mjaquote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef arjan1212 het volgende:
Ja eerder in dit draadje werd ik uitgemaakt voor pessimist
Mja of je nou 3de of 4de word maakt niet uit
Zelfde geld voor plaats 5 tm 8
Dus als we nou geen 4de worden, dan ken je net zo goed 8ste worden
dat bedoel ik eigenlijk
Hij is voor PSV.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kneusje, heb jullie heel de wedstrijd niet gehoord
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef Muto het volgende:
Ik ga Ollie voor mijn vriendin kopen. Ollie weerspiegelt mijn vriendin en ik in één: ik heb een grote slurf en zij is dik.
Leven met de waan van de dag, ok.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:48 schreef arjan1212 het volgende:
oke dan ben ik belachelijk.. als we namelijk van ajax en twente hadden gewonnen, dan zou ik zeggen we worden kampioen
Zoek anders even op een topic met een 10 in de TTquote:Op zondag 27 januari 2013 18:49 schreef Helpmefok het volgende:
VBL / Het grote PSV topic #679: Winnen van Feyenoord.
BOEM
quote:'Hij is een goede scheidsrechter, maar liet in deze wedstrijd toch wel steekjes vallen', meende middenvelder Leroy Fer (ex-Feyenoord). 'Maar goed, dat kan iedereen gebeuren.'
Omdat de journalist dit stuk op basis van de samenvatting op teletekst en de uitslag heeft geschreven?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)wente-niets-op.dhtml
Waarom rept het AD in godsnaam van een 'wanvertoning'?
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef Muto het volgende:
Ik ga Ollie voor mijn vriendin kopen. Ollie weerspiegelt mijn vriendin en ik in één: ik heb een grote slurf en zij is dik.
De grote factor die hij en zijn rapvriendjes gemeen hebben. Dat ze zelden tot nooit eens alleen maar kritisch naar zichzelf kijken.quote:
ADquote:Op zondag 27 januari 2013 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)wente-niets-op.dhtml
Waarom rept het AD in godsnaam van een 'wanvertoning'?
Ja, die vent liet HELE GROTE steken vallen, in het nadeel van Feijenoord. Wat een kwal die teringFer.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef Muto het volgende:
'Hij is een goede scheidsrechter, maar liet in deze wedstrijd toch wel steekjes vallen', meende middenvelder Leroy Fer (ex-Feyenoord). 'Maar goed, dat kan iedereen gebeuren.'
Alleen in Blijdorp begreep ikquote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
![]()
Verkopen ze die nu al bij Feyenoord of moeten we nog wel ff wachten?
Dat zei ik toch, die man schiet gericht....quote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
Ah. Immers vond het zeker weer pech dat precies daar e keeper stond net als tegen Kiev.
We zullen hem missen volgende week.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
Ah. Immers vond het zeker weer pech dat precies daar e keeper stond net als tegen Kiev.
Maar hij vindt dat dus serieus pech. Daar heb ik me zo over lopen opwinden tegen Kiev.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zei ik toch, die man schiet gericht....
... op keepers..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |