2000 belde.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:46 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ik hoorde trouwens vuurwerkgeluiden toen twente aan de bal was. Best triest.
Zag het ook ja. Stelletje kankerjoden.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:47 schreef Grifte het volgende:
Van die mensen die hun hele tas of rugzak volpropten met allemaal sjaals, godver wat sneu
Eens.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Defuck
Kap godverdomme eens met dat pessimistische geleuter, we moeten ons niet kleiner praten dan we zijn. Komende weken kunnen we wederom een goede serie gaan neerzetten en dan staan we gewoon weer in de top vier.
ik wil dr ook 1quote:Op zondag 27 januari 2013 17:47 schreef Grifte het volgende:
Van die mensen die hun hele tas of rugzak volpropten met allemaal sjaals, godver wat sneu
Understatement.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:28 schreef Caland het volgende:
Flinke verbetering imo met Hakkebar op rechts.
Dat argument is ongeldig sinds ze zelf kindervakken van Utrecht bekogelen met vuurwerkquote:Op zondag 27 januari 2013 17:46 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ik hoorde trouwens vuurwerkgeluiden toen twente aan de bal was. Best triest.
Ja echt hé. Godverdomme hé. Neem er gewoon 1 per persoon, moeilijk hé.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:47 schreef Grifte het volgende:
Niet mee eens. Bovendien, je hebt er niks aan als je de bal vervolgens weer inlevert. Vilhena en Clasie zaten er echt vaak tussen.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:52 schreef Helpmefok het volgende:
Ben ik dan de enige die ziet hoeveel onderbrekingen op het middenveld (wanneer Twente probeerde te counteren) Immers veroorzaakte?
Aanvallend weer pure kanker, maar verdedigend érg sterk. Beetje Ahmadi-esk soms in zijn verdedigen.
Ja héhé, er hingen twee schermen ter grootte van een kleine vrachtwagen voor De Kuip. Ik GOK dat iedereen hem ondertussen wel gezien heeft.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:52 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Hebben jullie trouwens die schitterende reclame bij Eredivisie Live gezien met Ollie?
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:52 schreef Helpmefok het volgende:
Ben ik dan de enige die ziet hoeveel onderbrekingen op het middenveld (wanneer Twente probeerde te counteren) Immers veroorzaakte?
Aanvallend weer pure kanker, maar verdedigend érg sterk. Beetje Ahmadi-esk soms in zijn verdedigen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Hakkebar op rechts is echt een dikke verbetering, lekker laten staan daar.
Immers speelde uitstekend trouwens, die heeft zo verschrikkelijk veel onderschept en gestoord in de opbouw van de moffen. Jammer van dat schot in de eerste helft, maar met zo'n bal moet je ook geluk hebben.
Die corners en vrije trappen van Clasie en Vilhena vandaag weer
Voor en na de wedstrijd zo'n 40-45 keer.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:52 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Hebben jullie trouwens die schitterende reclame bij Eredivisie Live gezien met Ollie?
Echt een andere wedstrijd gezien dan ik en Sjaak (en Donraja) dan blijkbaarquote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Niet mee eens. Bovendien, je hebt er niks aan als je de bal vervolgens weer inlevert. Vilhena en Clasie zaten er echt vaak tussen.
Zoveel balverlies leed Immers niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Niet mee eens. Bovendien, je hebt er niks aan als je de bal vervolgens weer inlevert. Vilhena en Clasie zaten er echt vaak tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |