Dan ben je echt een heldquote:Op zondag 27 januari 2013 15:37 schreef Mixende_match het volgende:
[..]Zal kijken of ik er 1 voor je kan regelen
fix'dquote:Op zondag 27 januari 2013 15:44 schreef Dekatria het volgende:
Dat spelen van de bal naar immers moet echt eens stoppen, leidt bijna altijd tot balverlies.
2sec later geeft ie de bal wegquote:
Tofquote:Op zondag 27 januari 2013 15:57 schreef Jimbo het volgende:
Grappig, dat jonge ventje in die reclame, dat is de zoon van gio.
Ik dacht al, goede casting, ventje lijkt op em ook nog
volgende week pasquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:00 schreef Mixende_match het volgende:
[..]Doe m'n best, hoe ziet die sjaal er eigenlijk ui t?
Gewoon winnenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hmm, zit toch echt meer in deze pot.
ja dusquote:Op zondag 27 januari 2013 16:09 schreef Jimbo het volgende:
Wie is dr nou uit voor fernandez ? boetius ?
Yep.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:09 schreef Jimbo het volgende:
Wie is dr nou uit voor fernandez ? boetius ?
inworp, pele kijkt moe naar de camera, en de bal word weggetrapt,quote:Op zondag 27 januari 2013 16:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Juist laatste vijf minuten begint internet in Beijing te flikkeren.Sterf van de zenuwen man.
Jep! Beeld weer terug.quote:
bijna nog 0-1quote:Op zondag 27 januari 2013 16:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jep! Beeld weer terug.Hopen op een late Pelle!
Hij hoeft zich ook niet meer te bewijzen, hij is voor de komende 4 jaar binnen.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:22 schreef Slobeend het volgende:
Pelle deed alles in de laagste versnelling vandaag.
Hoe deed Vitesse het eigenlijk zonder Bony?quote:Op zondag 27 januari 2013 16:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij hoeft zich ook niet meer te bewijzen, hij is voor de komende 4 jaar binnen.
Goed hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoe deed Vitesse het eigenlijk zonder Bony?
3-2 gewonnenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoe deed Vitesse het eigenlijk zonder Bony?
kan je blijven staan..quote:Op zondag 27 januari 2013 16:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Fernandez![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik me ook ga aanmelden bij Feyenoord.
Rot op gek, Vitesse is ons voorbij op de ranglijst. Bovendien Fc Utrecht nog maar op 2 puntjes achterstand.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
3-2 gewonnen
laatste half uur was koning
ik zie liever die joden verliezen dan vitesse wat 1 puntje voorstaat.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Rot op gek, Vitesse is ons voorbij op de ranglijst. Bovendien Fc Utrecht nog maar op 2 puntjes achterstand.
of nog erger: dat schaken de rest van het seizoen niet meer speeltquote:Op zondag 27 januari 2013 16:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat zou het kut zijn als Pelle nu de rest van het seizoen in AZ modus speelt
Ik vind Ajax niet relevant op dit moment - in de zin van concurrent, uiteraard wel als aartsrivaal - maar ik denk dat Feyenoord momenteel vooral moet opletten dat ze de positie in de top 5 handhaven ipv dat ze omhoog kunnen kijken.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zie liever die joden verliezen dan vitesse wat 1 puntje voorstaat.
Feyenoord had gewoon moeten winnen vandaag, kans zat gehad. dan had vitesse ook niet meer boven ons gestaan
Inderdaad, we kunnen beter kijken naar Vitesse en FC Utrecht. Zo goed gaat het niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind Ajax niet relevant - in de zin van concurrent, uiteraard wel als aartsrivaal - maar ik denk dat Feyenoord momenteel vooral moet opletten dat ze de positie in de top 5 handhaven ipv dat ze omhoog kunnen kijken.
Daarom is het belangrijker dat Vitesse en Fc Utrecht punten verspelen dan Ajax op dit moment, al is het altijd fijn als je aartsrivaal een nederlaag lijdt.
Ik kan nog beter voetballenquote:Op zondag 27 januari 2013 16:28 schreef elCholo het volgende:
Die Fernandez kan toch echt niet? Ik moest van treurnis even lachen.
Inderdaad, gewoon richten op de 4de plek, alles daarboven is meegenomen.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Inderdaad, we kunnen beter kijken naar Vitesse en FC Utrecht. Zo goed gaat het niet.
Dat is wel zo maar buitenom is een stuk moeilijker dan binnendoor passeren als er geen diepte isquote:Op zondag 27 januari 2013 16:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap ook niet dat Hakkebar en Boetius gedraaid staan. Ze hebben allebei amper een goed schot om binnendoor te komen.
Verkoop die gast en haal Manu weer terug.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:28 schreef elCholo het volgende:
Die Fernandez kan toch echt niet? Ik moest van treurnis even lachen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:37 schreef arjan1212 het volgende:
wat er ook gebeurd feyenoord moet minstens 3e worden
Dat klopt, maar Boetius is van oorsprong een rechtsbuiten die vast wel een goede voorzet kan geven, die zie je nu amper behalve van Janmaat. En Achahbar liep Pelle vaak in de weg.quote:Op zondag 27 januari 2013 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar buitenom is een stuk moeilijker dan binnendoor passeren als er geen diepte is
quote:Op zondag 27 januari 2013 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
Aparte wedstrijd. Op zich vermakelijk genoeg om de 90 minuten zonder moeite uit te kijken, maar zonder goals toch een- gevoel.
Positieve verassing: Achahbar (Caland are you watching?)
Negatieve bevestigingen: Immers en Fernandez. Bij die 2 lijkt het net of ze de veters van beide schoenen aan elkaar hebben geknoopt als ze een bal aannemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |