Klopt.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar hij vindt dat dus serieus pech. Daar heb ik me zo over lopen opwinden tegen Kiev.
Dat is geen pech, dat is gewoon het ontbreken van kwaliteit om zo'n bal op at moment te plaatsen.
Eet op het veld een broodje kroket.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:09 schreef Happel het volgende:
Geen slechte pot van onze kant. Helaas kwam Twente niet om te voetballen. Wat een stelletje is dat zeg.
Wat is er met Koeman?
Gaat tegen de vierde man zeiken dat De Vrij geel had moet krijgen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:09 schreef Happel het volgende:
Geen slechte pot van onze kant. Helaas kwam Twente niet om te voetballen. Wat een stelletje is dat zeg.
Wat is er met Koeman?
Denk dat Koeman een situatie daarvoor bedoelde ofzo.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Gaat tegen de vierde man zeiken dat De Vrij geel had moet krijgen.
Nee, het kwam erop neer dat zowel in de situatie daarvoor als in de actie met De Vrij een gele kaart zou moeten zijn getrokken.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk dat Koeman een situatie daarvoor bedoelde ofzo.
Overigens ben ik nog steeds benieuwd naar HMF's antwoord op de vraag met welk bedrag hij meent dat de eventuele sponsordeal met VolkerWessels gemoeid is, aangezien hij schijnt te beschikken over inside information en het bedrag al genoemd schijnt te hebben.
Nee, ik vraag alleen wie hier wil vechten. Was in de SC bedoeld btw.quote:
Desbetreffende (twee) personen hebben reactie gehad per DM.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk dat Koeman een situatie daarvoor bedoelde ofzo.
Overigens ben ik nog steeds benieuwd naar HMF's antwoord op de vraag met welk bedrag hij meent dat de eventuele sponsordeal met VolkerWessels gemoeid is, aangezien hij schijnt te beschikken over inside information en het bedrag al genoemd schijnt te hebben.
Ik heb niks gezien? Nu weet ik nog niks.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Desbetreffende (twee) personen hebben reactie gehad per DM..
Nog vier dagen waarin we als het tegen zit niet van hem af komen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:01 schreef Dekatria het volgende:
Fernandez weet zelfs zo'n late invalbeurt nog volledig te verkutten. Wat een armoe is die gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |