late quote maarquote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef Muto het volgende:
Ik ga Ollie voor mijn vriendin kopen. Ollie weerspiegelt mijn vriendin en ik in één: ik heb een grote slurf en zij is dik.
Ze zullen een keer iets nakomen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:18 schreef Caland het volgende:
Die zwarte coating was trouwens helemaal niet verwijderd.![]()
Bestuur tegen de muur.
Ik heb er een stuk of 40-45 meegejat.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze zullen een keer iets nakomen.
Ik heb trouwens helemaal geen sjaaltje kunnen bemachtigen.
Ik kreeg er zo'n tien toegeworpen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Jullie zijn die lijers dus. Maar goed dat ik er geen ben tegen gekomen met meer dan 1 sjaal om de nek. Had er gewoon een opgeëist.quote:
Ik heb er maar eentje meegenomen. Maar ik wilde ook voor een keer in mijn leven de 40-45-opmerking posten. Maar er waren inderdaad veel die echt heel wat sjaaltjes hadden. Erg sneuquote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Jullie zijn die lijers dus. Maar goed dat ik er geen ben tegen gekomen met meer dan 1 sjaal om de nek. Had er gewoon een opgeëist.
Plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef Happel het volgende:
Dan krijg je dus zulke figuren: http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Doodmaken.
Dan koop ik hem liever voor 12,50 in de fanshop. Zielige mensen die ze op marktplaats zetten.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef Happel het volgende:
Dan krijg je dus zulke figuren: http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Doodmaken.
Kan dat niet op lunaticnews gezet worden ofzo incl. telnr, jij hebt vast de connecties daarvoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef Happel het volgende:
Doodmaken.
Moet wel lukken inderdaad. Zal eens gaan mailen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan dat niet op lunaticnews gezet worden ofzo incl. telnr, jij hebt vast de connecties daarvoor.
Dan ben je gewoon een treurwilg. Zo een paar euro proberen te verdienen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan koop ik hem liever voor 12,50 in de fanshop. Zielige mensen die ze op marktplaats zetten.
had jij petje op?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:14 schreef DonRaja het volgende:
Immers...
En kan iemand me iets goeds noemen dat KO Fernandez heeft gedaan?![]()
Wel paar lekker felle tackles van Boetius op Fer.
Edit...
Kansloos.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef Happel het volgende:
Doodmaken.
Ik heb er één over. Hebben?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Trieste figuren...quote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef Happel het volgende:
Doodmaken.
Gieren.quote:
quote:
Als het niet teveel moeite is, graag ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb er één over. Hebben?.
Edit: even voor de duidelijkheid, ik heb er dus 2 (een van mijn chick en een van mij, we waren beide in het stadion). Die van mijn chick wil ik aan Happel opofferen.
Post, PSV-uit in de beker (hebbie kaartje voor mequote:Op zondag 27 januari 2013 21:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Als het niet teveel moeite is, graag ja.
PSV thuis. Uit ga ik niet. Twee kaarten was sowieso moeilijk geworden.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Post, PSV-uit in de beker (hebbie kaartje voor me![]()
dat wordt 'm niet ben ik bang) of PSV-thuis (de PEC, AZ en Willem II zit ik namelijk in het buitenland*O* )?
Let me know..
Doen we dan. Kan ook op de post gooien maar dan kan ik ook zomaar hoolies naar je huisadres sturen dit datquote:Op zondag 27 januari 2013 21:24 schreef Happel het volgende:
[..]
PSV thuis. Uit ga ik niet. Twee kaarten was sowieso moeilijk geworden.
Ach, doet ik gewoon werkadres. Is ook geen probleem.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doen we dan. Kan ook op de post gooien maar dan kan ik ook zomaar hoolies naar je huisadres sturen dit dat.
.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, doet ik gewoon werkadres. Is ook geen probleem.
Doe maar whatsappje. Stuur ik m op.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, doet ik gewoon werkadres. Is ook geen probleem.
Ach men ziet tekortkomingen eerder door de vingers als een speler technisch begaafd is maar inzicht mist dan andersom.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:24 schreef PIETR het volgende:
Als Koeman Immers opstelt woensdag maakt ie zichzelf compleet belachelijk. Liet vandaag wederom zien dat hij het niveau niet aan kan.
Komt Immers weer met: als die ballen erin gaan zijn de rollen weer omgedraaid. Nee simpele, iedereen ziet dat je niet kan voetballen.
Ruud ruud ruud in de basis!
De arme jongenquote:Fer vindt 'Ferrader' niet leuk: 'Verzin maar iets anders'
Leroy Fer kreeg in de laatste minuut van de wedstrijd tegen Feyenoord nog een enorme kans op de winnende treffer. Dat zou wat zijn geweest, uitgerekend tegen zijn oude ploeg in De Kuip. Terwijl de middenvelder van FC Twente het veld verliet, daalde het ‘Ferrader’ voor de zoveelste keer over hem heen.
Nog steeds wordt het hem niet in dank afgenomen dat hij anderhalf jaar geleden voor FC Twente koos.
Fer klapte naar het publiek, het was cynisch bedoeld. ,,Ik had deze reactie verwacht, Feyenoord-supporters zijn heel emotioneel. Ik vind het jammer, want ik heb hier jaren gespeeld en heb ze niets kwaads gedaan. Ik ben wel klaar met dat ‘Ferrader’, laten ze ermee stoppen of iets anders verzinnen."
I see what you did there.quote:
Ok, ritmo.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Schandalig slechte wedstrijd weer. Als die moffen even gas gegeven hadden was het 0-3 geworden.
Scorend vermogen is 0,0 en creatief ook dramatisch. Immers was vooral weer goed in kansen voor open goal missen
Dus dit. Actie + steekpassje op de Pel in de eerste helft was echt kankergeil.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef Caland het volgende:
Ik vond Achahbar het prima invullen, kan tenminste combineren met zijn medespelers, maakte vaak ruimte voor Jan. Die er dan weer geen kut mee deed.
Bracht wel meer creativiteit dan Schakenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef Bombvis het volgende:
Achahbar is gewoon geen buitenspeler, dat zag je vandaag keer op keer. Achahbar is denk ik veel beter op de plek van Immers, maar dan zal je toch met Rubinho/Verhoek/De Teen (als die ooit nog fit wordt) op rechtsbuiten moeten spelen
En dan speel je nog tegen Twente. Ik hoop dat hij gewoon mag blijven staan, vond het echt een verademing. Ziekelijk balvast ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dus dit. Actie + steekpassje op de Pel in de eerste helft was echt kankergeil.
Zit veel meer voetbal en dreiging in dan wanneer je met Schaken speelt.
Ik heb je ontmaskerd Loek.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Schandalig slechte wedstrijd weer. Als die moffen even gas gegeven hadden was het 0-3 geworden.
Scorend vermogen is 0,0 en creatief ook dramatisch. Immers was vooral weer goed in kansen voor open goal missen
Pelle doesn't agree, die vond dat Achahbar toch wel wat vaker een pass had mogen geven.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef Caland het volgende:
Ik vond Achahbar het prima invullen, kan tenminste combineren met zijn medespelers, maakte vaak ruimte voor Jan. Die er dan weer geen kut mee deed.
DAT ZEI IK PRECIES ZO.quote:
Pelle maakt dat soort gebaren bij elke aanval, dat is een beetje zijn handelsmerk.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Pelle doesn't agree, die vond dat Achahbar toch wel wat vaker een pass had mogen geven.
Ging vanaf de 65e minuut teveel pingelen, ook iets wat ik al zei in het topic.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Pelle doesn't agree, die vond dat Achahbar toch wel wat vaker een pass had mogen geven.
Schaken komt geen lantaarnpaal voorbij man. Geef dan lekker Achahbar de kans, want die jongen kan verschrikkelijk goed voetballen en heeft eigenlijk nooit een echte kans gehad.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan speel je nog tegen Twente. Ik hoop dat hij gewoon mag blijven staan, vond het echt een verademing. Ziekelijk balvast ook.
Tuurlijk gaat hij ook wat mindere wedstrijden spelen, maar ik hoef me dan gelukkig niet meer te ergeren aan die overbetaalde Schaken.
Lekker boeiend.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef Muto het volgende:
Ah. Aanklager start een onderzoek tegen vuurwerkgeluiden.
Vandaag viel het zelfs mij op, maar hij staat sinds Ajax ook wel een beetje op een eilandje vind ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Pelle maakt dat soort gebaren bij elke aanval, dat is een beetje zijn handelsmerk.
Al ging hij op een gegeven moment wel helemaal loco op Jan trouwens.
Ik stel een onderzoek in tegen de Aanklager.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef Muto het volgende:
Sinds Ajaxquote:Op zondag 27 januari 2013 22:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vandaag viel het zelfs mij op, maar hij staat sinds Ajax ook wel een beetje op een eilandje vind ik.
Ik heb echt nog een minuut naar vuurwerk in de Kuip gezocht tot ik me bedacht waarom die geluiden er waren..quote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef Muto het volgende:
Het 'zonder trommel zijn ze stil' bleek nog waarheid ook. Al heb ik ze wel gehoord in de laatste 10 minuten.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
Is het jullie trouwens opgevallen dat het "C'mon Twente" uit hun kelen klinkt als "kan-ker twente, kan-ker twente".
Zou je eigenlijk 4-4-2 moeten spelen met een afmaker voor Pellé.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef Helpmefok het volgende:
Probleem waardoor Pellé nauwelijks tot scoren komt is juist omdat hij de enige man is die steeds aanspeelbaar is. Dan moet hij hem afleggen op een andere gozert, en kan hij dus al niet meer naar de goal draaien of staat er veel te ver vanaf.
In een 4-4-2 heb je geen reet aan Pelle denk ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk 4-4-2 moeten spelen met een afmaker voor Pellé.
Guidetti?
Nee, je moet gewoon een 10 hebben die het werk doet wat Pellé nu doet. Of juist iemand die ervoor zorgt dat zo weinig mogelijk ballen door de lucht moeten, zoals Ahmadi deed vorig jaar.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk 4-4-2 moeten spelen met een afmaker voor Pellé.
Guidetti?
Daar is de grap ook wel van weg, vind ik.quote:
Tegen de ramen was nog plek zat.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:20 schreef Caland het volgende:
Het vak leek wel nagenoeg uitverkocht trouwens maar blijkbaar kunnen er 400 man meer in.
Jawel. En terecht, want de mongooltjes vonden het nodig te gooien met bier en ijsballen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:22 schreef Caland het volgende:
En er hing geen net voor geloof ik of wel?
Wel gezien geloof ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:22 schreef Caland het volgende:
En er hing geen net voor geloof ik of wel?
Zouden wij ook doen. Maar i.p.v. bier bekers pis.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jawel. En terecht, want de mongooltjes vonden het nodig te gooien met bier en ijsballen.
Ah oke, vond het al raar maar je kan het niet echt zien als je aan de overkant staat.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jawel. En terecht, want de mongooltjes vonden het nodig te gooien met bier en ijsballen.
True, maar dat maakt ze niet minder mongooltjesquote:Op zondag 27 januari 2013 22:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zouden wij ook doen. Maar i.p.v. bier bekers pis.
Wat?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb je ontmaskerd Loek.. Had je maar niet dom moeten lullen dat je al 100 jaar op katendrecht woont.
.
Die graziano die naast jou stond, volgens mij heb ik die gezienquote:
10 rijen naar onder, dan aan de rechterkant ergensquote:
Jaaaaaaaaaquote:Op zondag 27 januari 2013 23:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
10 rijen naar onder, dan aan de rechterkant ergens
nee had geen muts opquote:Op zondag 27 januari 2013 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa. Die Graziano-dude heb ik gezien. Wie was jij, was jij die hollander met die muts op, beetje bolle rode wangen?
rechts en we stonden de hele tijdquote:Op zondag 27 januari 2013 23:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zat je links of rechts van die grazianodude?
Ja klopt jullie stonden. Whehe, ik heb jou gezie-hien.quote:
jou heb ik gemist, don-raja heb ik volgens mij gezien danquote:Op zondag 27 januari 2013 23:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja klopt jullie stonden. Whehe, ik heb jou gezie-hien..
Die mihaylov werd lekker uit zijn spel gehaal hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:25 schreef Aldo-MC het volgende:
Toch blijft dit een vieze foto:ieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Oh dan stond je op het veld, ik stond op rij 9...quote:Op zondag 27 januari 2013 23:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
10 rijen naar onder, dan aan de rechterkant ergens
Vitesse hun bod was toch afgewezen ?quote:Op maandag 28 januari 2013 09:50 schreef OProg het volgende:
VVV en PEC willen Kaj Ramsteijn huren voor het komende half jaar, hetgeen goed zou zijn voor de ervaring.
En Vitesse schijnt weer een poging te gaan doen de kindsoldaat direct over te laten komen.
veel werk dat ding manquote:
Daar heeft Van Geel niet eens reactie op gegeven omdat het schijnbaar een belachelijk bod was.quote:Op maandag 28 januari 2013 09:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vitesse hun bod was toch afgewezen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |