quote:
Okok. Zag er wel mooi uit voor zover ik dat kon zien. Zal ook wel een kolere werk geweest zijn.quote:
Wat is het bedrag dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Postte ik afgelopen week al, inclusief het bedrag wat ermee gemoeid is. Goed om te zien dat het dus 'zeker' is...
Haha, Gio zat keihard aan de dope bij Barcelona.twitter:hendriksmj twitterde op zondag 27-01-2013 om 18:19:44Wie is Fuentes? En wat heeft Giovanni van Bronckhorst met hem te maken? Over enkele ogenblikken in Studio Sport. reageer retweet
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Haha, Gio zat keihard aan de dope bij Barcelona.twitter:hendriksmj twitterde op zondag 27-01-2013 om 18:19:44Wie is Fuentes? En wat heeft Giovanni van Bronckhorst met hem te maken? Over enkele ogenblikken in Studio Sport. reageer retweet
DIkke lul drie bier.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Volgende keer kom ik weer naast je zitten, dan kunnen we tenminste de hele tijd zeggen hoe extreem eens we 't met elkaar zijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik liep te schreeuwen, "SCHIET DIE TERINGBAL DAN EEN KEER ZOOITJE ONGEREGELD". Zegt een gozer naast me: "wanneer moeten ze schieten dan".
Nou, ongeveer op het moment dat je hem 4 keer in de 16 meter hebt rondgepasst en al 3 keer duidelijk is dat niemand echt durft, mag je gaan concluderen dat een keer een schot lossen geen verkeerd idee is..
Ja man. Al was ik nu weer echt mezelf, vorige keer met een longontsteking op de tribune was toch wat minderquote:Op zondag 27 januari 2013 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik weer naast je zitten, dan kunnen we tenminste de hele tijd zeggen hoe extreem eens we 't met elkaar zijn.![]()
Ollie was in zn verloren tijd aangespoeld in spanje.quote:
Ben ik ook wel benieuwd naar, heb die post dan even gemist.quote:
nog niet in de fanshop iigquote:Op zondag 27 januari 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
Kan je die shirts nou kopen met Blijdorp erop?
Dat is die van mij ook, in de breedte.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
He Caland heb je de lul van Bony al gezien! Er wordt gezegd dat hij zo tussen de 40-45cm is.
Die muts wilde mijn vriendin dus kopen van de week.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef Caland het volgende:
Zag wel iemand met een ollie muts lopen.
De kraampjes waren iig de oude shirts met 40% korting aan het dumpen, dus ze zitten er denk ik wel aan te komenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
Kan je die shirts nou kopen met Blijdorp erop?
Lekker laten gaan joh, is toch geweldig.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die muts wilde mijn vriendin dus kopen van de week..
Nu je het zo zegt, klinkt het nog belachelijker.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef arjan1212 het volgende:
Ja eerder in dit draadje werd ik uitgemaakt voor pessimist
Mja of je nou 3de of 4de word maakt niet uit
Zelfde geld voor plaats 5 tm 8
Dus als we nou geen 4de worden, dan ken je net zo goed 8ste worden
dat bedoel ik eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |