend als een slappe vaatdoek was.quote:
40 procent kans met een uitschieter naar 45.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:02 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Narsingh & Toivonen zijn er in ieder geval niet bij, in vergelijking met de vorige keer.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef Caland het volgende:
40 procent kans met een uitschieter naar 45.
Maar toch ook 1 punt sinds de winterstop ik had op vier gehoopt.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd überhaupt gezien? Speelde weer verdienstelijk.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel lekker dat we praktisch gezien thuis spelen woensdag.
Geluk?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? PSV was ook niet al te best gisteren, 't had geluk dat Heracles verdedigend als een slappe vaatdoek was.
Kansen heb je sowieso. PSV is zo wisselvallig als de pest, maar je moet er zelf wel iets tegenover zetten. Als we hetzelfde spelen als de afgelopen twee wedstrijden dan vrees ik voor onze kansen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:02 schreef HarryVonZwichell het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geluk?Kom op zeg. Gisteren speelde ze aardig.
Aardig? Ik zag Heracles blunderen bij de 0-1, Davidson wou een middenvelder inspelen, maar er stond een middenvelder van PSV tussen. Bam, 0-1.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geluk?Kom op zeg. Gisteren speelde ze aardig.
Wát? Als je zoals de eerste helft speelt van vandaag, speel je PSV he-le-maal weg hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kansen heb je sowieso. PSV is zo wisselvallig als de pest, maar je moet er zelf wel iets tegenover zetten. Als we hetzelfde spelen als de afgelopen twee wedstrijden dan vrees ik voor onze kansen.
Al ben ik positief en woensdag gaat het gewoon lukken
Als je met 1-5 wint ben je wel beter hoor, scoreverloop zat mee okquote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Aardig? Ik zag Heracles blunderen bij de 0-1, Davidson wou een middenvelder inspelen, maar er stond een middenvelder van PSV tussen. Bam, 0-1.
Pasveer kwam als een gestoorde uit bij de 1-3, en het was hands. Als die 1-3 niet was gevallen, had het een hele andere wedstrijd geweest.
Oh, oke.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PSV doet een Sinus. Eerst PEC (laag, staat niet in het plaatje). Toen Heracles (hoog, eerste boog). Dan Feijenoord (laag).
Kortom, wij gaan door in de beker.
Ja, zonder fouten geen doelpunten. Met diezelfde redenatie had Ajax vandaag beter 3-0 verloren.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Aardig? Ik zag Heracles blunderen bij de 0-1, Davidson wou een middenvelder inspelen, maar er stond een middenvelder van PSV tussen. Bam, 0-1.
Pasveer kwam als een gestoorde uit bij de 1-3, en het was hands. Als die 1-3 niet was gevallen, had het een hele andere wedstrijd geweest.
De arbitrale blunder was een grote factor, niet dat ik het gefaal van Heracles goedpraat.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zonder fouten geen doelpunten. Met diezelfde redenatie had Ajax vandaag beter 3-0 verloren.
Klopt, lijkt me niet dat PSV lekker gaat spelen in zo'n leeg stadion, met enkel Feijenoord gezang. Heb er gek genoeg ook wel vertrouwen in, hoop gewoon met Anass & Vormer, net als tegen Willem II uit next sunday.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel lekker dat we praktisch gezien thuis spelen woensdag.
Twente heeft in de 2e helft de betere kansen gehad. Voor zover die er waren.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:08 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Het zei wel veel dat Twente pas in de vijfenzestigste minuut gevaarlijk werd.
Mwa, dat vind ik iets te makkelijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:08 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
De arbitrale blunder was een grote factor
Ik hoop zo erg, zou mooi zijn om dat bekertje weer eens te winnen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bitch please, die pot winnen we zo hard.
Als je Vitesse als topper gaat noemen mag Utrecht er ook wel bij. 5 uit 7 dan.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef Adames het volgende:
[..]
twente uit, psv uit, vitesse uit, ajax uit verloren. twente thuis en ajax thuis gelijk.
Het is eigenlijk zinloos ja.quote:
Achahbar voetbalt prima, jammer dat hij echter alleen steeds binnenom wil, het liefst ook nog 2-3 man erbij uitspelend. Schaken had (vorig seizoen danquote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg, zou mooi zijn om dat bekertje weer eens te winnen.
Daarbij zou het goed zijn om het vertrouwen weer wat op te krikken.
Maar stop alsjeblieft met die houthakker van een Immers, gewoon Ruudje in de basis.
Maar Achabar deed het lekker, Schaken mag zich zorgen gaan maken.
Hij schiet e-l-k-e keer gericht....quote:Op zondag 27 januari 2013 18:12 schreef Muto het volgende:
Die Immers bij die corner na een kwartier. Hij schiet hem echt slecht in.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:14 schreef Caland het volgende:
We moeten de nul blijven houden, maar we moeten ook scoren om te winnen.
Prachtige uitspraak weer van Steve
Hé Caland. 113 skyboxen in het VW-stadion geplanned in de tekeningen. Ter vergelijking: Real Madrid heeft er 110.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:14 schreef Caland het volgende:
We moeten de nul blijven houden, maar we moeten ook scoren om te winnen.
Prachtige uitspraak weer van Steve
Zolang de kroketten maar koud zijn maakt het mij niet uit.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé Caland. 113 skyboxen in het VW-stadion geplanned in de tekeningen. Ter vergelijking: Real Madrid heeft er 110.
Wat vind je ervan, dat we Skyboxen gaan weggeven bij een pakje boter?
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang de kroketten maar koud zijn maakt het mij niet uit.
Had vandaag weer een warme maar kreeg mijn muntje niet terug. Kankerafzetters.
Jaquote:Op zondag 27 januari 2013 18:20 schreef Maastoren het volgende:
Wat stond er nou op dat doek? Alle 1908 wedstrijden van Feyenoord?
Eens.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:21 schreef Caland het volgende:
Ik vond dat Twente anti-voetbal speelde. Daar hoor ik Fer niet over.
Siquote:Op zondag 27 januari 2013 18:20 schreef Maastoren het volgende:
Wat stond er nou op dat doek? Alle 1908 wedstrijden van Feyenoord?
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang de kroketten maar koud zijn maakt het mij niet uit.
Had vandaag weer een warme maar kreeg mijn muntje niet terug. Kankerafzetters.
quote:
Okok. Zag er wel mooi uit voor zover ik dat kon zien. Zal ook wel een kolere werk geweest zijn.quote:
Wat is het bedrag dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Postte ik afgelopen week al, inclusief het bedrag wat ermee gemoeid is. Goed om te zien dat het dus 'zeker' is...
Haha, Gio zat keihard aan de dope bij Barcelona.twitter:hendriksmj twitterde op zondag 27-01-2013 om 18:19:44Wie is Fuentes? En wat heeft Giovanni van Bronckhorst met hem te maken? Over enkele ogenblikken in Studio Sport. reageer retweet
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Haha, Gio zat keihard aan de dope bij Barcelona.twitter:hendriksmj twitterde op zondag 27-01-2013 om 18:19:44Wie is Fuentes? En wat heeft Giovanni van Bronckhorst met hem te maken? Over enkele ogenblikken in Studio Sport. reageer retweet
DIkke lul drie bier.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Volgende keer kom ik weer naast je zitten, dan kunnen we tenminste de hele tijd zeggen hoe extreem eens we 't met elkaar zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik liep te schreeuwen, "SCHIET DIE TERINGBAL DAN EEN KEER ZOOITJE ONGEREGELD". Zegt een gozer naast me: "wanneer moeten ze schieten dan".
Nou, ongeveer op het moment dat je hem 4 keer in de 16 meter hebt rondgepasst en al 3 keer duidelijk is dat niemand echt durft, mag je gaan concluderen dat een keer een schot lossen geen verkeerd idee is..
Ja man. Al was ik nu weer echt mezelf, vorige keer met een longontsteking op de tribune was toch wat minderquote:Op zondag 27 januari 2013 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik weer naast je zitten, dan kunnen we tenminste de hele tijd zeggen hoe extreem eens we 't met elkaar zijn.![]()
Ollie was in zn verloren tijd aangespoeld in spanje.quote:
Ben ik ook wel benieuwd naar, heb die post dan even gemist.quote:
nog niet in de fanshop iigquote:Op zondag 27 januari 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
Kan je die shirts nou kopen met Blijdorp erop?
Dat is die van mij ook, in de breedte.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
He Caland heb je de lul van Bony al gezien! Er wordt gezegd dat hij zo tussen de 40-45cm is.
Die muts wilde mijn vriendin dus kopen van de week.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef Caland het volgende:
Zag wel iemand met een ollie muts lopen.
De kraampjes waren iig de oude shirts met 40% korting aan het dumpen, dus ze zitten er denk ik wel aan te komenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
Kan je die shirts nou kopen met Blijdorp erop?
Lekker laten gaan joh, is toch geweldig.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die muts wilde mijn vriendin dus kopen van de week..
Nu je het zo zegt, klinkt het nog belachelijker.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef arjan1212 het volgende:
Ja eerder in dit draadje werd ik uitgemaakt voor pessimist
Mja of je nou 3de of 4de word maakt niet uit
Zelfde geld voor plaats 5 tm 8
Dus als we nou geen 4de worden, dan ken je net zo goed 8ste worden
dat bedoel ik eigenlijk
mjaquote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef arjan1212 het volgende:
Ja eerder in dit draadje werd ik uitgemaakt voor pessimist
Mja of je nou 3de of 4de word maakt niet uit
Zelfde geld voor plaats 5 tm 8
Dus als we nou geen 4de worden, dan ken je net zo goed 8ste worden
dat bedoel ik eigenlijk
Hij is voor PSV.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kneusje, heb jullie heel de wedstrijd niet gehoord
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef Muto het volgende:
Ik ga Ollie voor mijn vriendin kopen. Ollie weerspiegelt mijn vriendin en ik in één: ik heb een grote slurf en zij is dik.
Leven met de waan van de dag, ok.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:48 schreef arjan1212 het volgende:
oke dan ben ik belachelijk.. als we namelijk van ajax en twente hadden gewonnen, dan zou ik zeggen we worden kampioen
Zoek anders even op een topic met een 10 in de TTquote:Op zondag 27 januari 2013 18:49 schreef Helpmefok het volgende:
VBL / Het grote PSV topic #679: Winnen van Feyenoord.
BOEM
quote:'Hij is een goede scheidsrechter, maar liet in deze wedstrijd toch wel steekjes vallen', meende middenvelder Leroy Fer (ex-Feyenoord). 'Maar goed, dat kan iedereen gebeuren.'
Omdat de journalist dit stuk op basis van de samenvatting op teletekst en de uitslag heeft geschreven?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)wente-niets-op.dhtml
Waarom rept het AD in godsnaam van een 'wanvertoning'?
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef Muto het volgende:
Ik ga Ollie voor mijn vriendin kopen. Ollie weerspiegelt mijn vriendin en ik in één: ik heb een grote slurf en zij is dik.
De grote factor die hij en zijn rapvriendjes gemeen hebben. Dat ze zelden tot nooit eens alleen maar kritisch naar zichzelf kijken.quote:
ADquote:Op zondag 27 januari 2013 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)wente-niets-op.dhtml
Waarom rept het AD in godsnaam van een 'wanvertoning'?
Ja, die vent liet HELE GROTE steken vallen, in het nadeel van Feijenoord. Wat een kwal die teringFer.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef Muto het volgende:
'Hij is een goede scheidsrechter, maar liet in deze wedstrijd toch wel steekjes vallen', meende middenvelder Leroy Fer (ex-Feyenoord). 'Maar goed, dat kan iedereen gebeuren.'
Alleen in Blijdorp begreep ikquote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
![]()
Verkopen ze die nu al bij Feyenoord of moeten we nog wel ff wachten?
Dat zei ik toch, die man schiet gericht....quote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
Ah. Immers vond het zeker weer pech dat precies daar e keeper stond net als tegen Kiev.
We zullen hem missen volgende week.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
Ah. Immers vond het zeker weer pech dat precies daar e keeper stond net als tegen Kiev.
Maar hij vindt dat dus serieus pech. Daar heb ik me zo over lopen opwinden tegen Kiev.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zei ik toch, die man schiet gericht....
... op keepers..
Klopt.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar hij vindt dat dus serieus pech. Daar heb ik me zo over lopen opwinden tegen Kiev.
Dat is geen pech, dat is gewoon het ontbreken van kwaliteit om zo'n bal op at moment te plaatsen.
Eet op het veld een broodje kroket.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:09 schreef Happel het volgende:
Geen slechte pot van onze kant. Helaas kwam Twente niet om te voetballen. Wat een stelletje is dat zeg.
Wat is er met Koeman?
Gaat tegen de vierde man zeiken dat De Vrij geel had moet krijgen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:09 schreef Happel het volgende:
Geen slechte pot van onze kant. Helaas kwam Twente niet om te voetballen. Wat een stelletje is dat zeg.
Wat is er met Koeman?
Denk dat Koeman een situatie daarvoor bedoelde ofzo.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Gaat tegen de vierde man zeiken dat De Vrij geel had moet krijgen.
Nee, het kwam erop neer dat zowel in de situatie daarvoor als in de actie met De Vrij een gele kaart zou moeten zijn getrokken.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk dat Koeman een situatie daarvoor bedoelde ofzo.
Overigens ben ik nog steeds benieuwd naar HMF's antwoord op de vraag met welk bedrag hij meent dat de eventuele sponsordeal met VolkerWessels gemoeid is, aangezien hij schijnt te beschikken over inside information en het bedrag al genoemd schijnt te hebben.
Nee, ik vraag alleen wie hier wil vechten. Was in de SC bedoeld btw.quote:
Desbetreffende (twee) personen hebben reactie gehad per DM.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk dat Koeman een situatie daarvoor bedoelde ofzo.
Overigens ben ik nog steeds benieuwd naar HMF's antwoord op de vraag met welk bedrag hij meent dat de eventuele sponsordeal met VolkerWessels gemoeid is, aangezien hij schijnt te beschikken over inside information en het bedrag al genoemd schijnt te hebben.
Ik heb niks gezien? Nu weet ik nog niks.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Desbetreffende (twee) personen hebben reactie gehad per DM..
Nog vier dagen waarin we als het tegen zit niet van hem af komen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:01 schreef Dekatria het volgende:
Fernandez weet zelfs zo'n late invalbeurt nog volledig te verkutten. Wat een armoe is die gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |