quote:Op zondag 27 januari 2013 16:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Achahbar deed het aardig inderdaad. Vond ook Vilhena en Clasie redelijk spelen.
Mwah. Achahbar kan leuk voetballen, maar is niet gevaarlijk als rechtsbuiten.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Achahbar deed het aardig inderdaad. Vond ook Vilhena en Clasie redelijk spelen.
Zolang je met Pellè als diepste man speelt blijft het altijd moeilijk voor "traditionele" buitenspelers, dat zie je ook aan Schaken, vorig seizoen had hij meer ruimte, dit seizoen nauwelijks rendementquote:Op zondag 27 januari 2013 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Boetius is van oorsprong een rechtsbuiten die vast wel een goede voorzet kan geven, die zie je nu amper behalve van Janmaat. En Achahbar liep Pelle vaak in de weg.
Ik heb me iig niet aan hem gestoord, dat vind ik al een hele verbetering. Liet op z'n tijd wat aardige dingen zien ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mwah. Achahbar kan leuk voetballen, maar is niet gevaarlijk als rechtsbuiten.
Ik vond Achachbar met name de eerste helft erg goed, heeft ook een betere aanname als Schaken, maar de tweede helft begon het mij op te vallen dat hij continu de bal te lang bij zich houdt en Pellè in de weg liep terwijl hij Pellè allang had vrij kunnen spelen, maar dat lijkt hij dan niet te zien.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb me iig niet aan hem gestoord, dat vind ik al een hele verbetering. Liet op z'n tijd wat aardige dingen zien ook.
Doet hij al sinds dat hij rechtsbuiten staat. Het overzicht mist hij nog finaal.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vond Achachbar met name de eerste helft erg goed, heeft ook een betere aanname als Schaken, maar de tweede helft begon het mij op te vallen dat hij continu de bal te lang bij zich houdt en Pellè in de weg liep terwijl hij Pellè allang had vrij kunnen spelen, maar dat lijkt hij dan niet te zien.
Inderdaad, en Schaken heeft - over het algemeen - een wat betere voortzetting, daar komt zo nu en dan nog een fatsoenlijke voorzet uit waar Pellè wat mee kan, alleen Schaken heeft weer een belabberde aanname en is minder aanspeelbaar als Achachbar. Dus het is allebei niet optimaal.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doet hij al sinds dat hij rechtsbuiten staat. Het overzicht mist hij nog finaal.
Had idd een aantal keer dat hij de bal breed of vooruit ipv achteruit had kunnen spelen. Vertraagde daarmee 't spel onnodig idd.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vond Achachbar met name de eerste helft erg goed, heeft ook een betere aanname als Schaken, maar de tweede helft begon het mij op te vallen dat hij continu de bal te lang bij zich houdt en Pellè in de weg liep terwijl hij Pellè allang had vrij kunnen spelen, maar dat lijkt hij dan niet te zien.
Vraag je er direct een glaasje water bij voor je pilletje?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:59 schreef Helpmefok het volgende:
Achahbar. Wat een baas.
Fernandez. Bij het grofvuil ermee.
VORMER
voor de mannen op Y3: ja ik was het die "mihaylov homo" bleef roepen en die "jordi Clasie tutududu" bleef inzetten.
HEEL leuk verhaal over twee gastjes naast me, daarover later meer. Nu eerst even in laplace wat kouwen met m'n chick.
#letsdoittogether.
O trouwens. Er stond een Pellé op ons vak.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoe deed Vitesse het eigenlijk zonder Bony?
Je hebt iets gemist btw. Heel Nederland is in rep en roer omdat iemand pics van Bony z'n lul heeft gepost op het Body Building Forum.quote:
Serieus?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist btw. Heel Nederland is in rep en roer omdat iemand pics van Bony z'n lul heeft gepost op het Body Building Forum.
wutquote:Op zondag 27 januari 2013 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
Op zondag 27 januari 2013 17:01 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Inderdaad, we kunnen beter kijken naar Vitesse en FC Utrecht. Zo goed gaat het niet.
Defuckquote:Op zondag 27 januari 2013 16:37 schreef arjan1212 het volgende:
wat er ook gebeurd feyenoord moet minstens 8ste worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |