ja echt he. EL doet t bij mij ook nog steeds nietquote:Op zondag 27 januari 2013 14:57 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Die doet het in ieder geval. Te gek voor woorden dat ik betaald heb en dan naar een illegale stream moet gaan zitten kijken. Kut EL.
dat heb ik ook altijdquote:Op zondag 27 januari 2013 14:57 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Die doet het in ieder geval. Te gek voor woorden dat ik betaald heb en dan naar een illegale stream moet gaan zitten kijken. Kut EL.
blinde ?quote:
liefdadigheid van ASRquote:
Ah, ok.quote:
De rest van t jaar is Ollie en blijdorp onze sponsorquote:
Dat was toch al algemeen bekend ?quote:
Weinigquote:
wut, hij speelt heerlijk man, verademing tegenover schakenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:05 schreef Jimbo het volgende:
achabar is ook weer flink aan t kutten zeg, die boy mist echt inzicht.
hadden dr wel een paar in gemogen.quote:
Hier kon je hem toch weinig verwijten. Goed weggelopen, goed geschoten, maar helaas ook goed gekeept.quote:
hij mist gewoon inzicht, je ziet pele vrij staan en om de bal vragen, wat doet ie..doorlopen en vastlopen. (Net als die kut oefenwedstrijd tegen bruggequote:Op zondag 27 januari 2013 15:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
wut, hij speelt heerlijk man, verademing tegenover schaken
schot h ad anders gemoeten en ookal had ie gepakt geweest kon ie de rebound nog hebben. ipv daarvan bleef ie stilstaan, dan kan je de rebound niet pakken.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hier kon je hem toch weinig verwijten. Goed weggelopen, goed geschoten, maar helaas ook goed gekeept.
En dan pak je hem op die ene bal, ik heb hem al genoeg goede combinaties zien maken.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij mist gewoon inzicht, je ziet pele vrij staan en om de bal vragen, wat doet ie..doorlopen en vastlopen. (Net als die kut oefenwedstrijd tegen brugge)
Zijn zat momenten geweest. Ik moet toegeven dat ie beter speelt dan zn laatste paar potjes. dat welquote:Op zondag 27 januari 2013 15:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En dan pak je hem op die ene bal, ik heb hem al genoeg goede combinaties zien maken.
D'r had er wel één in gemogen. Vrees voor de hele wedstrijd dit spelbeeld en een lullige 0-1 in de 87ste minuut ofzo.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
D'r had er wel één in gemogen. Vrees voor de hele wedstrijd dit spelbeeld en een lullige 0-1 in de 87ste minuut ofzo.
Even afkloppen, gek.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
D'r had er wel één in gemogen. Vrees voor de hele wedstrijd dit spelbeeld en een lullige 0-1 in de 87ste minuut ofzo.
Achahbar speelt gewoon goed hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:24 schreef Jimbo het volgende:
Z
[..]
Zijn zat momenten geweest. Ik moet toegeven dat ie beter speelt dan zn laatste paar potjes. dat wel
je hebt gewoon poep in je ogenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:24 schreef Jimbo het volgende:
Z
[..]
Zijn zat momenten geweest. Ik moet toegeven dat ie beter speelt dan zn laatste paar potjes. dat wel
Dat zeker.quote:
Ja. Idd. Gewoon winnenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zeker.
Laten we er gewoon vanuit gaan dat dit spelbeeld beloond wordt met een paar doelpunten.
Tot zo ver mogelijk wel ok. staat weer goed gedekt iigquote:
ja dat zal t zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 15:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
je hebt gewoon poep in je ogen
Ooh, zijn dat die sjaal? Kreeg net een appie, van vrienden die er wel zitten dat ze een sjaal hebben voor mequote:Op zondag 27 januari 2013 15:35 schreef Jimbo het volgende:
Zie net dat overal gratis sjaals lagen met die feyenoord blijdorp opdruk
fuck, die wou ik welWas ik nou toch maar gegaan.
Grrrquote:Op zondag 27 januari 2013 15:36 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ooh, zijn dat die sjaal? Kreeg net een appie, van vrienden die er wel zitten dat ze een sjaal hebben voor me
Ach, kunnen we missenquote:Op zondag 27 januari 2013 15:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Immers niet erbij volgende pot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |